Moips
Onko joku tulossa lokakuussa Hammamettiin?
Tämä on ensimmäinen tunisian matkani, joten kaikkea en vielä tiedä vaikka oonkin ahkeraan luikenut matkaesitteitä yms.
Eniten mietityttää sikainfluenssa tunisiassa.
Miten rokotteiden laita, entä onko sitä havaittu siellä?
Olen menossa hotel Marilliaan, jos joku on käynyt siellä niin mitä mieltä hotellista?
Olen ottanut jäykkäkouristusrokotteen ja A- ja B-hepatiitin mutta vielä ennen matkaa ja sen jälkeen pitää ottaa yksi.
Elikkäs onko liian aikaista ottaa a ja b hepatiitti rokotus jo ensikuussa vaikka menen vasta lokakuussa?
kiitos :)
Hammamet, lokakuu 17.10 Sikainfluenssaa?
2
665
Vastaukset
- Marilli ;D
Ei kukaan meistä tiedä onko sikainfulenssa lokakuussa missä ja mihinkä aikaan,jos matkalla sairastuu,on se todella kenkkua,matkahan siitä menee pilalle,mutta toivottavasti ei.
Marillista on hyvää infoa tällä palstalla,lueppa sieltä! :))- flunssa
Suuremmalla todennäköisyydellä saat sikataudin suomessa kuin tunisiassa missä sitä on huomattavasti vähemmän ollut tähän mennessä. Jos rokote tulee niin tulee se tunisiaankin ja tamifluta on jo apteekissa ilma resptiä saatavilla. Sairaanhoito tunisiassa on laadukasta ja yksityissairaalat ihan yhtä siistejä kuin suomessakin.
Minusta A ja B hepatiitti rokote kannattaa olla voimassa suomessakin, siinä missä tallinnassa samoin kuin tunisiassa eli paas laittaa se ainakin. HIViä tunisiassa sen sijaan on vain murto-osa siitä mitä suomessa eli senkin saat helpommin ihan kotimaankamaralta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413