Dynamic Pack

Ocuun

Minkälaisia kokemuksi teillä on Dynamic Pack:n sport
penkeistä?
Mukana tuossa tulee 3 puolainen nahkaratti, mutta haluttaisi ratti, jossa on radion säätimet (totuin edellisessä) niin eihän tuosta ole mitään hyötyä, varsinkin jos varustetaso on elegance.

5

4695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näyttää

Ainut asia joka jäi harmittamaan on etten tilannut Dynamick Pack:kia. En ole istunut mutta kun näin liikkeen pihassa auton johon se oli tilattu niin katumus iski heti.
      Auton koko sisustus muuttuu paremmannäköiseksi ja penkit näytti oikein hyvältä,ei voi olla huonot istua.
      Itse jouduin tekemään päätöksen huonojen kuvien perusteella joista asia ei oikein selviä.

• ??

Itse kyselin samaa jokunen aika sitten ja vastaukset olivat puolesta ja vastaan. Varoiteltiin mm. huonommasta kangaslaadusta. Pääsin ennen päätöstä pikaisesti istumaan liikkeessä olleen luovutusta odottavan Ocun Dynamick Pack istuimet. Hetken istunnolla tuntivat olevan ok.

Tilasin tällä perusteella oman Elegance Ocun em. paketilla (harmaa väri istui hyvin myös auton väriin - anthracite grey). Nyt on autolla ajettu 2.000 km ja minun ahteriini Packin penkit eivät kunnolla sovi. Istuinosan reunukset painavat reiden sivuja ja ajoasentoa joutuu muuttamaan reunalta toiselle ajomatkan aikana. Saattaa olla, että ajan myötä reunojen jäykkyys häviää, mutta nyt tuntuu tältä. Myös kankaan laatu ei ole sitä, mitä elegance-varustukseen tulevalla omalla istuinkankaalla (ex. Ocu oli Elegance, joten tiedän asian). Juuri tänään istuin uuden Elegancen kyydissä ja totesin penkkien olevan mukavammat istua. Plussaa tulee toki Packin kolmipuolaisesta ohjauspyörästä, joka näpsäkkä ja istuu hyvin rukkaseen.

Jos tällä kokemuksella pääsisin valitsemaan, ottaisin Packin sijasta Bolero-radion ja monitoimiohjauspyörän (minun tapauksessa DSG-laatikko, joten tulisi myös kolmipuolaisena) ja jättäisin Elegancen omat penkit mukavuuden ja eritoten kankaan laadun perusteella.

• An-teroo
        ?? kirjoitti:

Itse kyselin samaa jokunen aika sitten ja vastaukset olivat puolesta ja vastaan. Varoiteltiin mm. huonommasta kangaslaadusta. Pääsin ennen päätöstä pikaisesti istumaan liikkeessä olleen luovutusta odottavan Ocun Dynamick Pack istuimet. Hetken istunnolla tuntivat olevan ok.

Tilasin tällä perusteella oman Elegance Ocun em. paketilla (harmaa väri istui hyvin myös auton väriin - anthracite grey). Nyt on autolla ajettu 2.000 km ja minun ahteriini Packin penkit eivät kunnolla sovi. Istuinosan reunukset painavat reiden sivuja ja ajoasentoa joutuu muuttamaan reunalta toiselle ajomatkan aikana. Saattaa olla, että ajan myötä reunojen jäykkyys häviää, mutta nyt tuntuu tältä. Myös kankaan laatu ei ole sitä, mitä elegance-varustukseen tulevalla omalla istuinkankaalla (ex. Ocu oli Elegance, joten tiedän asian). Juuri tänään istuin uuden Elegancen kyydissä ja totesin penkkien olevan mukavammat istua. Plussaa tulee toki Packin kolmipuolaisesta ohjauspyörästä, joka näpsäkkä ja istuu hyvin rukkaseen.

Jos tällä kokemuksella pääsisin valitsemaan, ottaisin Packin sijasta Bolero-radion ja monitoimiohjauspyörän (minun tapauksessa DSG-laatikko, joten tulisi myös kolmipuolaisena) ja jättäisin Elegancen omat penkit mukavuuden ja eritoten kankaan laadun perusteella.

Elegancen penkit näyttää jotenkin lituskoilta, siis se istuinosa on surkeen näköinen. Mulla on -09 facelict 1.8tsi farkku mustalla sisustalla ja harmittaa ku en ottanut sitä sportpackiä siihen.
        Ja vaikka kuka puhuis mitä niin kyllä tosta ocusta sen huomaa että hiukan halvemmalla ollaan menty sisustuksissa (vrt. VW ja Audi). Ovenkahvat ja monet muut kohdat tuo mieleen Golf IV:n. Näin se vaan menee vanhaa kikkaretta on käytetty ja kattokaiteet on nypätty suoraan 3B/3BG (1996-2005) Passatista.

• päck

Odota niin ensi vuonna tulee Premium Päck. Silloin autoa voi jo verrata Bentleyhyn ja Rollsiin.

• siks päck

Halpaa tarjouskaljaa voi imeä samalla kun kirjoittelee typeryyksiä (omasta mielestään hauskoja vitsejä) tänne suolipalstalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      107
      6894
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4421
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3786
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3502
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3478
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      187
      3419
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2939
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2644
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2491
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13