Kyselisin vähän kun SPOL kiinnostaa itteeni tosi paljon ja oon pitkään jo suunnitellu, että hakisin sinne. Oma intti alkais II/10, että vielä on aikaa. Mutta semmone pieni juttu vaan on, että mulla on poliisirekisteri (ei siis rikosrekisteri) eli kaks rikettä sieltä löytyy (molemmat noin 2 vuotta vanhoja). Toinen on ihan vaan tieliikennerikkomus ja toinen taasen "Julkisrauhan rikkominen" (tuli käytyä vähän luvattomassa paikassa). Molemmista sain vain sakkoja rangaistukseksi, enkä mitään rikosrekisteri merkintöjä. Miten on, estääköhän noi pääsyn vai onko mahdollisuutta? Omaa syytähän nuo törttöilyt on, siitä ei pääse yli eikä ympäri mutta kiinnostaisi vaan että miten ne vaiktuttaa tulevaisuuteen. Eivät ole kyllä hankaloittaneet mitenkään muuten elämää (kesätyöpaikkojen saantia ym.)
SPOL mahdollisia esteitä
4
964
Vastaukset
- wanha spolli
...siillä on väliä. Riippu varmasti minne olet menossa mutta pienemmissä varuskunnissa tuskin on este. Minutkin nakitettiin kun en kelvannut muualle...
- jkhgjg
Meillä oli spollena yks kaveri joka oli hyväkskäytöstä saanu rikosrekisterin ja pari huumerikkeistä kiinni jäänyttä.
- vm toimisto
Ei estä, ennen oli kunniatehtävä päästä sotilaspoliisiks, nykyään sinne melkein pakotetaan. Sotilaspoliisin voimankäyttöoikeuksia on rajoitettu naurettaviksi
- stormwind89
Mene Rovaniemelle niin pääset hyvin suurella todennäköisyydellä Spolleksi. Siellä riittää vaan että haluaa, ja haluttomiakin laitetaan spollarihommiin.
Terveisin LapItr SPOL 1/09
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329