Alkaa hieman kyrpiä noi värikasettien loppumiset. Mikä mahtaisi olla sellainen väritulostin jolla pystyisi värikasetin loputtua silti tulostamaan mustavalko tulosteita? Saisi olla mielellään suhtkoht edeullinen.
Väritulostin
1
696
Vastaukset
- lexmark 700
Lexmark Z 708 olisi helppo, värikasetin poistolla tekee selvää mustavalkoista.
Jos tulostinta valmistettaisiin, ja jos siihen saisi kasetteja. Maksoi alle 30€.
Kasetit ovat helposti itse musteella tankattavissa, ja puhdistettavissa, ikuisia.
On jo useita vuosia vanha. Täysin kunnossa, mutta käyttökelvoton.
Jos toimisi Macin uudella käyttöjärjestelmällä.
(Osa Lexmarkin tulostimista ei enää toimi uudella Mac käyttöjärjestelmällä.
Siihen piti vaihtaa, koska ei 2 vuotta vanhalla enää päässyt esim. YLE:n sivulle.
Päivityksiä ei saanut, vaan koko käyttöjärjestelmä oli vaihdettava.)
Epsoniin sai kovan penkomisen jälkeen ohjelmoitua pelkän mustavalkotulostuksen.
Kuulemma Canonin kaseteissa, joissa on sähköruisku samassa, on laskuri,
joka lopettaa toiminnan, vaikka mustetta lisäisi itse.
Eipä halunne myyjät syventyä tämmöisiin kysymyksiin.
Pahan päivän varalle, ja itselleni väliaikaiseksi, halpa mustavalkolaser.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1596319
- 1165816
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465337Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323415- 572985
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252661- 432360
- 252320
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta132030On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151911