atlantica oasis

pöpökammoinen

Atlantica oasis on todella suuri ja hieno hotelli Limassolissa,jos sen olette varanneet niin palvelu pelaa ja huoneet ovat siistejä.Ainoa miinus oli että hotellin lähellä ei ole kunnollista merenrantaa vaan mekin menimme bussilla vähän kauemmaksi.Olen tässä miettinyt että minunkin salmonellaani saattoi olla syynä koska siellähän on vesipula ja opas kertoi että normaalioloissa jopa voi juoda turistikin vettä mutta nyt on niin kuivaa että altaat josta vesi tulee ovat niin vähällä vedellä että ovat epäpuhtaita.En tietenkään juonut mutta jos esim:kasvikset pestään sillä vedellä...tiedä häntä.Mutta olkaa varovaisia mitä suuhunne pistätte,etenkin lasten kanssa.Turvallista matkaa.

1

330

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesä 09

Olimme touko-kesäkuun vaihteessa viikon lomalla ja silloin ei vielä sikainfluessasta ollut keskusteluja. Silloin oppaan mukaan hanavettäkin voi juoda, mutta sitä taisin käyttää vain hampaiden pesuun. Aikuinen tyttäreni sai kutiavan ja ikävännäköisen ihottuman ja siihen jouduttin hakemaan lääkkeet, mutta oliko se aurinkoihottumaa vai mitä, jäi epäselväksi, ihottuma kuitenki lähti. Suomessa ruoavalioni on maidoton, laktoosittomatkaan tuotteet ei oikein käy, mutta suosittelun mukaan uskalsin siellä kokeilla jäätelöt ja moussakat ja totta tosiaan, pystyin syömään kaikkia maitotuotteita ilman mitään vaivoja, sitä olen jäänyt ihmettelemään. Keskustan katujen ja rannan roskaisuus hämmästytti myös, paikallisetko nuoret ei osaa arvostaa kaupunkiaan, vaikka muuten siellä käytös oli kyllä ystävällistä, eikä tarvinnut pelätä taskuvarkaita. Ruoka oli paikasta riippuen vaihtelevaa, Big Benissä se oli hyvää ja mukavat omistajat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      125
      1815
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      877
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      150
      844
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      800
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      772
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      712
    7. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      261
      658
    8. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      42
      657
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      71
      654
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      592
    Aihe