Valintatalon

aulasta

pitäisi saada kusihousuiset ja paskallehaisevat puliukot huishelevettiin ja sassiin....vähentäävät satavarmasti asiakkaita kyseisestä kaupasta. Tietenkin, missä Alko niin samoilla kulmilla deekut.

19

924

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinl

Eipä ladossa tule käytyä jo kauppaketjun hintojen vuoksi... ihme, että näinkin kauan on pärjäillyt.

• marjakarhuska7

eipä tosiaan kiinnosta.. ennen kesti entisen kauppiaan aikaan käydä,, oli hyvä palvelu ja ystävälliset myyjät,, ja on vieläkin,,mutta haju haittojen vuoksi ei viitsi mennä ees kahveelle,,eikö naille mistään löydy kaupungin puolesta katosta ,missä he voisivat viettää yhteistä aikaa ,,

• siinä

kuin mekin

• Lisää valinnan varaa

Eipä nuo minua ole haitanneet. Ihmettelin itsekin miten Valintatalo selviytyy hiukan korkeampien hintojensa takia. Selvisi tuokin, kun hetken aikaa aulassa istuin. Huvittavan häveliäät ihmiset eivät kehtaa mennä Alkoon suoraan ostoksille vaan menevät ensin Valintataloon ja ostavat jotain pientä. Sen jälkeen Alkoon ja sujauttavat pullonsa Valtsun kassiin. Sellaista pikkukaupunkimeninkiä.

• uskonut,ootko kuullut
        Lisää valinnan varaa kirjoitti:

Eipä nuo minua ole haitanneet. Ihmettelin itsekin miten Valintatalo selviytyy hiukan korkeampien hintojensa takia. Selvisi tuokin, kun hetken aikaa aulassa istuin. Huvittavan häveliäät ihmiset eivät kehtaa mennä Alkoon suoraan ostoksille vaan menevät ensin Valintataloon ja ostavat jotain pientä. Sen jälkeen Alkoon ja sujauttavat pullonsa Valtsun kassiin. Sellaista pikkukaupunkimeninkiä.

onks se viinan osta vielä lieksassa jokin tabu,ettei vaan tuttava tai naapuri näe,jos sattuis näkemään niin varmaan juopoks sanoisivat,hei herätkää jo siellä 2000-luvulle

• jos Lieksassa
        uskonut,ootko kuullut kirjoitti:

onks se viinan osta vielä lieksassa jokin tabu,ettei vaan tuttava tai naapuri näe,jos sattuis näkemään niin varmaan juopoks sanoisivat,hei herätkää jo siellä 2000-luvulle

ei ilkeä viinakauppaan mennä - niin ahkeria iloliemen"myyjiä" löytyy ihan jokaisen kauppaketjun nurkilta.

• en käy haisupaikassa

En viitsi käydä tässä puliukko kaupassa siellä istuu haisevia puliukkoja ja akkoja jotka elävät kunnan sosiaalituella ja työmarkkinatuella. Olen kyllä nähnyt miten ovat puliukkojen housut takaa paskassa ja kusessa. Valintatalo on todella kallispaikka on epämielyttävä haju ja varmaa henkilökunta tästä kärsii puliukkojen hajusta. Ne alkavat ilmestyä kun Valitalon ovet aukeavat niitä haisee siinä pitkin päivää. Nämä epämielyttävät asiakkaat pitäisi saada poistetuksi Valintatalosta ja muistakin tavarataloista notkumasta häiritsevät rehellisten asiakkaiden liikkumista kauppoihin ja huutelevat humalapäissään vaikka mitä. Kävin Nurmeksessa oli sielläkin alko Jukolan S-marketin yhdeydessä ja Joensuussa Prismassa en ole nähnyt vielä puliukkoja istumassa ei aina kyllä alko ole syyllinen pääasiassa. Puliukot ja akat joutaisivat työvoimatoimiston nurkalle ja työllistetään Pankakoskelle työkaareen töihin vaan ei onnistu tämä Lieksassa. Puliukot ja akat häiritsevät myös vuokra-asunnoissa.

• sinkomies

Mitä tekisi laupias samarialainen? Antaisiko hän toisen ihokkaan,eli puhtaat vaatteet ja veisi henkilön pesulle.
        Jeesus sanoo köyhät teillä on aina keskuudessanne mutta minua teillä ei ole.

• jns. hk
        sinkomies kirjoitti:

Mitä tekisi laupias samarialainen? Antaisiko hän toisen ihokkaan,eli puhtaat vaatteet ja veisi henkilön pesulle.

