Kaurit miten on

Hämmentynyt sydän

Täällä oli viesti,että Kauris on joko täysillä mukana tai sitten ei ollenkaan,no minäpä tapasin Kauriin joka sanoi ihastuneensa minuun ja kaikki alkoi hyvin tavattiin ja olin onnellinen.Sitten yhtäkkiä kuin salama kirkkaalta taivaalta,hän lopetti suhteen.Mistä ihmeestä tässä on kysymys,sanoi vaan,ettei natsaa vaikka yhteisiä asioita mielipiteitä oli vaika muille jakaa.Niinpä ensin natsaa kaikki,sitten yhtäkkiä ei mikään,ihmettelen sydän särkyneenä vieläkin,kai tästä jälleen kerran pitäisi nousta.

6

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .:L

      Niin ensin kauris ihastui mutta sitten huomasi ettet ole hänen veroistaan seuraa. Voithan aina kysyä itseltään mutta kaurisystäväni kylläkin nainen teki tuota hyvin paljon ja selitti minulle että "se teki liikaa mun mieliksi asioita..."

      • Hämmentynyt sydän

        Kysyin häneltä suoraan ja toivoin suoraa vastausta,sitä en saanut,ei osannut selittää.Sain vain vastauksen,että kun ei natsaa.Kaikkein eniten ihmettelen sitä,että hän ei halunnut edes tutustua paremmin,ei ketään opi tuntemaan parilla tapaamiskerralla.Kai vika oli luonteessani jotenkin,koska ulkonäössä se kuulemma ei ole.Kaikki jotka minut tuntee sanoo,että olen lämmin,ystävilleni lojaali,uskollinen,ymmärtäväinen.Mulle voi soittaa vaikka keskellä yötä ja olen valmis auttamaan ja kuuntelemaan.Nämä piirteet ei kai Kauriille riitä.Kaikki meni niin hyvin ja sitten tämä ero,en ymmärrä miehiä.


      • kuka vois

        tietää syyn, kenen syy, kenen syy..


      • :L
        Hämmentynyt sydän kirjoitti:

        Kysyin häneltä suoraan ja toivoin suoraa vastausta,sitä en saanut,ei osannut selittää.Sain vain vastauksen,että kun ei natsaa.Kaikkein eniten ihmettelen sitä,että hän ei halunnut edes tutustua paremmin,ei ketään opi tuntemaan parilla tapaamiskerralla.Kai vika oli luonteessani jotenkin,koska ulkonäössä se kuulemma ei ole.Kaikki jotka minut tuntee sanoo,että olen lämmin,ystävilleni lojaali,uskollinen,ymmärtäväinen.Mulle voi soittaa vaikka keskellä yötä ja olen valmis auttamaan ja kuuntelemaan.Nämä piirteet ei kai Kauriille riitä.Kaikki meni niin hyvin ja sitten tämä ero,en ymmärrä miehiä.

        Itse sain pidettyä kauriin tekemällä selväksi että en halua kiirehtiä, rauhassa mentiin, nähtiin kerran viikossa ja siitä sitten aina vähitellen useammin. En sitte tiedä miten muilla. Saattoi olla liian nopea kaurismiehellesi, turha tuota varmaan enää miettiä. Sillä kai jo uusi kiikarissa niinkuin kauriilla yleensä, siksi eivät jaksa tutustua vaan hyppäävät ns. mielenkiintoisempaan suhteeseen. Kauris ottaa vain parhaan.


      • The Sarvi
        kuka vois kirjoitti:

        tietää syyn, kenen syy, kenen syy..

        Tässä pari syytä:

        se huomasi, että sä et tykkää-kään, se huomasi, ettei se ite tykkää-kään, se huomasi, että sä oot varattu, se huomasi, että se ite on varattu :D, se löysi jostain mielenkiintoisemman, se sai muuta mietittävää ym.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      202
      2323
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      302
      1834
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      43
      1707
    4. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1455
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1374
    6. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1225
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1156
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1099
    9. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1092
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      924
    Aihe