Istanbulissa muita nuoria??

Istanbul 1991

Jokakesäinen Istanbulin reissu on taas tulossa siskoni luo, joka on kuitenkin minusta hieman vanhempi. Ajattelin kysyä löytyisikö Istanbulista muita nuoria jotka olisivat 18 vuoden ikäisiä tai vanhempia ?? :)Olisi mukava nähdä ja käydä yhdessä jossain? : )

8

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • another youngster

milloinkas olet istanbuliin menossa?

• Istanbul1991

olen Istanbuliin n. elokuun puolestavälistä syyskuun loppuun : ) kuukauden mittainen reissu :)

• another youngster
        Istanbul1991 kirjoitti:

olen Istanbuliin n. elokuun puolestavälistä syyskuun loppuun : ) kuukauden mittainen reissu :)

minäkin elokuun puolessa välissä menossa reiluksi viikoksi. poikaystävän kanssa kylläkin, mutta hänellä on töitä hoidettavana ainakin joinakin arkipäivinä, että mahdollisesti minäkin seuraa vailla.

• Istanbul1991
        another youngster kirjoitti:

minäkin elokuun puolessa välissä menossa reiluksi viikoksi. poikaystävän kanssa kylläkin, mutta hänellä on töitä hoidettavana ainakin joinakin arkipäivinä, että mahdollisesti minäkin seuraa vailla.

kiva kuulla, olisi tosiaan ehkä mukavampaa kierrellä kaupunkia jonkun toisen suomalaisen kanssa.

• istanbulilainen

Mina olen Istanbulissa todennaköisesti 20.8 asti. :)
      Ja olis todella mahtavaa saada seuraa paiviksi, kun poikakaveri on 6 paivaa viikossa töissa aikaisesta aamusta iltamyöhaan.. Valilla vahan kyllastyttaa jo yksinaan tuolla kaupungilla norkoilu ilman mitaan seuraa. :D Ja olen 19-vuotias eli melkein saman ikainen.:)

• another youngster

jos jonkinlaisia yhteystietoja (sähköposti, irc-galleria nicki, facebook tms) laitette niin ehkä jonkilaista miittiä saisikin aikaan, eikö vaan? ei ainakaan mulla aikomustakaan tavata ketään livenä vain näiden keskustelujen pohjalta :D

• Istanbul1991
        another youngster kirjoitti:

jos jonkinlaisia yhteystietoja (sähköposti, irc-galleria nicki, facebook tms) laitette niin ehkä jonkilaista miittiä saisikin aikaan, eikö vaan? ei ainakaan mulla aikomustakaan tavata ketään livenä vain näiden keskustelujen pohjalta :D

olisi sähköposti osoitetta jos jonkinlaista tapaamista mietittäisiin :) [email protected]

• Olevat

Laitelkaa tänne sähköposti osoitteitanne tai kirjotelkaa suoraan mun s.postiin jos ootte pidemmän aikaa istiksessä tai jopa asutte täällä.. ite asun täällä ja tosiaan kaipais välillä juttuseuraa omalla äidinkielellä :)

[email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50