Jämin putkessa ladut jäällä,ei ole ollut koskaan aiemmin näin huonossa kunnossa,kuinkahan muut putket?
Kelit hiihtotunnelissa
5
585
Vastaukset
olin kolme päivää ja putkessa latu oli mainiossa kunnossa. Mitä nyt kiinalaisia ja venäläisiä nyt oli aivan hemmetisti....
- pirullinen,
pakkanen putkissa, karvahattu korvilla saa nylkyttää kun ovat vääntäneet pakkasruuvia tiukemmalle.
- varpaat siellä jäätyy
pirullinen, kirjoitti:
pakkanen putkissa, karvahattu korvilla saa nylkyttää kun ovat vääntäneet pakkasruuvia tiukemmalle.
miksi ihmeessä ovat vääntäneet kesäksi sen pakkasruuvin niin kovalle.
- suksinut
Jämin hiihtotunnelissa vallan mainiosti. Ilmeisesti pahin kesävaihe ohitettu ja ladut hiihdettävässä kunnossa. Eka mäki on jäinen, mutta ekalta "tasanteelta" pääsee jo suksille komeesti.
- riittävästi
pitoo et pysyy putkessa. 4 -5 päivää putkesa alkaa jo rassata ja mä en oo mitään ottanu. Tän vaan ilmotan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672754
- 2012007
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.461554Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91481- 791161
- 811060
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194987