Minkälaisia kokemuksi teillä on Dynamic Pack:n sport
penkeistä?
Mukana tuossa tulee 3 puolainen nahkaratti, mutta haluttaisi ratti, jossa on radion säätimet (totuin edellisessä) niin eihän tuosta ole mitään hyötyä, varsinkin jos varustetaso on elegance.
Dynamic Pack
5
4733
Vastaukset
- näyttää
Ainut asia joka jäi harmittamaan on etten tilannut Dynamick Pack:kia. En ole istunut mutta kun näin liikkeen pihassa auton johon se oli tilattu niin katumus iski heti.
Auton koko sisustus muuttuu paremmannäköiseksi ja penkit näytti oikein hyvältä,ei voi olla huonot istua.
Itse jouduin tekemään päätöksen huonojen kuvien perusteella joista asia ei oikein selviä.- ??
Itse kyselin samaa jokunen aika sitten ja vastaukset olivat puolesta ja vastaan. Varoiteltiin mm. huonommasta kangaslaadusta. Pääsin ennen päätöstä pikaisesti istumaan liikkeessä olleen luovutusta odottavan Ocun Dynamick Pack istuimet. Hetken istunnolla tuntivat olevan ok.
Tilasin tällä perusteella oman Elegance Ocun em. paketilla (harmaa väri istui hyvin myös auton väriin - anthracite grey). Nyt on autolla ajettu 2.000 km ja minun ahteriini Packin penkit eivät kunnolla sovi. Istuinosan reunukset painavat reiden sivuja ja ajoasentoa joutuu muuttamaan reunalta toiselle ajomatkan aikana. Saattaa olla, että ajan myötä reunojen jäykkyys häviää, mutta nyt tuntuu tältä. Myös kankaan laatu ei ole sitä, mitä elegance-varustukseen tulevalla omalla istuinkankaalla (ex. Ocu oli Elegance, joten tiedän asian). Juuri tänään istuin uuden Elegancen kyydissä ja totesin penkkien olevan mukavammat istua. Plussaa tulee toki Packin kolmipuolaisesta ohjauspyörästä, joka näpsäkkä ja istuu hyvin rukkaseen.
Jos tällä kokemuksella pääsisin valitsemaan, ottaisin Packin sijasta Bolero-radion ja monitoimiohjauspyörän (minun tapauksessa DSG-laatikko, joten tulisi myös kolmipuolaisena) ja jättäisin Elegancen omat penkit mukavuuden ja eritoten kankaan laadun perusteella. - An-teroo
?? kirjoitti:
Itse kyselin samaa jokunen aika sitten ja vastaukset olivat puolesta ja vastaan. Varoiteltiin mm. huonommasta kangaslaadusta. Pääsin ennen päätöstä pikaisesti istumaan liikkeessä olleen luovutusta odottavan Ocun Dynamick Pack istuimet. Hetken istunnolla tuntivat olevan ok.
Tilasin tällä perusteella oman Elegance Ocun em. paketilla (harmaa väri istui hyvin myös auton väriin - anthracite grey). Nyt on autolla ajettu 2.000 km ja minun ahteriini Packin penkit eivät kunnolla sovi. Istuinosan reunukset painavat reiden sivuja ja ajoasentoa joutuu muuttamaan reunalta toiselle ajomatkan aikana. Saattaa olla, että ajan myötä reunojen jäykkyys häviää, mutta nyt tuntuu tältä. Myös kankaan laatu ei ole sitä, mitä elegance-varustukseen tulevalla omalla istuinkankaalla (ex. Ocu oli Elegance, joten tiedän asian). Juuri tänään istuin uuden Elegancen kyydissä ja totesin penkkien olevan mukavammat istua. Plussaa tulee toki Packin kolmipuolaisesta ohjauspyörästä, joka näpsäkkä ja istuu hyvin rukkaseen.
Jos tällä kokemuksella pääsisin valitsemaan, ottaisin Packin sijasta Bolero-radion ja monitoimiohjauspyörän (minun tapauksessa DSG-laatikko, joten tulisi myös kolmipuolaisena) ja jättäisin Elegancen omat penkit mukavuuden ja eritoten kankaan laadun perusteella.Elegancen penkit näyttää jotenkin lituskoilta, siis se istuinosa on surkeen näköinen. Mulla on -09 facelict 1.8tsi farkku mustalla sisustalla ja harmittaa ku en ottanut sitä sportpackiä siihen.
Ja vaikka kuka puhuis mitä niin kyllä tosta ocusta sen huomaa että hiukan halvemmalla ollaan menty sisustuksissa (vrt. VW ja Audi). Ovenkahvat ja monet muut kohdat tuo mieleen Golf IV:n. Näin se vaan menee vanhaa kikkaretta on käytetty ja kattokaiteet on nypätty suoraan 3B/3BG (1996-2005) Passatista.
- päck
Odota niin ensi vuonna tulee Premium Päck. Silloin autoa voi jo verrata Bentleyhyn ja Rollsiin.
- siks päck
Halpaa tarjouskaljaa voi imeä samalla kun kirjoittelee typeryyksiä (omasta mielestään hauskoja vitsejä) tänne suolipalstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18211366
- 575412
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462677- 402355
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131831Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441775Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411440Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut271413Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61366Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371349