Olen ihmetellyt onko islamin uskossa samanlaista voimatekoja tekevää voimaa ku meillä kristityillä on pyhä henki...pyhästä hengestä ihminen puhuu kielillä, profetoi, parantaa, ajaa ulos pahoja henkiä, olen yrittänyt etsiä youtubesta, mutta ainoita "ihmeitä" jota siellä näkyy on tämä allah nimi on kirjoitettu esim kuuhun tai jotain vastaavaa...
Mitä te islamin uskoset vastaatte tähän...
Tää on kummastuttanut mua jo tosi kauan...
pyhä henki
4
490
Vastaukset
- monoteistinen
Islam ei ole kristinuskon tavoin monijumalainen uskonta. Islamissa uskotaan vain yhteen ainoaan Jumalaan, ei muihin. Moniin jumaliin uskominen on epäjumalanpalvontaa.
- uskis
mutta tapahtuuko islamin uskossa ihmeitä, siis ihmeparantumisisa, kysyin youtubessa ja sieltä vastattiin että islamuskossa ei enää pitäisi tapahtu tämmöistä, ja että jos ihme tapahtuu niin allah on antanut ihmiselle voiman...jos nyt ymmärsin oikein... minusta tuntuu että pyhä henki todistaa jeesuksen jumaluuden, minulla on kielet ja viisauden sanoja... ja tätä en ole huomannu islamin uskossa. tiesittekö että katollilainen kirkko loi islamin http://www.davidicke.com/content/view/744/48/
- Tomppak
Ongelmahan ei ole kristinuskossa usko Jumaliin vaan Jumalaan jolla on pyhä kolminaisuus!
Siis kaikki 3 ovat yhtä Jumalaa, ei siis näin ollen epäjumalan palvontaa, kuten itse uskon Islamilaisesta uskosta.
Koraanin kirjoitti juutalainen painostuksen alla ja tapettiin heti kirjoittamisen jälkeen, islam ei näin ollen ole Jumalan Sanaa, vaan ihmisen! - Jamiila
Tomppak kirjoitti:
Ongelmahan ei ole kristinuskossa usko Jumaliin vaan Jumalaan jolla on pyhä kolminaisuus!
Siis kaikki 3 ovat yhtä Jumalaa, ei siis näin ollen epäjumalan palvontaa, kuten itse uskon Islamilaisesta uskosta.
Koraanin kirjoitti juutalainen painostuksen alla ja tapettiin heti kirjoittamisen jälkeen, islam ei näin ollen ole Jumalan Sanaa, vaan ihmisen!Voin kumota väitteesi hyvin yksinkertaisella ja loogisella kysymyksellä!: Jos Koraani on sanojesi mukaan ihmisen kirjoittama, miksi siihen ei ole pystynyt kukaan muu ihminen?? Koraani on selkeä ja ihmisen logiikaan sopiva uskonto, toisin kuin esim. Kristinuskon kolminaisuus, jossa ihmisjärkeen sopimaton ajattelu tuputetaan meille sillä selityksellä, että siihen pitää vain uskoa! Kaikkein oudointa vielä koko asiassa on se että Jeesus joka tuntuu näyttelevän suurempaa roolia kuin itse jumala(hmm vai oliko hän siis itse jumala vai jumalan poika) Kristinuskossa ei edes itse opettanut sitä! HAH Subxaanallah!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752