Merkkien ''pimeät puolet''?

hhhjjjaa.

Näitäkin keskusteluja on ollut jo kymmeniä, mutta silti ne ovat aina niin mielenkiintoisia. Itse olen pari viikkoa astrologiaa seurannut henkilö joten en osaa oikein ''valaisevia'' mielipiteäitä heittää. Omasta mielestäni kuitenkin vesimerkit, skorpionit, kalat ja ravut kykenevät olemaan tunteettoman kylmiä halutessaan. Kuitenkin tunnin päästä he voivat olla taas lempeyttä ja empatiaa täynnä. :L

16

1090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä empatia

      Olen myös huomannut käsittämätöntä kylmyyttä kaloissa, he osaavat olla todella tylyjä niin vieraille kuin tutuillekin.

      • kalaN

        itsesuojelua. Kalojen äärimmäisen herkkä luonne vaatii välillä kovan kuoren, samoin lienee ainakin ravuilla.


      • jousikauris
        kalaN kirjoitti:

        itsesuojelua. Kalojen äärimmäisen herkkä luonne vaatii välillä kovan kuoren, samoin lienee ainakin ravuilla.

        Mulla nimittäin palaa päre ton mun kala miehen kanssa, jonka kanssa en onneksi enää asu yhdessä. Laittaa mulle härskejä viestejä jne. ja mun kai ois ne vaan otettava et, mitäs tosta !!!!
        Kun en todellakaan jaksais enää lapsellisiin juttuihin sekaantua, et mua vaan ihmetyttää. Hän ei varmaankaan edes rakasta mua, vaikka aina sillon tällön toisin väittää, tärkeintä tuntuu olevan seksi (no se onkin mahtavaa), vaan en mä minään panopuuna vaan viitti olla, koska ei ton ihmisen kanssa mitään pidempää voi kuvitella.
        Joten en laita uutta kalaa koukkuun, vaan leijonan jos metsästettyä sais !


      • kalaN
        jousikauris kirjoitti:

        Mulla nimittäin palaa päre ton mun kala miehen kanssa, jonka kanssa en onneksi enää asu yhdessä. Laittaa mulle härskejä viestejä jne. ja mun kai ois ne vaan otettava et, mitäs tosta !!!!
        Kun en todellakaan jaksais enää lapsellisiin juttuihin sekaantua, et mua vaan ihmetyttää. Hän ei varmaankaan edes rakasta mua, vaikka aina sillon tällön toisin väittää, tärkeintä tuntuu olevan seksi (no se onkin mahtavaa), vaan en mä minään panopuuna vaan viitti olla, koska ei ton ihmisen kanssa mitään pidempää voi kuvitella.
        Joten en laita uutta kalaa koukkuun, vaan leijonan jos metsästettyä sais !

        Miesten puolesta en pysty vastaamaan. Kuulostaa myös mun vaakamieheltä et horoskoopeilla ei ole kyllä mitään tekemistä sen kanssa että miehet ajattelevat munallaan :)

        ei leijona huono vaihtoehto ole... tosin veikkaan että on vielä pahempi pelimies. ja riippuu sitä mitä itse hakee.


      • ronjariisni

        Kaloilta saa sen mitä ansaitsee.


    • yks tauno vaan

      Kaikkien ilkeimmät naiset joita ikinä olen tavannut, ovat olleet kaloja. Siinä merkissä on jotain helvetin pirullista. Jos joku aukoo päätään ja ilkeilee, kyseessä on 90 % tod. näk. kalat. Miesvaa'at voivat olla todella ilkeitä, samoin kuin jousimies-miehet. Kaikkein lutusimpia poikia ovat rapumiehet ja naisista taas seksikkäimpiä naitsyt-naiset. Tämä on totuus, eikä sitä voi muuttaa, sillä se on subjektiivinen.

      • itsekalatnainen

        Olen ihmetellyt kauan ystäväni (kalanainen myös) , että miksi kalojen sanotaan olevan niin yltiökilttejä ja sietävän vaikka minkälaista käytöstä. Ei pidä paikkaansa. Ja ilkeily ja pirullisuus on meillä kyllä verissä.


    • Jousimiesnainen-64

      Ainakin heti tulee mieleen skorpioni, kalat ja vesimies.

      Läheisiä (kalat) sukulaisia on juuri mun likkani ja isosiskoni, kumpikin itkun vääntäjiä ja hermostuvat äkkipikaisesti.

      Työkaverina on eräs mies joka on hemmetin äkkipikainen, loukkaa toista ja yhtäkkiä unohtaa koko jutun, vaikka on saanut jo loukattua toisen, hän on joko vesimies tai kalat.

