Haukkujalle nyt tiedoksi

marella1989

Tämä on sille yhdelle ja samalle tyypille tiedoksi joka on ilmeisesti identiteettikriisinen kun esiintyy monella eri nimimerkillä mm. erilaisilla signorina nimimerkeillä ja kirjoittaa aina monikossa "me". Liikkuu täällä, Sisilia, Sardinia yms. keskusteluissa.

Mikä oikeus luulet että sinulla on tänne moneen eri Italia alueen keskusteluun tulla syyttelemään minua, levittää perättömiä juoruja sekä itsekeksittyjä valheita? mikä sinua oikein vaivaa? minkä takia syyttelet jatkuvasti minua eri asioita?
esiinnyt monella eri Signorina -nimimerkeillä ja yritit yllyttää Rooman rouvan inhoamaan minua kun yritit pistää ilkeän kommenttisi minun laittamaksi syyllistämällä, miksi? jos noin paljon ärsyttää toisen matkakokemukset ja kuvat niin mikä pakko niitä on jatkuvasti seurata ja sitten tulla moittimaan, et osaa olla lukematta silti niitä? mikä oikeus sinulla on vaatia minulta sinua kohtaan nöyryyttä ja kunnioitusta kun itse käyttäydyt uskomattoman säälittävällä tavalla? ja heti kun kirjoitan olitko samalla matkalla, kirjoittelusi loppuvat kuin seinään, tiedän kyllä kuka olet joten lopeta touhusi riittävän ajoissa sinua on nyt varoitettu...

Jos ei perättömät valheiden levittelysi, syyllistäminen ja haukkumisesi ala loppua niin alan pian harkita oikeustoimia, varaudu siihen! olet pian syyllistynyt kunnianloukkaaukseenkin useimpine juttuinesi syyllistämiseen ja väärine tietoineen..
ei ole mukava merkintä tietoihisi, sen voin sanoa.

2

822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marella1989

      sinä olet tämä sama tyyppi joka jo aikaisemminkin kirjoitti minusta tänne erittäin loukkaavaan sävyyn! kuten tein jo aloituksen (haukkujalle nyt tiedoksi) kannattaisi vähän miettiä mitä tänne kirjoittaa ja mitä ei? taas samanlaista neidittelyä ja pelleksi haukkumista, millä oikeudella? tiedätkö että LAKI koskee myös sinua, sinä olet tässä jo useamman kerran syyllistynyt HERJAAMISEEN ja KUNNIANLOUKKAUKSEEN. Mieti vähän, yksikin kirjoitus vielä lisää ja olen valmis menemään poliisille tekemään ilmoituksen. Ei auta vaikka ilmeisesti kirjoitat aina eri nimillä ja aina eri tietokoneilla, kyllä sinun tietosi saadaan selvitettyä vaikka olisikin aina eri ID vaikka kirjaston koneita.. ja minulla ei ole mitään väliä kuka sinä olet, ilmoituksen teen joka tapauksessa seuraavaksi ellei tämä ala loppua.

      Tekstisi, pellettelyt ja neidittelyt ovat paljastaneet minulle henkilöllisyytesi nyt!



      "Sinulla on nimimerkki - ja kehtaat kirjoittaa mitä vaan tänne. Ei tyttö tässä nimimerkit sinua pelasta, ymmärrätkö ? Tuntuu olevan sinullekin helppoa tuo kirjoittaminen, vaikka sinulla on nimimerkki. Kun on nimimerkki, niin silloin kirjoittaja on taitava, tietävä jne, voi sinua...... "

      en ole kirjoittanut tänne haukkumisia, kyllä te olette te anonyymit nimimerkittömät jotka tänne kirjoitatte näitä pelle sun muuta sontaa. Sinua ei tässä nyt enää pelasta mikään! ei auta esiintyä ilman nimimerkkiä, ID on poliisin hyvin helppo selvittää.. olet vainonnut ja häirinnyt minua lähes jokaisella Italia otsakkeen alaisessa keskustelussa! käyttäisit sinäkin tämän herjaamisaikasi vaikka edes matkusteluun.....

      yritän kysyä joskos ylläpito voisi estää sinua kokonaan kommentoimasta tänne, tuskin on kovin sallittavaa etät kirjoitat pelkkiä haukkuja ja herjaamista.

      Taidankin nyt ensialkuun etsiä juuri lehdestä lukemani nettipoliisin tiedot ja kysyä mitä asialle pitäisi tehdä. Selvää on, ettei sinulla ole oikeutta herjata täällä ketään, vaikka muutamat haukkumisesi onkin täältä jo poistettu. Sinä olet hyökännyt minua vastaan ihan henkilökohtaisesti.

      • Siistijä

        Ehkä sivujen ylläpitäjän tosiaan pitäisi poistaa - yllä olevat - kirjoitukset


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      492
      5185
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1841
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      98
      1574
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      26
      1445
    5. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      65
      1436
    6. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      55
      1428
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1145
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      58
      1096
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      935
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      934
    Aihe