onko joku pelannu sittareita microlla mitä vittua se tarkoittaa kun blindit on korkeat olen esimerkiksi sb:ssa AQs blindit on 300/600 ja joku perkele limppaa edessä, siis löysähkö pelaaja niin sitten se perkeleen softa ei anna mahdollisuutta puskea all in vaan mahdollisuuden pelkästään maksaa. että semmosta ja toinen juttu jos olen bb:sä vähän merkkejä jäljellä sb limppaa niin menee automaattisesti flopille eikä kysy minulta mitään vaikka muuten puskisin siinä normaalisti missä vika?
microgaming omat säännöt sng
3
482
Vastaukset
- harrastepelaaja
Aika omituista, jos pelaat no limit -turnauksia.. Oletko nyt aivan varma tuosta?
- hgfhjgfh
kyllä nl 5 max, olen vasta pari sataa niitä ny pannu pelaten ja aika usein on käynyt tollain hassusti.täytyis varmaan valitella sinne p sivustolle
- Pokeri81
hgfhjgfh kirjoitti:
kyllä nl 5 max, olen vasta pari sataa niitä ny pannu pelaten ja aika usein on käynyt tollain hassusti.täytyis varmaan valitella sinne p sivustolle
Aina kannattaa myös uhota vaihtavansa sivustoa, saattavat hyvinkin hyvittää sinulle muutaman dollarin. Ja ota kädennumero ylös seuraavalla kerralla ja laita supporttiin myös se. (en kyl oo ihan varma näkevätkö ne siitä mitäään mutta voivat kyl jotain nähdäkkin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192542
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau511871Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221622- 1291498
- 681273
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3491196Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?701138- 891045
- 90916
- 127890