Olkaa hyvät ja ilmoittakaa tuosta ongelmasta www.lahikauppa.fi - palautteessa. Se on ainoa keino saada siistittyä tuo aula. Koska kaupalla on vastuu asiakkaiden turvallisuudesta yms. Sieltä viesti ohjataan aluepäällikölle , joka ottaa asian hoitoonsa.

• Kuotta
        jns. hk kirjoitti:

Olkaa hyvät ja ilmoittakaa tuosta ongelmasta www.lahikauppa.fi - palautteessa. Se on ainoa keino saada siistittyä tuo aula. Koska kaupalla on vastuu asiakkaiden turvallisuudesta yms. Sieltä viesti ohjataan aluepäällikölle , joka ottaa asian hoitoonsa.

Ainoa keino siistimiseen on se että Alko muuttaa muualle,hieman syrjäisemmälle paikalle kuten talvitorin seudulle jossa se ennenkin oli!

Eri kauppojen edessä notkuvista ihan kaikista tyypeistä ei tosin päästä eroon olipa Alko missä hyvänsä sillä eräät kuluttaa aikaansa kauppojen edessä joutessaan!

Omakohtaisesti koettuna ei minua haittaa se että humalikot notkuu valintatalon nurkilla sillä ei he käy ihmisten kimppuun tai muutenkaan häiritse toimillaan yhtikäs ketään...se pelkkä näky taitaa olla monelle liikaa...ei haluta edes nähdä elämän laitapuolen kulkijota sillä ne ei sovi monen ruusuilla tanssivan ihmisen näyiksi!

Hävetkää jo tekopyhät Lieksalaiset sillä ette itsekkään ole mitään enkeleitä!

• tästä tekopyhyydestä
        Kuotta kirjoitti:

Ainoa keino siistimiseen on se että Alko muuttaa muualle,hieman syrjäisemmälle paikalle kuten talvitorin seudulle jossa se ennenkin oli!

Eri kauppojen edessä notkuvista ihan kaikista tyypeistä ei tosin päästä eroon olipa Alko missä hyvänsä sillä eräät kuluttaa aikaansa kauppojen edessä joutessaan!

Omakohtaisesti koettuna ei minua haittaa se että humalikot notkuu valintatalon nurkilla sillä ei he käy ihmisten kimppuun tai muutenkaan häiritse toimillaan yhtikäs ketään...se pelkkä näky taitaa olla monelle liikaa...ei haluta edes nähdä elämän laitapuolen kulkijota sillä ne ei sovi monen ruusuilla tanssivan ihmisen näyiksi!

joka Lieksassa vallitsee. Kaikki kiiltokuvakaunis on hyvää - mutta tosiasioista eli elämän varjopuolia ei haluta nähdä ja ne halutaan vain siirtää syrjemmälle. Huono osaiset ihmiset koetaan uhkana jotka pitää lakaista maton alle pois näkyvistä.

Pahempia minusta ovat ne joilla on pokkaa luokitella ihmiset statuksen ja muun hienon elintason mukaan. Ei se juopon elämäkään loppujen lopuksi niin helppoa ole jos riippuvuus viinaan on elämänehto. Monet näistäkin ovat niitä joiden rahat on korkattu moneen kertaan korkojen kera trokareiden taskuihin.

• enni
        tästä tekopyhyydestä kirjoitti:

joka Lieksassa vallitsee. Kaikki kiiltokuvakaunis on hyvää - mutta tosiasioista eli elämän varjopuolia ei haluta nähdä ja ne halutaan vain siirtää syrjemmälle. Huono osaiset ihmiset koetaan uhkana jotka pitää lakaista maton alle pois näkyvistä.

Pahempia minusta ovat ne joilla on pokkaa luokitella ihmiset statuksen ja muun hienon elintason mukaan. Ei se juopon elämäkään loppujen lopuksi niin helppoa ole jos riippuvuus viinaan on elämänehto. Monet näistäkin ovat niitä joiden rahat on korkattu moneen kertaan korkojen kera trokareiden taskuihin.

Nyt meidät luokitellaan tekopyhiksi sen vuoksi, että haluamme käydä rauhassa kaupassa! En yhtään välitä saada kommentteja olemuksestani Valintatalon ovella. Koin myös aika ikäväksi sen, että pulloautomaatilla minua päin kaatuillaan.

Pitäisikö meidän siis ottaa itselle "juoppokaverit", niin elämän varjopuolet tulisivat oikein kunnolla tutuiksi.

