Häpeän karvojani

14v poika

Onko normaalia jos mä häpeen sitä että mulla on ihan hlvetisti karvoja jos vertaa muihin samanikäisiin?
Kroppa mulla on ok, mutta vatsanseudulla, jaloissa (sääret, haaraväli) ja sukupuolielimien kohdalla kauhea viidakko, alaselkäkin. Sheivata ei jaksa, koska heti seuraavana päivänä ajettu alue on kuin kaktusta. Kaverit aina huomauttelee, ja en kehtaa mennä lyhyissä uimahousuissa tyttöjen kanssa uimaan koska pakaroideni alapuolella oleva alue(kin) on täynnä karvoja, ja märkänä näyttävät mukavan (ällöttäviltä) luikeroilta.
4. luokalta asti saanut kokea samaa pskaa. Onko totta että tänäpäivänä pitää olla aina se sileä tyyppi? Ei kyllä mulla sitä vastaan ole mitään koska sileys näyttää itsenikin mielestä paremmalta, ongelma vain koska en saa näitä pirulaisia pois.

Äiti sanoo että joo tytöt tykkää karvoista koska ne on miehekkäitä mutta joudunkin sitten huomauttaan että hupsis eipä eletäkkään enää 80-luvulla jolloin Hasselhoffin rintaviidakko oli seksikäs.

6

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äippä kans.

      Osta vahaa tai lainaa äitiltäs epilaattoria ja kokeile sillä. Se kyll nyppii karvat juurineen ja vähän nipistelee mut jälki on sileetä monta viikkoa. Ja alapään karvoja voi vähän siistiä lyhemmiksi niin on varmaan sun mielestä sit ok.
      Toki muistat sen että se kuuluu kasvamiseen/kehitykseen ja on normaalia. Ja kun katsot isääsi niin eiköhän hänkin ole aikas karvanen...ne asiat peritään.
      Olet jo mies....

    • Reality!

      sieltä puusta alas.

    • Karvoistapitävä

      Hei

      Olet vielä nuori ja erilaisuus varmasti on vaikeaa. Haluaisin kuitenkin tarjota sinulle muutaman lohdutuksen sanan, sillä kun kasvat, opit varmasti huomaamaan että on naisia jotka eivät katso kieroon karvaisia miehiä. Mielestäni on varsin seksikästä, jos miehellä on karvaa. Pää pystyyn vain ja jos asia sinua häiritsee, niin täällä oli jo hyviä vinkkejä siitä mitä voit asialle tehdä.

      Antaisin vielä lisäksi sinulle vinkin: Pidä kehostasi huolta, harrasta liikuntaa ja kulje selkä suorana. Sinut varmasti huomataan, eikä karvaisuus ole pieninkään este ystävyydelle tai myöhemmin seurustelusuhteelle.

      Hyvää kesää sinulle =)

      • namnam..!

        Jossain vaiheessa tulet huomaamaan, että sinulle ollaan kateellisia karvoistasi. :)
        Itse olen nainen, ja mitä karvaisempi niin sen kiihottavampi mies. Rintakarvat on ihan must, ilman niitä en ala millekään.. ja karvoja SAA olla mielellään ihan joka paikassa..! :)


    • lgakjld

      saa olla karvoja!

      ei mua haittaa, ehkä nyt jotkut 14v teini tytöt ei tykkää karvoista koska ei olla vielä ihan sinut omankaan karvotuksen kanssa, sitä haluis olla vielä tavallaan ''lapsi''. parin vuoden päästä muuttuu mielipide sullakin! Kun saat tytön joka tykkää susta niin huomaat ettei se karvotuksesta ole kiinni!

      ja JOS karvoitus haittaa, on keinot niiden poistamiseen. Mutta vaivaahan siinä on! Eli paras totutella!

      Niin ja se vielä, muutaman vuoden päästä kaverisi ovat ''samassa jamassa'' ja se silmätikku on pikemminkin se jolla ei karvoitusta ole!

    • TroglydyyttiMies30v

      Olet karvainen mitä sitten? Itsekkin olen karvainen kuin luolamis ja hiuksetkin lähti päälaelta jo 5 vuotta sitten. Ihan hyvin olen pärjännyt naismarkkinoilla. Ajoin pään kaljuksi siinä vaiheessa kun tukka rupesi näyttämään harvalle. Muille karvoille en tehnyt mitään kun yksinkertaisesti minun olisi mahdoton sheitava koko kroppa :D Naiskumppaneja minulla on ollut noin 100. Kyllä varmaan monellekkin naiselle en ole kelvannut, mutta hei aina ei voi käydä flaksi.

      Nykyisin oma vaimoni on timmi ja muodokas. Naureskellaan yhdessä karvoilleni ja hän tykkää nyplätä niitä.

      Jos karvat ahdistaa niin mieti kuinka paljon ahdistaisi joku mikropenis?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe