microgaming omat säännöt sng

ghgfhdjgfhdjydj

onko joku pelannu sittareita microlla mitä vittua se tarkoittaa kun blindit on korkeat olen esimerkiksi sb:ssa AQs blindit on 300/600 ja joku perkele limppaa edessä, siis löysähkö pelaaja niin sitten se perkeleen softa ei anna mahdollisuutta puskea all in vaan mahdollisuuden pelkästään maksaa. että semmosta ja toinen juttu jos olen bb:sä vähän merkkejä jäljellä sb limppaa niin menee automaattisesti flopille eikä kysy minulta mitään vaikka muuten puskisin siinä normaalisti missä vika?

3

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastepelaaja

Aika omituista, jos pelaat no limit -turnauksia.. Oletko nyt aivan varma tuosta?

• hgfhjgfh

kyllä nl 5 max, olen vasta pari sataa niitä ny pannu pelaten ja aika usein on käynyt tollain hassusti.täytyis varmaan valitella sinne p sivustolle

• Pokeri81
        hgfhjgfh kirjoitti:

kyllä nl 5 max, olen vasta pari sataa niitä ny pannu pelaten ja aika usein on käynyt tollain hassusti.täytyis varmaan valitella sinne p sivustolle

Aina kannattaa myös uhota vaihtavansa sivustoa, saattavat hyvinkin hyvittää sinulle muutaman dollarin. Ja ota kädennumero ylös seuraavalla kerralla ja laita supporttiin myös se. (en kyl oo ihan varma näkevätkö ne siitä mitäään mutta voivat kyl jotain nähdäkkin)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2542
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      51
      1871
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1622
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1498
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1273
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      349
      1196
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      70
      1138
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1045
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      916
    10. Riittääkö 50 euroa jos mennään syömään treffeillä

Ja haluaa tarjota?
      Ikävä
      127