eli voiko inttiin ottaa oman tyynyn mukaan???
ja millaset ne intin sängyt oikein ovat eli ovatko yhtä hyviä ja mukavia kun omasänky?
nukkuminen intissä
5
3173
Vastaukset
- Siellä nukkunut.
Jos saat tyynyn kaappiin piiloon ni sitten kannattaa! Tosin eihän siellä juurikaan nukuta, ja ne sängyt... huh niitä sänkyjä! Hästens tasoa, nukkuu paremmin kuin omassa hahaha! Ei vaan, koita kestää.
- oo tosimies
uni tulee koska niin aikasee joutuu herää. itselläni oli n60 cm levee sänky. hiukan kovalla patjalla. kova ei rasita selkää niin paljoa. lisäksi pitää totutella että voi ulkona olla.
ota huomioon. nukut noin 60 yötä ulkona, tai siis ei välttämättä nukuta yhtään.
- iuoiuoy
Imo ne sängyt on siellä ihan mukavia, hyvin tuli uni aina. Semmosen kun sais himaan.
- erkki43434
yöllä tehdään perseentarkistuksia satunnaisesti, alikersantit ja lääkäri kiertävät tupia läpi ja etsivät mm huumeita, joten et tule nukkumaan montaakaan yötä
Mielestäni omalle tyynylle ei ole intissä tarvetta. Kyllä sitä illalla pitkän päivän päätteksi uni tulee, oli sitten millainen tyyny tahansa pään alla. Intin punkka ei tietenkään omaa petiä voita, mutta kyllä niillä nukkuu sikeästi touhurikkaan päivän päätteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423