KOIRALLE LEIKKIKAVERI!
Vaalea kääpiövillakoira uros nimeltä Leevi etsisi leikkikaveria Kotkasta. Leevi on 10kk vanha ja erittäin kiltti . Leevi on alussa hieman ujo mutta rakastaa muita eläimiä ja ihmisiä, siksi yritän etsiä sille kaveria kenen kanssa leikkiä silloin tällöin. Leevi tulee kaikkien kanssa erinomaisesti toimeen ja rakastaa leikkimistä. Kaikki tuntemani nuoret ja leikkisät koirat ovat aivan liian isoja Leevin leikkikavereiksi siksi yritän etsiä suht pienikokoista. Leevi painaa 6.9kg että jotain sitä luokkaa pitäisi olla, alta kymmenen kiloa mieluiten. Leeviä kevyempi koira käy myös mainiosti koska leevi on kuitenkin leikkiessään varovainen vaikka nuori ja villi onkin. Jos sinä satut omistamaan Leeville sopivan leikkikaverin niin ota ihmeessä yhteyttä.
Koiralle leikkikaveri
Nelica
2
385
Vastaukset
- superkoira123
Miksi et osta toista koiraa?
- Cavanomistaja
Ei kaikilla ole mahdollisuutta/halua ottaa toista koiraa.
Jo yhteen koiraan menee monta tuhatta yhdessä vuodessa ja hoitaminenkin on tärkeää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472