Mulle kelpais mitä parhaimmin terveydestä ja ravitsemuksesta ylipäätään kiinnostunut mies.
Olen kateellisena katsellut amerikkalaisia ohjelmia joissa nuorekkaat 50 mieslääkärit kertovat silmät palaen tarveellisen ruuan ja elintapojen merkityksestä.
Kyllä olis elämä ihanaa ellaisen miehen rinnalla!! Kalja- ja tupakkiäijät sais multa lentävän lähdön. Tässä odottelen yhteydenottoja. Olisko täällä ketään sellaista kun täällä haetaan sielunsiskoja niin mä haen sellaista joka on henkisyyden lisäksi kiinnostunut ruuan anatomiasta.
Terveysintoilijamies
20
181
Vastaukset
- sinä sellaisen
kääpiösakin vai oikeinko mieshaaremin olet löytänyt ja silleen?
- handek
Tässä iässä olevia muuttamaan...
Tavat on opittu ja käytännössä "hyväksi" käyty.
Tupakka ei pala, mutta kultturelli viini maistuu...
Eikä lihan ilojen tie ole loppuun käyty? - munkit
ovat juuri sellaisia miehiä joita etsit.
- palavasilmäiset
omia oppejaan?
Epäilen.
Käyvät plastiikkakirurgeilla, alistuvat personal trainerien koulutukseen, kaikkeen, jotta vain saaavat naamansa telkkaan.
Henkisyys ei näy telkkarissa, ei sitten millään.- johtuu
että punakoita ja pönäköitä HK:n Sinistä mussuttavia kaljapöhöjä on niin helppo löytää jos täällä peräänkuluttais, mutta jos kyselee terveellisisistä elämäntavoista välittävän miehen perään niin heti pidetään kajahtaneena ja jotain mahdotonta haikailevana?
Eikös normaalit hyvät elämäntavat ole paljon luonnollisempi asia kuin huonot tavat? Ainakin mun mielestäni.
Täältä tuskin löytyy mitään muuta kuin pelkkiä tyhjiä kuoria, se nyt on jo todettu aikoja sitten. - kyllä,
johtuu kirjoitti:
että punakoita ja pönäköitä HK:n Sinistä mussuttavia kaljapöhöjä on niin helppo löytää jos täällä peräänkuluttais, mutta jos kyselee terveellisisistä elämäntavoista välittävän miehen perään niin heti pidetään kajahtaneena ja jotain mahdotonta haikailevana?
Eikös normaalit hyvät elämäntavat ole paljon luonnollisempi asia kuin huonot tavat? Ainakin mun mielestäni.
Täältä tuskin löytyy mitään muuta kuin pelkkiä tyhjiä kuoria, se nyt on jo todettu aikoja sitten.jopa täällä, voi tutustua miehiin, joiden ravintonautinto on ihan terveelllistä. Ei heillä ole ihramahaa, ei mitään muutakaan ylensyömisen merkkiä.
Jopa pyöräily kuuluu heidän harrastuksiinsa, joten, jatka taivallusta, vielä se Oikea, astuu kuvioihisi. - juuri sennäköisistä
johtuu kirjoitti:
Täältä tuskin löytyy mitään muuta kuin pelkkiä tyhjiä kuoria, se nyt on jo todettu aikoja sitten.naisista joita tuossa tupakalla terveyskeskuksen takapihalla seisoskeli kun kotiin töistä kävelin. Ilmeisesti henkilökuntaa röökipaussilla...
- minua
sellaiselta varjelkoon koska varmaan menisi överiksi kaikki muukin.
- Sitten
saisin varmaan pitää miehen ilman että ainakaan sinä yrittäisit vokotella häntä minulta kun et olisi ainakaan kateellinen. Exää vietiinkin kuin pässiä narussa....joten selkärankaakin mieheltä vaadittaisiin ettei ensimmäiseen "hunajahuuleen" retkahtaisi.
- tai sitten
hänen maailmaansa ei muuta mahtuisikaan, kuin hampaat irvessä treenaus, kalorienlasku, ja oman peilikuvan ihailu eri asennoissa.
Kuntosalilta ennemminkin kuin täältä. Ja suomi24 Terveys-/Ruoka- ja juomapalstalta. Siellä ainakin keskustellaan ruuan anatomiasta ja ruuan terveysvaikutuksista.
Ja, varma nakki, diabetesryhmäneuvonnasta, heh heh.- Pirre*
onkin mielihalut, mistä moinen, vai tarviatko itsellesi uskonvahvistajaa?
Mie en tykkäisi, - oisi varmaan melkoinen nipottaja muutenkin.
