laskeskelin tossa päiviä ja totesin että menkat taitaa olla just sillon kun on aika gynekologille. eli voiko gyne tehdä tutkimuksensa vaikka mulla olis menkat?
voiko mennä gynelle kun on menakat?
5
4753
Vastaukset
- Liina
Jos on menkat, ainakaan sisätutkimusta ei tehdä. Kannattaa siirtää aikaa menkkojen jälkeiseksi ajaksi.
- tuikku
mennä ihan rauhassa gynelle vaikka olisikin menkat. Kuukautiset eivät ole este sisätutkimuksen tekemiselle. Papa eli irtosolukoetta ei voida silloin ottaa, mutta sisätutkimus kyllä onnistuu aivan hyvin!
- julie
Gynekologilla käydään normaalisti niin harvoin, että kerralla tehdään kaikki tutkimukset. myös papa. Kannattaa siirtää aikaa.
- Tinna
Kannattaa soittaa sinne ajanvaraukseen ja kysyä. Mikäli paikka on sellainen, että papan voi ottaa myöhemmin labrassa, asia todennäköisesti on ihan ok.
Itselleni on tehty sisätutkimus niin että mulla oli menkat, ja se sujui ihan hyvin. - miia
Jos mahdollista niin siirrä aika. Pääset itse helpommalla kun tutkimus tehdään ja papa otetaan samalla kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491