hei, pitäisi mennä inttiin nyt ensi maanantaina, mutta henkilökohtaisista syistä joudun jättämään välistä.
Mitenkähän tämä peruutus nyt sitten tapahtuu, soitanko suoraan varuskuntaan vai aluetoimistoon?
Voinko vielä tämän jälkeen mennä ensi vuonna kutsuntoihin, ja hakea uudestaan vapaaehtoisena? vai onko joku sääntö että vaan kerran voi hakea?
kiitos!
naisen palveluksen peruminen
4
517
Vastaukset
- älä peru.
kuka sinua nyt pelotteli? Menet vaan reippaasti, jos kunto kestää.
- .04
Saa hakea uudestaankin, määrää ei ole rajoitettu. Varusmieheksi-oppaissa kyllä ainakin vielä joitakin vuosia sitten kerrottiin että mihin se ilmoitus tehdään. Silloin oikea osoite oli oman sotilasläänin esikunta, joten veikkaan että nykyään aluetoimistoon. Ja aluetoimiston asiakaspalvelu osaa ainakin kertoa sen oikean paikan. Voithan soittaa sinne ja kysyä tarkempia ohjeita, peruutusilmoitus pitää kuitenkin toimittaa paikalle kirjallisena.
Sen verran utelias olen, että olisi mielenkiintoista kuulla mikä on näin lyhyellä varoitusajalla mennyt pieleen (jos siis viitsit asiaa ventovieraille selventää) - minä vaan
Erinomainen päätös, älä heitä elämästäsi hukkaan kuukausia! Onnittelen vielä upeasta valinnasta jättää väliin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329