Inttiin maanantaina - Mitä mukaan?

Hmmwah

Olen menossa maanantaina inttiin ja on hieman epäselvää mitä sinne kannattaa / pitää ottaa mukaan. Sellaisen käsityksen olen saanut, että ainakin hammasharja, partahöylä (ja nimenomaan höylä, ei konetta), ja passi.

Mitä muuta sinne pitää ottaa mukaan / kannattaa ottaa mukaan?

9

2052

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyselet ?

peseytymisvälineet, neula ja lankaa, kännykän laturi, jne...
      katsohan tarkemmin lehtisestä, jonka olette saaneet. Tärkein on, kun muistat viedä itsesi.

• Hmmwah

Prkle toi viimeinen kyllä tuottaa ongelmia :D

• nönnönnöö

Mikäköhän on neulan ja langan funktio?

• Räätäli
        nönnönnöö kirjoitti:

Mikäköhän on neulan ja langan funktio?

Kaikista räteistä puuttuu ainakin yksi nappi. Ne pitää osata ommella itse. Nappeja saa talon puolesta, mutta neula ja lanka pitää tuoda itse. Palveluksessa kaikkien nappien on oltava paikoillaan ja kiinni. Ja nappeja riittää. Taisteluvyössä ja leipälaukussakin on napit.

Jos osaat ommella nappeja ja joku muu ei osaa, voit tarjoutua auttamaan ompelemalla ne hänelle yhden euron kappalehintaan.

Jos et osaa ommella, ja joku muu osaa, hän tarjoutuu tekemään saman sinulle euron kappalehintaan, ja ompelun ajaksi sinä joudut siivouspalvelukseen jynssäämään kasarmia. Muista, että kasarmi pestään ja puunataan kolme kertaa päivässä mutta vain kahdesta paikasta.

Nimittäin sisältä ja ulkoa.

• intissä

Eräs insinöörismies vetäs au-oppilasmerkin nitojalla kiinni, koska sitä ei neulominen kiehtonut. Aikaa meni 5,7 sekuntia. Alikessu huomautti aiheesta, mutta ei vaikutusta.

• dsds

Parranajovälineet oli ainuita mitä siel ei annettu naaman eteen, että ne vissiinki. p.s. aamuja :)

• Hmmwah

Mutta boxerit lämästiin naaman eteen? :D

• Nostomies

Kyllä partakoneenkin saa ottaa, mutta metsässä ei ole sähköä. Sielläkin parta täytyy ajaa, ja ainoa sopiva väline on höylä. Ota tarpeeksi teriä mukaan.

• on must
        Nostomies kirjoitti:

Kyllä partakoneenkin saa ottaa, mutta metsässä ei ole sähköä. Sielläkin parta täytyy ajaa, ja ainoa sopiva väline on höylä. Ota tarpeeksi teriä mukaan.

Eikä siellä metsällä kauheasti partoja mittailla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      54
      1536
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      21
      1166
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      987
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      79
      720
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      698
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      21
      539
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      27
      520
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      54
      464
    9. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      27
      456
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      433
    Aihe