Kaurit miten on

Hämmentynyt sydän

Täällä oli viesti,että Kauris on joko täysillä mukana tai sitten ei ollenkaan,no minäpä tapasin Kauriin joka sanoi ihastuneensa minuun ja kaikki alkoi hyvin tavattiin ja olin onnellinen.Sitten yhtäkkiä kuin salama kirkkaalta taivaalta,hän lopetti suhteen.Mistä ihmeestä tässä on kysymys,sanoi vaan,ettei natsaa vaikka yhteisiä asioita mielipiteitä oli vaika muille jakaa.Niinpä ensin natsaa kaikki,sitten yhtäkkiä ei mikään,ihmettelen sydän särkyneenä vieläkin,kai tästä jälleen kerran pitäisi nousta.

6

576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .:L

Niin ensin kauris ihastui mutta sitten huomasi ettet ole hänen veroistaan seuraa. Voithan aina kysyä itseltään mutta kaurisystäväni kylläkin nainen teki tuota hyvin paljon ja selitti minulle että "se teki liikaa mun mieliksi asioita..."

• Hämmentynyt sydän

Kysyin häneltä suoraan ja toivoin suoraa vastausta,sitä en saanut,ei osannut selittää.Sain vain vastauksen,että kun ei natsaa.Kaikkein eniten ihmettelen sitä,että hän ei halunnut edes tutustua paremmin,ei ketään opi tuntemaan parilla tapaamiskerralla.Kai vika oli luonteessani jotenkin,koska ulkonäössä se kuulemma ei ole.Kaikki jotka minut tuntee sanoo,että olen lämmin,ystävilleni lojaali,uskollinen,ymmärtäväinen.Mulle voi soittaa vaikka keskellä yötä ja olen valmis auttamaan ja kuuntelemaan.Nämä piirteet ei kai Kauriille riitä.Kaikki meni niin hyvin ja sitten tämä ero,en ymmärrä miehiä.

• kuka vois

tietää syyn, kenen syy, kenen syy..

• :L
        Hämmentynyt sydän kirjoitti:

Kysyin häneltä suoraan ja toivoin suoraa vastausta,sitä en saanut,ei osannut selittää.Sain vain vastauksen,että kun ei natsaa.Kaikkein eniten ihmettelen sitä,että hän ei halunnut edes tutustua paremmin,ei ketään opi tuntemaan parilla tapaamiskerralla.Kai vika oli luonteessani jotenkin,koska ulkonäössä se kuulemma ei ole.Kaikki jotka minut tuntee sanoo,että olen lämmin,ystävilleni lojaali,uskollinen,ymmärtäväinen.Mulle voi soittaa vaikka keskellä yötä ja olen valmis auttamaan ja kuuntelemaan.Nämä piirteet ei kai Kauriille riitä.Kaikki meni niin hyvin ja sitten tämä ero,en ymmärrä miehiä.

Itse sain pidettyä kauriin tekemällä selväksi että en halua kiirehtiä, rauhassa mentiin, nähtiin kerran viikossa ja siitä sitten aina vähitellen useammin. En sitte tiedä miten muilla. Saattoi olla liian nopea kaurismiehellesi, turha tuota varmaan enää miettiä. Sillä kai jo uusi kiikarissa niinkuin kauriilla yleensä, siksi eivät jaksa tutustua vaan hyppäävät ns. mielenkiintoisempaan suhteeseen. Kauris ottaa vain parhaan.

• The Sarvi
        kuka vois kirjoitti:

tietää syyn, kenen syy, kenen syy..

Tässä pari syytä:

se huomasi, että sä et tykkää-kään, se huomasi, ettei se ite tykkää-kään, se huomasi, että sä oot varattu, se huomasi, että se ite on varattu :D, se löysi jostain mielenkiintoisemman, se sai muuta mietittävää ym.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      84
      8040
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      89
      6063
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      87
      5557
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      67
      5476
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      113
      4720
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      123
      2478
    7. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      29
      2173
    8. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      5
      1339
    9. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1334
    10. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      43
      1164
    Aihe