Minä en luokittele ihmisiä statuksen mukaan; ihan sama minulle, onko ihminen juoppo vai raitis. Haluan ainoastaan käydä rauhassa kaupassa.

• eiauta ei
        enni kirjoitti:

Nyt meidät luokitellaan tekopyhiksi sen vuoksi, että haluamme käydä rauhassa kaupassa! En yhtään välitä saada kommentteja olemuksestani Valintatalon ovella. Koin myös aika ikäväksi sen, että pulloautomaatilla minua päin kaatuillaan.

Pitäisikö meidän siis ottaa itselle "juoppokaverit", niin elämän varjopuolet tulisivat oikein kunnolla tutuiksi.

Minä en luokittele ihmisiä statuksen mukaan; ihan sama minulle, onko ihminen juoppo vai raitis. Haluan ainoastaan käydä rauhassa kaupassa.

hieman ylempänä laitoin www.- osoitteen missä asia ratkeaa. Ei Alko mihinkään muuta , se ei asiaa ratkaise. Lähikaupan on vastuu tästäkin , jos asiakas on niin humalassa, että kaatuilee- se on ajettava pihalle.

Tänne purnaamalla ei asia aukea. Valittakaa sinne lähikaupan osoitteeseen jos oikeasti haluatte saada ne puliukot sieltä pois. www.suomenlahikauppa.fi

• hattarahaiku
        Kuotta kirjoitti:

Eilen iltapäivällä yksi narkkari turvallaan patsaan juurella,toinen putosi penkiltä
        eteisessä ja oli paskat housussa haju valtaisa.
        Yksi kampura yritti Alkoon....Myyjät harmistuneita sekä Valintatalossa,että Alkossa.
        Menen mieluummin johonkin muuhun ruokakauppaan ja kun ajelen työni takia
        paljon voin käydä tarvittaessa Alkossakin muualla kuin Lieksassa.
        Kysymys ei ole alkoholistien syrjinnästä vaan ihan mukavuus asia,minulle itselleni.

• eteläsuomen elävä
        Kuotta kirjoitti:

Jossakin viestiketjussa olet ollut Etelä-Suomesta ja nyt näytät itse notkuvan Valintatalon kulmilla?

• ticlu
        eteläsuomen elävä kirjoitti:

Jossakin viestiketjussa olet ollut Etelä-Suomesta ja nyt näytät itse notkuvan Valintatalon kulmilla?

Enpä kävisi paikallisessa Valintatalossa,mutta kun sattuu siellä olemaan myös
        tätä muutakin palvelua:posti,matkahuolto esim.
        Joskus olen pakettini pyytänyt k.o.kauppaan ja kätevästi illalla saanut ja ruoka-
        ostokset samalla.Nyt vaihdan kauppaa.
        Alkossa voin käydä vaikka Joensuussa,niin harvoin käyn.

• Only Rider

Kun kävin tänään Valintatalossa hakemassa jätskin niin huomasin, että tuulikaapista oli viety penkit pois. joten ei siinä sitten ollut istujiakaan.
        Hyvä homma - pienellä kikalla kaupan sisätiloista osa "asiattomia" poistettiin.

Ei minua itseäni varsinaisesti puliukot ja -akat häiritse, mutta ei tietenkään ole kiva, jos kaupan eteisessä notkuu ylimääräistä porukkaa aikaansa viettämässä - olivatpa nämä sitten laitapuolen kulkijoita, nuorisoa tai pajatsovuoroaan odottavia mummoja.

• maariamariaa
        sinkomies kirjoitti:

Eipä tähän Jeesusta kannata vetää mukaan,sen enenpää kuin laupiaita
        samarialaisia.Tosi asia on,että Valintatalon eteinen haisee paskalta ja
        näitä deekuja kuskataan milloin ampparilla,milloin poliisiautolla pois.
        Olen eläkeläinen,työni tehnyt ja veroni maksanut ja maksan vieläkin.Voin vihdoin
        "satsata"omaan mukavuuteeni,voin tehdä valintoja.
        Alkossakin käyn aivan ilman häpeää ja tunnonvaivoja,Valintatalossakin käyn
        joskus,mutta paikka ei ole kovin kutsuva ja jo aikaisemmin mainittu ympäristö,
        huh,huh.
        Aivan hyvällä omalla tunnolla teen ostokseni toisaalla.

• puliukko kottiis
        sinkomies kirjoitti:

pesulle ja leiki jeesusta.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe