Ostin hameen, joka ylettyy korkealle, vyötärön kohdille, ja ulottuu vähän polvien yläpuolelle. On siis sellainen "bisnestyylinen" ja mietinkin, että millainen yläosa siihen sopisi? Tuntuu että monet topit ja paidat vain peittävät sen hameen yläosan ja mielestäni sen pitäisi juuri tulla esiin.
Olisikos vinkkejä?:)
Millainen yläosa tällaisen hameen kanssa?
JokuVaan..
3
631
Vastaukset 3
- paidan helma piiloon
Olen nähnyt monen käyttävän tuollaisia hameita hihattomien toppien kanssa, joiden helma on laitettu hameen sisään. Näyttää ihan kivalta!
- Strawberry---
Joo ehdottomasti ainoa tapa kayttaa high wasted hametta on ylaosa sen sisalla. Se voi olla simppeli hihaton toppi, hyvin istuva paitapusero tai natti esim. royhelopusero. Luo tosi elegantin lookin, jos viela kengat ovat tyylikkaat piikkarit!
- JokuVaan..
vinkeistä molemmille!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3461341- 1111165
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501018- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106747
- 79680