Miksi retiisit eivät aina idä? Nyt sain vain muutaman ison kasvamaan riviini? Onko retiisin kasvatuksessa jokin juju? Mitenkähän niitä voisi syödä lasten kanssa kun lapset eivät pidä väkevästä mausta. Mitä tehdä retiisille, että se ei maistuisi niin väkevälle.
retiisin
ongelmat
1
244
Vastaukset
- kaikki hyvin.
Olen laittanut retiiset siemenistä kasvaamaan parvekkeelle laittialle, puukorilaatikkoihin. Kaikki siemenet alkoivat kasvaa. Laitoin ne heti näitisti riviin. Retiisi kyllä tarvitse alussa valoa/aurinko. Jos sinulla on liian varjoisa paikka?
En ole ikinä kokenut vielä väkevän makuista retiistä. Itse rakastan retiistä viipaleina tumman leivän päällä aamiaiseksi kahvin kera. Jos haluaa voi laittaa vielä makkaran tai kinkun viipaleita väliin eli makkaran viipaleen päälle retiisen viipaleita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554986- 794669
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?734564- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293392Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82928- 392468
- 472467
- 2112306