Mutta toivon että löydät kaipaamasi..:) Pirre* kirjoitti:
onkin mielihalut, mistä moinen, vai tarviatko itsellesi uskonvahvistajaa?
Mie en tykkäisi, - oisi varmaan melkoinen nipottaja muutenkin.
Mutta toivon että löydät kaipaamasi..:)Et kait sinä jo ala horisemaan. Kait sä minut vielä tunnet? Mulla on jo yksi, ja se ei intoile terveysasioissa kuin kausiluontoisesti aina paripäivää kerrallaan.
- Pirre*
miljoona kirjoitti:
Et kait sinä jo ala horisemaan. Kait sä minut vielä tunnet? Mulla on jo yksi, ja se ei intoile terveysasioissa kuin kausiluontoisesti aina paripäivää kerrallaan.
tulikin väärään oksaan vastineeni; kyllähän mie SIUT tiijjän, tai aavistan tuntevani..:))
Joo, sen päivän, k o r k ei n t a a n, kestäisi jotain terveys nipottajaa..:)
- joutis
Raivoraitis, askeettinen ukko.
Suunnittelisi joka aterian ravinto-opillista täydellisyyttä tavoitellen.
Ostoksilla tutkisi tuoteselosteet ja sen jälkeen hinnat. Laskisi vitamiinien, hivenaineiden, proteiinien ja rasvojen (laduittain) yksikköhinnat.
Viidesti viikossa painuisi kuntosalille äheltämään ja palattuaan imisi puoli litraa palkkaria.
Ottaisi tunnin päiväunet.
Ei laskisi sinua tekemään edes viikkosiivousta vaan ottaisi senkin kuntoiluna.
Ei olisi sinulle lenkkikaveriksi koska väittäisi yhdessä liikkumista hiipimiseksi.
Joutuisit toistuvasti kuulemaan ravintoainemietiskelyä.
Jne.
Voisitkohan hieman tinkiä tavoitteestasi?- ihan vähän
tinkisin:))
Ei mikään ruokauskovainen tietentään kiva olis, mutta ei mua haittais vaikka laskisikin ravintoarvot puolestani ja kantaisi ne ruuat kotiin. Ja tuo siivouskin kävisi mainiosti. Lenkillekin saisi mennä itsekseen ja olishan se kiva että tulis minunkin kanssa sitten niille "hiipimislenkeille". Siinä ehtisi tutustua vähän lähimaastoon paremmin, maisemiin, kasvillisuuteen ym. Vois vaikka istuskella hiipimisen välissä rannalla vähän suukottelemassa....
Täytyyhän toiseen voida luottaa ettei tarvitsisi kävellä joka paikassa tarkistamassa että meniköhän nyt tuo ja tuo asia oikein. Kieltämättä olen aikas pedantti tapaus eli samankaltainen sopisi paremmin, koska riitojahan siitä tulisi jos toinen olisi yltiösuurpiirteinen, siis olisi rentouteen naamioitua laiskuutta. - sulla on
selvästi kokemusta.
- joutis
sulla on kirjoitti:
selvästi kokemusta.
Täytyy tunnustaa.
Raivoraittiit jaksot rajoittuvat kotonaolon kausiin.
Ravinnossa en pyri täydellisyyteen mutta terveellisyyteen kuitenkin.
Harrastuksestani johtuen joudun miettimään koostumuksen ja iltojeni ilon aineenvaihdunta rajoittaa K-vitamiinin ja raudan osuutta ravinnossa.
Viimeeksi "osallistuva hiipiminen" aiheutti pakaralihasteni krampin.
Ravintoainemietiskely on toistuvaa mutta harvemmin tapahtuvaa.
Nyt tuli omatunto putsatuksi!
- Terveysintoilijamies
Voin sulle kertoo, jotta ennen kaikki mitä söin oli kevyttä
minä raskas. Sitte nääs muutin ruakailutottumuksiani.
Nyt kaikki mitä syön on raskasta ja maittavaa, mutta
mää olen kevyempi, huomattavasti !
Eikö ole ihmeellistä ? Tv-ohjelmia, mutta sen verran tiedän valistamisesta, että osaan neuvoa miten pitää oikein elää ja olen jopa luennoinut terveestä ruokavaliosta. Se toteutanko omia oppejani on sitten asia erikseen.
Olet hakemassa hyvää seuraa, tervettä ja hyvä kuntoista miestä on heitä, onnea matkaan. Mieheni on hyvä esimerkki pallopaidattomasta kukkakepistä jolla on terveet elämäntavat. Hän pitää minuakin kurissa ja nuhteessa kun alan lipsumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931382
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52771- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253647Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584