Pyöräkorjaamo

Huoltoa vailla

Onko Haukiputaalla / Kellossa pyöräkorjaamoa enää? Pyöräni tarvitsee huoltoa eikä itse osaa...

13

3123

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla enäs

puttaala,urheilu ulappa pateniemi..

• olla enäs

puttaala,urheilu ulappa pateniemi..

• Huoltoa vailla

Kiitos vastauksesta. Kokeillaanpa Pateniemeä...

• Late Lapista
        Huoltoa vailla kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Kokeillaanpa Pateniemeä...

Polkupyörän "huolto" maksaa kuulemma 90 euroa, sillä rahallahan saa jo melkein uuden pyörän, ja minulta huolletun käytetyn 60 eurolla!
        Kysy nyt ainakin etukäteen mitä homma maksaa, jotta ei tule yllätyksiä pyörääsi lunastaessasi!

• latte lapista
        Late Lapista kirjoitti:

Polkupyörän "huolto" maksaa kuulemma 90 euroa, sillä rahallahan saa jo melkein uuden pyörän, ja minulta huolletun käytetyn 60 eurolla!
        Kysy nyt ainakin etukäteen mitä homma maksaa, jotta ei tule yllätyksiä pyörääsi lunastaessasi!

jos pyörä maksaa noin 400 euroa, niin kyllä sitä kannattaa huoltaa kunnolla. onhan markkinoilla toki noita halpojakin pyöriä, mutta ne ei kestä muutamaa vuotta pidempään. eikä niitä siis kannata ammattilaisella huoltaakkaan.

huolto on kuitenkin pääasiassa käsityötä ja yhteen pyörään hujahtaa helposti toista tuntia aikaa osat päälle. siitä se hinta syntyy.

• onkin
        latte lapista kirjoitti:

jos pyörä maksaa noin 400 euroa, niin kyllä sitä kannattaa huoltaa kunnolla. onhan markkinoilla toki noita halpojakin pyöriä, mutta ne ei kestä muutamaa vuotta pidempään. eikä niitä siis kannata ammattilaisella huoltaakkaan.

huolto on kuitenkin pääasiassa käsityötä ja yhteen pyörään hujahtaa helposti toista tuntia aikaa osat päälle. siitä se hinta syntyy.

tuntipalkka 540 mummon markkaa saispa semmoista palkkaa.
        mut kun on vaan 35e

• ai nou
        onkin kirjoitti:

tuntipalkka 540 mummon markkaa saispa semmoista palkkaa.
        mut kun on vaan 35e

minä voisin huoltaa pyörän 40eurolla tai vähemmälläkin,riippuu pyörästä..

• Latte Latista
        ai nou kirjoitti:

minä voisin huoltaa pyörän 40eurolla tai vähemmälläkin,riippuu pyörästä..

Huoltohinnassa on tietenkin mukana pakolliset sosiaaliturva- ja vakuutusmaksut. Lisäksi hinnassa ovat mukana vaihdettavat osat. Ei se pyörän huoltajan tuntipalkka ole suoraan laskettavissa huoltohinnasta!

• lordsidious

tiedoksi että haukiputaan pyörärjaamo. vanha pyöräkorjaaja toimii martinniemessä. paljon uskollisia asiakkaita, joskin ei puhelimessa ihan haka kun ei kuule kunnolla. olen vain hitaasti sopinut tapaamisen ja korjauttanut pyörän , ihan hyvin on mennyt ja tyytyväinen.

• korjauttaisin kyllä

Kuka sen perustaisi? Yksinäisen ja autottoman ihmisen on hankala lähteä viemää pyörää korjaukseen jonnekin Patelaan ja sielläkin ruuhkaa riittää. Olihan täällä aiemmin pari pyöräkorjaamoa, mutta palvelu oli kyllä aika heikkoa. Jollekin bisnesidea....

• Sarahfiina

Korjautin ja huollatin pyöräni Iissä. Pyörä haettiin kotoa ilman eri korvausta, kuin myös palautettiin. Eikä maksanu ees palijo!

• Huoltoa vailla myös

Kuka Iissä korjaa pyöriä?

• Sarahfiina
        Huoltoa vailla myös kirjoitti:

Kuka Iissä korjaa pyöriä?

Oiskohan tämä nyt mainostamista, jos kertosin ihan nimenki!?

Tässä mun numero, soita vaikka numeroton puhelu, eikä tarvi esitellä ittiä, niin minä kerron ;)

Anna-Kaija: 044-5096446

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe