Olen katkera. Koska poikaystävä ei tukenut, kun sairastuin vakavaan tautiin, ei tukenut, kun suhteessa oli vaikeaa.
Vetäytyi ja syytti. ??
Kai tollaisen jälkeen saakin olla pettynyt ja katkera. Tiemme on eronneet, ei ollut mitään syytä jatkaa, miksi olisi? Mitä teen miehellä, joka ei ole tukeni ja ystäväni kun sitä eniten tarvitsen?
Katkeralta tuntuu, koska odotin enemmän ja hän antoi odottaa enemmän, hänhän se oli yhteisen tulevaisuuden perään, millä eväillä..kysyn vaan???
Eipä tainnut tietää elämästä juurikaan..
Mukavaa oli silloin, kun oli helppoa. Mutta kun elämä ei ole aina helppoa ja tähän tämä poika kompastui, kun oletti, että käy niinkuin elokuvissa...
Noh, ei ollut mun mies.
MItä jäi käteen? Mitä opin????
?? En tiedä. En mitään.
Miksi en sais olla katkera, nekin tunteet on käytävä läpi, jotta pääsee eteenpäin.
saanko tuntea
katkeruutta
0
518
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890