http://keskustelu.suomi24.fi/node/8294988#comment-38752987
Aloitin tuollaisen keskustelun varmaan vähän väärälle osastolle. Käykää vilkaisemassa, tietäiskö joku mitä tehdä?
Miksei poliisi puutu?
2
498
Vastaukset
- siellä on
vastattu.
On tuolla Suomen poliisilla nykyään sen verran vähän väkeä ja vakavien isojen juttujen lisäksi päättäjiltä määrättynä paljon kiireellisempiä tehtäviä kuten kerätä talousarvioon määritelty sakotulokertymä, että tekevät kunhan ehtivät.
Ei viikko näissä asioissa ole vielä pitkäkään aika.
Mitä tulee noihin korvauksiin, niin Suomessa ei määrätä henkisestä kärsimyksestä korvauksia. Ainoastaan fyysisistä.
Et siis voi saada korvausta lapsellesi muuhun kuin mahdollisesti tarvittavaan hoitoon.
Itsellesi voit saada korvausta kivusta ja särystä. Lisäksi tietenkin tuomion naiselle, joka lienee sakkoja tai ehdollista. Nimikkeenä ainakin pahoinpitely.- fairplayer
että vaadit korvauksen rikotusta omaisuudesta, eli lukon korjaamisesta aiheutuneet kulut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294