Mulla on ollut Soneran langaton 8M laajakaista (tökki koko ajan), nyt vaihdoin Soneran 3.6M nettitikkuun. Johan pelittää. Mutta kysymys on se että pitääkö läppäristä poistaa jotain langattoman verkon astuksia tms? Kiitos asiallisista vastauksista.
Langattomasta nettitikkuun
2
255
Vastaukset
langatonta laajakaistaa ole vielä noin nopeana saatavanakaan (8M)? Kyllä tuollaiseen nopeuteen tarvitaan lanka (puhelinkaapeli) seinään ja seinästä päätelaitteeseen.
Jos netti nyt pelittää ja käyttöjärjestelmäsi on Windows, älä vaan koske mihinkään asetuksiin, tilannehan ei voi mennä kuin huonommaksi!!!on. Maksaa yli 40e/kk mutta meillä ei ainakaan pelitä. tosin ei ihan niin hyvin taida pelittää tuo tikkukaan mitä sanoin. tai sit se varmaan jokaisen netissäkäynnin jälkeen pitää irrottaa koneesta, muuten jämähtää.
en koske sitten asetuksiin, ärsyttää vaan kun kone ilmottaa koko ajan jostain että langattomia verkkoja on havaittu, ei vaan havaitse sitä meidän omaa vaan naapureiden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663