Volvon omistaja?

Mr. Smith#

Onko kellään hyviä arvauksia Volvon uudesta omistajasta? Bloomberg -uutistoimisto kirjoittaa myynnistä jo varmana asiana. Ymmärtääkseni Kiinalaisten kanssa ei vielä ole päästy sopimukseen.

7

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se näkee

      Joka elää eihän sitä tiedä vaikka toyotakin tehtäis Burman taka hikiällä.Ainahan näitä viisastelijoita on ja itämaan tietäjiä.

      • Mitä Tojolla on Volvon omistajan kanssa tekemistä?

        Ilmeisesti et tiedä, mikä on uutistoimisto ja mitkä ovat suuria uutistoimistoja.


      • Tajunnut
        Mr-Anderson kirjoitti:

        Mitä Tojolla on Volvon omistajan kanssa tekemistä?

        Ilmeisesti et tiedä, mikä on uutistoimisto ja mitkä ovat suuria uutistoimistoja.

        Herra Andersson että se oli vain esimerkki autojen valmistusmaiden muuttumisista vai oletkos sä joku itämaan tietäjä.Ja ei tietenkään Toyota kuulu Volvon omistajille mitenkään mutta jotkut on vaan mielikuvituksettomia tolloja.Tuskin näitä valmistusmaiden muuttumisia tietää edes "SUURET UUTISTOIMISTOT"mutta viisastele nyt rauhassa.Ja tuskin sulla on edes fillaria kummempaa perseen alla että kunhan nyt käyt rippiksen ja saat joskus ajokortinkin niin on mielikuvituskin ja ymmärrys kehittynyt "kenties?".


      • nolomies
        Tajunnut kirjoitti:

        Herra Andersson että se oli vain esimerkki autojen valmistusmaiden muuttumisista vai oletkos sä joku itämaan tietäjä.Ja ei tietenkään Toyota kuulu Volvon omistajille mitenkään mutta jotkut on vaan mielikuvituksettomia tolloja.Tuskin näitä valmistusmaiden muuttumisia tietää edes "SUURET UUTISTOIMISTOT"mutta viisastele nyt rauhassa.Ja tuskin sulla on edes fillaria kummempaa perseen alla että kunhan nyt käyt rippiksen ja saat joskus ajokortinkin niin on mielikuvituskin ja ymmärrys kehittynyt "kenties?".

        Katsos volvomiestä kun on innoissaan kun saa kyykyttää sitä jolla on pelkkä fillari.
        Olet mielestäsi varmaan paljonkin permpi häntä?
        Mitäs jos kaverilla olikin Hummer, Infiniti tai Lexus?
        Ajattelit kuitenkin iskeä siihen paikkaan joka tekee eniten kipeätä, eli epäillä kaverin kyvykkyyttä omistaa kunnon auto.
        Mutta kaveri ei edes hätkähdä koska hänellä on auto liikkumisen vuoksi.
        Volvomiehellä se on volvoilun vuoksi.

        Kuule volvomies.
        Paljastan sinulle salaisuuden.
        Se, että ajat volvoa ei ole mikään ansio vaan osoitus siitä että et ole kyennyt sijoittamaan tosiasioita oikeaan järjestykseen.

        Käytit törkeätä kieltä aivan suotta.
        Samalla tavoin käyttäydyt liikenteessä.
        Volvomiehen tavalla käyttäydyt aina törkeästi kun kuvittelet autosi antavan siihen jonkinlaisen oikeutuksen.
        Miksi ihmeessä?


      • mitäs noista
        nolomies kirjoitti:

        Katsos volvomiestä kun on innoissaan kun saa kyykyttää sitä jolla on pelkkä fillari.
        Olet mielestäsi varmaan paljonkin permpi häntä?
        Mitäs jos kaverilla olikin Hummer, Infiniti tai Lexus?
        Ajattelit kuitenkin iskeä siihen paikkaan joka tekee eniten kipeätä, eli epäillä kaverin kyvykkyyttä omistaa kunnon auto.
        Mutta kaveri ei edes hätkähdä koska hänellä on auto liikkumisen vuoksi.
        Volvomiehellä se on volvoilun vuoksi.

        Kuule volvomies.
        Paljastan sinulle salaisuuden.
        Se, että ajat volvoa ei ole mikään ansio vaan osoitus siitä että et ole kyennyt sijoittamaan tosiasioita oikeaan järjestykseen.

        Käytit törkeätä kieltä aivan suotta.
        Samalla tavoin käyttäydyt liikenteessä.
        Volvomiehen tavalla käyttäydyt aina törkeästi kun kuvittelet autosi antavan siihen jonkinlaisen oikeutuksen.
        Miksi ihmeessä?

        nissan ja toyota hieman paremmin varustettuna


      • Maybach Zeppelin
        mitäs noista kirjoitti:

        nissan ja toyota hieman paremmin varustettuna

        Volvomiehet antavat näköjään ihan asiallisiin kysymyksiin typeriä, pikkusieluisia vastauksia. Liikenteessä tuo törkeily on jo monesti nähty. Vai onko amikset taas liikkeellä tekemisen puutteessa.

        Ei tuolla tavalla pidä hermostua, jos ei itse jotain asiaa tiedäkään.


      • Kattos
        nolomies kirjoitti:

        Katsos volvomiestä kun on innoissaan kun saa kyykyttää sitä jolla on pelkkä fillari.
        Olet mielestäsi varmaan paljonkin permpi häntä?
        Mitäs jos kaverilla olikin Hummer, Infiniti tai Lexus?
        Ajattelit kuitenkin iskeä siihen paikkaan joka tekee eniten kipeätä, eli epäillä kaverin kyvykkyyttä omistaa kunnon auto.
        Mutta kaveri ei edes hätkähdä koska hänellä on auto liikkumisen vuoksi.
        Volvomiehellä se on volvoilun vuoksi.

        Kuule volvomies.
        Paljastan sinulle salaisuuden.
        Se, että ajat volvoa ei ole mikään ansio vaan osoitus siitä että et ole kyennyt sijoittamaan tosiasioita oikeaan järjestykseen.

        Käytit törkeätä kieltä aivan suotta.
        Samalla tavoin käyttäydyt liikenteessä.
        Volvomiehen tavalla käyttäydyt aina törkeästi kun kuvittelet autosi antavan siihen jonkinlaisen oikeutuksen.
        Miksi ihmeessä?

        Juuri tuo oma kyvyttömyytesi sijoittaa asioita oikeaan järjestykseen ja tulla Volvo sivuille räkyttämään.Tuskin olet yläastetta ylemmällä luokalla koulussa ja näytit hätkähtävän kun epäonnisen kiiman jälkeen aamu yöstä kirjoittelet.Koitahan kasvaa menes sinne mamin luo onhan sulla vielä näköjään matkaa ajokortti ikään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      57
      2926
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      998
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      997
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      844
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      771
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      95
      729
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      615
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      585
    Aihe