onko joku pelannu sittareita microlla mitä vittua se tarkoittaa kun blindit on korkeat olen esimerkiksi sb:ssa AQs blindit on 300/600 ja joku perkele limppaa edessä, siis löysähkö pelaaja niin sitten se perkeleen softa ei anna mahdollisuutta puskea all in vaan mahdollisuuden pelkästään maksaa. että semmosta ja toinen juttu jos olen bb:sä vähän merkkejä jäljellä sb limppaa niin menee automaattisesti flopille eikä kysy minulta mitään vaikka muuten puskisin siinä normaalisti missä vika?
microgaming omat säännöt sng
3
476
Vastaukset
- harrastepelaaja
Aika omituista, jos pelaat no limit -turnauksia.. Oletko nyt aivan varma tuosta?
- hgfhjgfh
kyllä nl 5 max, olen vasta pari sataa niitä ny pannu pelaten ja aika usein on käynyt tollain hassusti.täytyis varmaan valitella sinne p sivustolle
- Pokeri81
hgfhjgfh kirjoitti:
kyllä nl 5 max, olen vasta pari sataa niitä ny pannu pelaten ja aika usein on käynyt tollain hassusti.täytyis varmaan valitella sinne p sivustolle
Aina kannattaa myös uhota vaihtavansa sivustoa, saattavat hyvinkin hyvittää sinulle muutaman dollarin. Ja ota kädennumero ylös seuraavalla kerralla ja laita supporttiin myös se. (en kyl oo ihan varma näkevätkö ne siitä mitäään mutta voivat kyl jotain nähdäkkin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781