-98 Ka käynnistyy koko ajan huonommin ja huonommin lämpimänä. Kylmänä ei mitään ongelmia, mutta mitä kuumempi kone, sen pahempi. Alkaa vaatia jo kymmenen kiukkuista yritystä kaupan parkkipaikalla kunnes yhtäkkiä tärppää kuin mikään ei vialla olisi ollutkaan.
Öljyä syö myös.
Onko mitään mitä kannattaisi ominpäin kokeilla vaihtaa/puhdistaa/säätää ennen kuin päätetään ajaa tuo jonnekin pikkuisten voorttien hautuumaalle.. =)
Käynnistyy huonosti lämpimänä
3
984
Vastaukset
- venttiili
tyhjäkäyntiventtiilin puhdistus ja herkistely vois auttaa se varmaan jumittaa
- kyllä se
vika ole tyhjäkäyntiventtiilissä vaan kaasuttajan alipaineletkussa, joka falskaa tai on tukossa. harvoin kyllä tukossa, mutta usein vuotaa. vaihda putki, niin toimii taas.
- oo kaasuttajaa
kyllä se kirjoitti:
vika ole tyhjäkäyntiventtiilissä vaan kaasuttajan alipaineletkussa, joka falskaa tai on tukossa. harvoin kyllä tukossa, mutta usein vuotaa. vaihda putki, niin toimii taas.
Huonokuntoiset sytytyslaitteet ja likaiset tulpat aiheuttavat huonoa käynnistymistä. Samoin huono akku tai laturi. Ilmenevät juuri lämpimän huonona käynnistymisenä.
Auto huoltoon ja kerrot oireet. Muuten vaihtavat vain öljyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273563- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72007Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381439
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591240- 131229
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451225