      Samaisen isosiskoni mies on vesimies. ;D

      Näähän on vain kokemuksia ja ei ole perusta todellisuudelle että kaikki olisivat samankaltaisia.

      • vesimerkki

        tiedoksi vain. Vesimies on ilmamerkki.


      • on eläinradan
        vesimerkki kirjoitti:

        tiedoksi vain. Vesimies on ilmamerkki.

        paskin merkki.

        Kaikki psykopaatit ovat vesimiehiä.

        Jos jostakin eläinradan merkistä pitäisi luopua ja siitä äänestettäisiin, ihmiset vaatisivat vesimiehen poistattamista yhdessä kantajiensa kanssa.


    • Ialla

      Itse löydän jatkuvaa ärsyyntymisenaihetta kaksosista, joita lähipiiristäni löytyy yllättävän paljon. Kaikki ovat melko hektisiä, eivät saa mitään aikaiseksi vaikka aikaa olisi kuinka paljon (tämä ilmenee esim. tyhjänpuhumisena), eivät pysty keskittymään, eivätkä ole koskaan tyytyväisiä nykyhetkeen. Aina pitäisi olla jotain enemmän, paremmin, uudempaa, muualla...

      • sekä vaakamiehet että vaakanaiset ovat loukanneet syvimmin, oinaiden kanssa nahistelu on ajanhukkaa ja neitsyiden nalkutus ja nipotus vie hermot.

        Helpointa on ollut vesimiehen, ravun ja kalojen kanssa.

        Päätelkää kukas se täältä kirjoittelee:D


    • Pimeitä puolia--

      Kiintoisaa onkin, mikä on minkäkin merkin pimeä puoli ja mitä siihen kuuluu. Jokaisella merkillä on oma "pimeä puolensa", mutta joillakin se näkyy entistä selvemmin.

      Mielestäni nimenomaan vesimerkit ovat todella kykeneviä tähän. He jos ketkä pystyvät olemaan halutessaan kylmiä ja etäitä. Mutta tämähän on myöskin perusteltavissa; vesimerkit kuvataan feminiisinä merkkeinä; herkkinä ja puolustuskantaisina.
      Ravuilla mainitaan kova suojakuori, joka suojaa pehmeää sisusta. Mitä Rapu olisikaan ilman sitä? Helposti ihmisten manipuloitavissa, puolustuskyvytön kuin linnunpoika, heikko ja helposti katkeava kuin oljenkorsi. Oikullisuus yhdistää näitä vesimerkkejä, kuten myös itsepäisyys ja ailahtelevaisuus. Kalat taas herkkinä ovat ns. hankalia; he esittävät tunteensa selvästi, eivätkä kierrä ja kaarra. He eivät kuitenkaan mene aggressiivisuuden puolelle. Valittaminen ja marmattaminen lienevät tutut asiat kaloilla? - sitä en tiedä, enkä rupea yleistämään. Skorpioneilla taas on kuvattu röyhkeä käytös suorana; aggressiivisena, pisteliäänä ja hyökkäävänä. Sarjatulitus, joka saa itkemään, kuin itkemään.

      Tämä on minun käsitykseni vedenmerkkien "pimeästä puolesta" , kun käsitellään asiaa tältä kantilta. En kuitenkaan -edelleenkään- aio yleistää, sillä horoskooppihan ei kerro ihmisestä kaikkea.

      Muista merkeistä on vähän vaikeampi sanoa, koska he eivät osoita pimeää puoltaan niin selvästi.

    • on kartassaan paljon kaurista tai härkää. Maamerkki hoitaa homman kotiin, vaikka kansanmurhasta olisi kysymys. Vainot ja pogromit ovat käytännönläheistä puuhaa, jossa päättäväiset, järjestelmälliset organisaattorit pääsevät loistamaan. Itse olen kauris. Odottakaas kun vallankumouksen aamu koittaa...

      • odottakaas...

        Joku Kuu-Oinas Mars`ista kuparikilvellä ja heinähangolla tulossa : No mä tulin, mitä mun tarttee tehdä?


      • odottakaas... kirjoitti:

        Joku Kuu-Oinas Mars`ista kuparikilvellä ja heinähangolla tulossa : No mä tulin, mitä mun tarttee tehdä?

        otat kiltisti lääkkeesi ja odotat ohjeita. Tunnussana: Kärsäkäs kärsi kärsässä, kunnes norsu aivasti kärsäkkään käkkärämäntyyn kärsimään. Älä unohda tunnussanaa tai vallankumous menee sivu suun. Jollet muuten muista tunnussanaa, tee siitä vaikka laulu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe