Ole huomannut, että nyt kommarit yrittävät jatkuvalla Keskusta haukkumisella saada ihmisten mielissä syntymään mielikuvan, että he itse ovat puhtaita inhottavasta ja tyhmästä kommunismin ideologiasta, ja että keskustalaiset olisivat kommunismin ihannoijia!
Kommunisteilta pois suusta suomalainen ruoka ja juoma! Mätämozarellaa vain italialaisen leivän päälle! Vihreät, jotka ovat suoraan alenevassa polvessa kommunisteja ja ovat niin huolestuneita luonnon saastumisesta, ivät VARMASTI tule vatustamaan ruuan kuljetusta eteläisestä Euroopasta tänne!
Tyypillinen kommunistien reaktio syyttää Keskustaa omista mieltymyksistään Neuvostoliiton ideologiaan!
3
127
Vastaukset
- Niinpä niin.
En tiedä oliko se ideologia, ihannointi vai vallantavoittelu, mutta kun lukee poliittista historiaa niin maalaisliiton ja Kekkosen politiikka oli niin lähellä kommunismia, ainakin ulkopolitiikan osalta.
Kaikkein pahimpana itse olen pitänyt sitä suurta nuorison huijausta Neuvostoliiton politiikan osalta, kyllä maalaisliiton politiikot, Kekkonen etunenässä, tiesivät millaista veristä sortopolitiikkaa Neuvostoliitossa oli, mutta siitä vaiettiin täysin. Nuorisoa huijattiin ihannoimaan kommunismia ja oli lähellä ettei siinä onnistettu ja minäkin olin lähellä sortua siihen valheeseen.
Maalaisliiton polittikot, jotka vastustivat tätä, Kalliokoski eturivissä, syyllistettiin sotasyyllisiksi ja neuvostovastaiseksi, tätä oli silloin maalaisliiton ja Kekkosen politiikka.
Vanhanen on tämänpäivän "Kekkonen" kepussa ja hän vie puoluetta täysin harhaan näillä "hämäräkoplauksillaan".- etelän hedelmä
Kekkonen yritti jotenkin luovia neukkujen kanssa, en usko, että keskustalaiset olisivat ihannoineet kommareita kuin "pakosta". Meillä oli niin paljon kommunistimielisiä ja kommunisteja ja painostus oli kova! Oli jotenkin selvittävä tilanteesta ulos! Miettikää Baltian maita, kun ne yrittivät saada miehittäjän pois maastaan, Mauno Koivisto arvosteli heitä eikä rohkaissut!! Haukkukaa vain sossujat ja kommarita kaikesta, keskusta on porvaripuolue, nyt on pidettävä yhtä, muuten se vasemmisto luikertelee taas liiveihin!
Miksi muuten aina puhutaan Kekkosen virheistä, eikä sossu presidenttien tekemistä möhläyksistä, jotka tulevat suoraan sydämmestä aidosti, eikä pakosta!!! Sitäpaitsi sossupressat ovat lähihistoriaa ja nyky päivää, sossut ovat niin ovelia, että saavat helposti tavallisen ihmisen ansaansa kääntäen puheen muiden virheisiin! Eiköhän tuo Kekkonen ole jo ruodittu loppuun! Nyt on Mauno Koiviston ja Halosen vuoro!!!!
Herätkää jo unestanne taas teitä keskustelutetaan sossujen tahtiin! Ne on kieroja on oltava vaisto hereillä muuten menee halpaan! etelän hedelmä kirjoitti:
Kekkonen yritti jotenkin luovia neukkujen kanssa, en usko, että keskustalaiset olisivat ihannoineet kommareita kuin "pakosta". Meillä oli niin paljon kommunistimielisiä ja kommunisteja ja painostus oli kova! Oli jotenkin selvittävä tilanteesta ulos! Miettikää Baltian maita, kun ne yrittivät saada miehittäjän pois maastaan, Mauno Koivisto arvosteli heitä eikä rohkaissut!! Haukkukaa vain sossujat ja kommarita kaikesta, keskusta on porvaripuolue, nyt on pidettävä yhtä, muuten se vasemmisto luikertelee taas liiveihin!
Miksi muuten aina puhutaan Kekkosen virheistä, eikä sossu presidenttien tekemistä möhläyksistä, jotka tulevat suoraan sydämmestä aidosti, eikä pakosta!!! Sitäpaitsi sossupressat ovat lähihistoriaa ja nyky päivää, sossut ovat niin ovelia, että saavat helposti tavallisen ihmisen ansaansa kääntäen puheen muiden virheisiin! Eiköhän tuo Kekkonen ole jo ruodittu loppuun! Nyt on Mauno Koiviston ja Halosen vuoro!!!!
Herätkää jo unestanne taas teitä keskustelutetaan sossujen tahtiin! Ne on kieroja on oltava vaisto hereillä muuten menee halpaan!tuli vaan niin pirun kalliiiks vielä tuleville sukupolvillekki yheksänkymmentäluvun laman takia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31057Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15971Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37758Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744