Onko tuo Vip Summit Club tosissaan noin huono mitä tuo antaa ymmärtää.?! Olen jo monet monet tunnit hakannu shorttifixua tasoilla 1/2 - 5/10.
Pisteitä vasta kasassa n. 4000. 12500 pisteestä saa 50d? RB:nä ois varmaan jo toista sataa taalaa tienestissä jollain toisella saitilla.. höh. Ketään Everest grindaajaa?!
Everest Poker
1
539
Vastaukset 1
- Pokeri81
Kuten itsekkin sanoit, ei ilman rakebackkiä oo mitään järkeä pelata. Kaikilla sivustoilla on noita kerää hemmetisti pisteitä ja saa muutama $$. Ota suosiolla hyvä rakeback sivustolle, joka arvostaa pelaajia :)
Laitappa mulle viestiä niin voin kertoa sulle markkinoiden parhaimmasta tarjouksesta. JA kaikille epäilijöille, minä vain suosittelen pelaajia ja saitteja, minun kauttani ei kulje yhtään € teidän rahoja. Kaikki rahaliikenne on aina pokerisaitin ja teidän välistä.
terveisin,
www.makerakeback.com
ps. Lisätkää meseen niin mahdolliset ongelmat ratkeavat nopeammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80983
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513- 29513
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61485