Onko tuo Vip Summit Club tosissaan noin huono mitä tuo antaa ymmärtää.?! Olen jo monet monet tunnit hakannu shorttifixua tasoilla 1/2 - 5/10.
Pisteitä vasta kasassa n. 4000. 12500 pisteestä saa 50d? RB:nä ois varmaan jo toista sataa taalaa tienestissä jollain toisella saitilla.. höh. Ketään Everest grindaajaa?!
Everest Poker
1
538
Vastaukset
- Pokeri81
Kuten itsekkin sanoit, ei ilman rakebackkiä oo mitään järkeä pelata. Kaikilla sivustoilla on noita kerää hemmetisti pisteitä ja saa muutama $$. Ota suosiolla hyvä rakeback sivustolle, joka arvostaa pelaajia :)
Laitappa mulle viestiä niin voin kertoa sulle markkinoiden parhaimmasta tarjouksesta. JA kaikille epäilijöille, minä vain suosittelen pelaajia ja saitteja, minun kauttani ei kulje yhtään € teidän rahoja. Kaikki rahaliikenne on aina pokerisaitin ja teidän välistä.
terveisin,
www.makerakeback.com
ps. Lisätkää meseen niin mahdolliset ongelmat ratkeavat nopeammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291290
- 1181117
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97924- 113847
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271798- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 51680
- 28627
- 49599