Volvon omistaja?

Mr. Smith#

Onko kellään hyviä arvauksia Volvon uudesta omistajasta? Bloomberg -uutistoimisto kirjoittaa myynnistä jo varmana asiana. Ymmärtääkseni Kiinalaisten kanssa ei vielä ole päästy sopimukseen.

7

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se näkee

      Joka elää eihän sitä tiedä vaikka toyotakin tehtäis Burman taka hikiällä.Ainahan näitä viisastelijoita on ja itämaan tietäjiä.

      • Mitä Tojolla on Volvon omistajan kanssa tekemistä?

        Ilmeisesti et tiedä, mikä on uutistoimisto ja mitkä ovat suuria uutistoimistoja.


      • Tajunnut
        Mr-Anderson kirjoitti:

        Mitä Tojolla on Volvon omistajan kanssa tekemistä?

        Ilmeisesti et tiedä, mikä on uutistoimisto ja mitkä ovat suuria uutistoimistoja.

        Herra Andersson että se oli vain esimerkki autojen valmistusmaiden muuttumisista vai oletkos sä joku itämaan tietäjä.Ja ei tietenkään Toyota kuulu Volvon omistajille mitenkään mutta jotkut on vaan mielikuvituksettomia tolloja.Tuskin näitä valmistusmaiden muuttumisia tietää edes "SUURET UUTISTOIMISTOT"mutta viisastele nyt rauhassa.Ja tuskin sulla on edes fillaria kummempaa perseen alla että kunhan nyt käyt rippiksen ja saat joskus ajokortinkin niin on mielikuvituskin ja ymmärrys kehittynyt "kenties?".


      • nolomies
        Tajunnut kirjoitti:

        Herra Andersson että se oli vain esimerkki autojen valmistusmaiden muuttumisista vai oletkos sä joku itämaan tietäjä.Ja ei tietenkään Toyota kuulu Volvon omistajille mitenkään mutta jotkut on vaan mielikuvituksettomia tolloja.Tuskin näitä valmistusmaiden muuttumisia tietää edes "SUURET UUTISTOIMISTOT"mutta viisastele nyt rauhassa.Ja tuskin sulla on edes fillaria kummempaa perseen alla että kunhan nyt käyt rippiksen ja saat joskus ajokortinkin niin on mielikuvituskin ja ymmärrys kehittynyt "kenties?".

        Katsos volvomiestä kun on innoissaan kun saa kyykyttää sitä jolla on pelkkä fillari.
        Olet mielestäsi varmaan paljonkin permpi häntä?
        Mitäs jos kaverilla olikin Hummer, Infiniti tai Lexus?
        Ajattelit kuitenkin iskeä siihen paikkaan joka tekee eniten kipeätä, eli epäillä kaverin kyvykkyyttä omistaa kunnon auto.
        Mutta kaveri ei edes hätkähdä koska hänellä on auto liikkumisen vuoksi.
        Volvomiehellä se on volvoilun vuoksi.

        Kuule volvomies.
        Paljastan sinulle salaisuuden.
        Se, että ajat volvoa ei ole mikään ansio vaan osoitus siitä että et ole kyennyt sijoittamaan tosiasioita oikeaan järjestykseen.

        Käytit törkeätä kieltä aivan suotta.
        Samalla tavoin käyttäydyt liikenteessä.
        Volvomiehen tavalla käyttäydyt aina törkeästi kun kuvittelet autosi antavan siihen jonkinlaisen oikeutuksen.
        Miksi ihmeessä?


      • mitäs noista
        nolomies kirjoitti:

        Katsos volvomiestä kun on innoissaan kun saa kyykyttää sitä jolla on pelkkä fillari.
        Olet mielestäsi varmaan paljonkin permpi häntä?
        Mitäs jos kaverilla olikin Hummer, Infiniti tai Lexus?
        Ajattelit kuitenkin iskeä siihen paikkaan joka tekee eniten kipeätä, eli epäillä kaverin kyvykkyyttä omistaa kunnon auto.
        Mutta kaveri ei edes hätkähdä koska hänellä on auto liikkumisen vuoksi.
        Volvomiehellä se on volvoilun vuoksi.

        Kuule volvomies.
        Paljastan sinulle salaisuuden.
        Se, että ajat volvoa ei ole mikään ansio vaan osoitus siitä että et ole kyennyt sijoittamaan tosiasioita oikeaan järjestykseen.

        Käytit törkeätä kieltä aivan suotta.
        Samalla tavoin käyttäydyt liikenteessä.
        Volvomiehen tavalla käyttäydyt aina törkeästi kun kuvittelet autosi antavan siihen jonkinlaisen oikeutuksen.
        Miksi ihmeessä?

        nissan ja toyota hieman paremmin varustettuna


      • Maybach Zeppelin
        mitäs noista kirjoitti:

        nissan ja toyota hieman paremmin varustettuna

        Volvomiehet antavat näköjään ihan asiallisiin kysymyksiin typeriä, pikkusieluisia vastauksia. Liikenteessä tuo törkeily on jo monesti nähty. Vai onko amikset taas liikkeellä tekemisen puutteessa.

        Ei tuolla tavalla pidä hermostua, jos ei itse jotain asiaa tiedäkään.


      • Kattos
        nolomies kirjoitti:

        Katsos volvomiestä kun on innoissaan kun saa kyykyttää sitä jolla on pelkkä fillari.
        Olet mielestäsi varmaan paljonkin permpi häntä?
        Mitäs jos kaverilla olikin Hummer, Infiniti tai Lexus?
        Ajattelit kuitenkin iskeä siihen paikkaan joka tekee eniten kipeätä, eli epäillä kaverin kyvykkyyttä omistaa kunnon auto.
        Mutta kaveri ei edes hätkähdä koska hänellä on auto liikkumisen vuoksi.
        Volvomiehellä se on volvoilun vuoksi.

        Kuule volvomies.
        Paljastan sinulle salaisuuden.
        Se, että ajat volvoa ei ole mikään ansio vaan osoitus siitä että et ole kyennyt sijoittamaan tosiasioita oikeaan järjestykseen.

        Käytit törkeätä kieltä aivan suotta.
        Samalla tavoin käyttäydyt liikenteessä.
        Volvomiehen tavalla käyttäydyt aina törkeästi kun kuvittelet autosi antavan siihen jonkinlaisen oikeutuksen.
        Miksi ihmeessä?

        Juuri tuo oma kyvyttömyytesi sijoittaa asioita oikeaan järjestykseen ja tulla Volvo sivuille räkyttämään.Tuskin olet yläastetta ylemmällä luokalla koulussa ja näytit hätkähtävän kun epäonnisen kiiman jälkeen aamu yöstä kirjoittelet.Koitahan kasvaa menes sinne mamin luo onhan sulla vielä näköjään matkaa ajokortti ikään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe