Onko tuo Vip Summit Club tosissaan noin huono mitä tuo antaa ymmärtää.?! Olen jo monet monet tunnit hakannu shorttifixua tasoilla 1/2 - 5/10.
Pisteitä vasta kasassa n. 4000. 12500 pisteestä saa 50d? RB:nä ois varmaan jo toista sataa taalaa tienestissä jollain toisella saitilla.. höh. Ketään Everest grindaajaa?!
Everest Poker
1
444
Vastaukset
- Pokeri81
Kuten itsekkin sanoit, ei ilman rakebackkiä oo mitään järkeä pelata. Kaikilla sivustoilla on noita kerää hemmetisti pisteitä ja saa muutama $$. Ota suosiolla hyvä rakeback sivustolle, joka arvostaa pelaajia :)
Laitappa mulle viestiä niin voin kertoa sulle markkinoiden parhaimmasta tarjouksesta. JA kaikille epäilijöille, minä vain suosittelen pelaajia ja saitteja, minun kauttani ei kulje yhtään € teidän rahoja. Kaikki rahaliikenne on aina pokerisaitin ja teidän välistä.
terveisin,
www.makerakeback.com
ps. Lisätkää meseen niin mahdolliset ongelmat ratkeavat nopeammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478