Kelit hiihtotunnelissa

kkk123

Jämin putkessa ladut jäällä,ei ole ollut koskaan aiemmin näin huonossa kunnossa,kuinkahan muut putket?

5

606

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olin kolme päivää ja putkessa latu oli mainiossa kunnossa. Mitä nyt kiinalaisia ja venäläisiä nyt oli aivan hemmetisti....

• pirullinen,

pakkanen putkissa, karvahattu korvilla saa nylkyttää kun ovat vääntäneet pakkasruuvia tiukemmalle.

• varpaat siellä jäätyy
        pirullinen, kirjoitti:

pakkanen putkissa, karvahattu korvilla saa nylkyttää kun ovat vääntäneet pakkasruuvia tiukemmalle.

miksi ihmeessä ovat vääntäneet kesäksi sen pakkasruuvin niin kovalle.

• suksinut

Jämin hiihtotunnelissa vallan mainiosti. Ilmeisesti pahin kesävaihe ohitettu ja ladut hiihdettävässä kunnossa. Eka mäki on jäinen, mutta ekalta "tasanteelta" pääsee jo suksille komeesti.

• riittävästi

pitoo et pysyy putkessa. 4 -5 päivää putkesa alkaa jo rassata ja mä en oo mitään ottanu. Tän vaan ilmotan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      974
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      824
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      190
      690
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      64
      613
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      44
      518
    8. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      493
    9. Rekkawelinehkä

Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 2
      Varkaus
      35
      466
    10. Mitä jos rukoilen, että mentäis naimisiin

Että poistuis kaikki esteet, ja pääsisimme yhteen. Mitä mieltä olet? Uskotko, että se voisi tapahtua?
      Ikävä
      44
      456
    Aihe