etsin naiskaveria mukaani syksyn ruskaretkelle ja retkille muulloinkin pitkin metsiä,tuntureita ja ehkä myös Norjan pikku vuoria.Pitkäaikaisesta kumppanista erottuani en oikein halua aina kulkea yksin.Olen oppaanakin ollut metsien mies joten kokemusta on melko paljon.
Etsin vakikaveria,vapaata 50 naista joka ei kammoksu illalla lämpimän suihkun puutetta ja uskaltaa olla ulkona yötkin.Toivottavasti olet vapaa liikkumaan oman pään mukaan.
Itse olen 55 kunnollinen mies ilman alkoholia ja tupakkaa.
Vaellukselle
4
621
Vastaukset
- ?
Olen sikäli hankala reissukaveri,ettei mulla ole autoa.
Mutta jos lähellä,ei ongelmaa.
En ole mikään kovin kokenut vaeltaja,mutta jonkinverran on tullut entisen miehen kanssa liikuttua ja myöhemmin porukassa,jossa lähdemme syksyllä taas Lappiin.
Lähinnä mua kiinnostaisi löytää ystävä jonka kanssa voisi näin aluksi tehdä vain päiväretkiä.
Tosin haaveena on esim Hetta-Pallas reitti yms.
Iältäni oon samaa luokaa kanssasi,kuntoni on se,että kannan omani,erätaidoista en osaa antaa arviota,mutta nuotio syttyy ja sammuu,heh..- tapio3511
Heinolassa ja auto on.Missähän sinä mahdat asua?
täällä kunnollinen 50v nainen, voisin lähteä mukaasi retkille ja vaelluksille.
Annapa sähköpostiosoite, johon voisin kirjoitella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633782Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091403- 941257
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651044Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58857- 38850
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11827- 65821