Inttiin maanantaina - Mitä mukaan?

Hmmwah

Olen menossa maanantaina inttiin ja on hieman epäselvää mitä sinne kannattaa / pitää ottaa mukaan. Sellaisen käsityksen olen saanut, että ainakin hammasharja, partahöylä (ja nimenomaan höylä, ei konetta), ja passi.

Mitä muuta sinne pitää ottaa mukaan / kannattaa ottaa mukaan?

9

2004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyselet ?

peseytymisvälineet, neula ja lankaa, kännykän laturi, jne...
      katsohan tarkemmin lehtisestä, jonka olette saaneet. Tärkein on, kun muistat viedä itsesi.

• Hmmwah

Prkle toi viimeinen kyllä tuottaa ongelmia :D

• nönnönnöö

Mikäköhän on neulan ja langan funktio?

• Räätäli
        nönnönnöö kirjoitti:

Mikäköhän on neulan ja langan funktio?

Kaikista räteistä puuttuu ainakin yksi nappi. Ne pitää osata ommella itse. Nappeja saa talon puolesta, mutta neula ja lanka pitää tuoda itse. Palveluksessa kaikkien nappien on oltava paikoillaan ja kiinni. Ja nappeja riittää. Taisteluvyössä ja leipälaukussakin on napit.

Jos osaat ommella nappeja ja joku muu ei osaa, voit tarjoutua auttamaan ompelemalla ne hänelle yhden euron kappalehintaan.

Jos et osaa ommella, ja joku muu osaa, hän tarjoutuu tekemään saman sinulle euron kappalehintaan, ja ompelun ajaksi sinä joudut siivouspalvelukseen jynssäämään kasarmia. Muista, että kasarmi pestään ja puunataan kolme kertaa päivässä mutta vain kahdesta paikasta.

Nimittäin sisältä ja ulkoa.

• intissä

Eräs insinöörismies vetäs au-oppilasmerkin nitojalla kiinni, koska sitä ei neulominen kiehtonut. Aikaa meni 5,7 sekuntia. Alikessu huomautti aiheesta, mutta ei vaikutusta.

• dsds

Parranajovälineet oli ainuita mitä siel ei annettu naaman eteen, että ne vissiinki. p.s. aamuja :)

• Hmmwah

Mutta boxerit lämästiin naaman eteen? :D

• Nostomies

Kyllä partakoneenkin saa ottaa, mutta metsässä ei ole sähköä. Sielläkin parta täytyy ajaa, ja ainoa sopiva väline on höylä. Ota tarpeeksi teriä mukaan.

• on must
        Nostomies kirjoitti:

Kyllä partakoneenkin saa ottaa, mutta metsässä ei ole sähköä. Sielläkin parta täytyy ajaa, ja ainoa sopiva väline on höylä. Ota tarpeeksi teriä mukaan.

Eikä siellä metsällä kauheasti partoja mittailla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      160
      3172
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      501
      2655
    3. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      37
      1417
    4. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      101
      1349
    5. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      22
      1201
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      45
      1099
    7. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      1015
    8. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      120
      988
    9. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      46
      981
    10. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      35
      911
    Aihe