Paljon maksaa panacod katukaupassa? entä myydääkö katukauassa pelkkää valmiiksi kylmäeriteltyä kodeiiniä ja paljon se maksaa?
Utelias panacodin syöjä.
panacod/kodeiini
6
13122
Vastaukset
- nappi83
Tuskinpa sitä eroteltuna valmiiksi on katukaupassa. Panacodista ei kande maksaa juuri mitään kun viihdearvoa ei hirveesti ole. Itse en ainakaan maksaisi...Kun ajattelee et apteekis 50kpl maksaa n.kybän......
- helppoa..
laitat pore panacodin veteen ja vuorokaudeksi jääkaappiin, niin saat kodeiini pohjalta ja muut moskat jää pintaan
- nappi83
Käy myös normi eli ei tarvi olla pore-pannareita. Ja vähempiki aika riittää. Kokeiltu on
- Petri6
Se kodeiini siis liukenee veteen (eikä tarvitse pitää vuorokautta, puoli tuntia riittää). Ja se paska pohjalla on parasetamolia, joka tuhoaa maksasi tarpeeksi suurella annoksella, siksi se kannattaakin erottaa litkusta esim. suodatinpussilla ja viskata roskikseen. Ei todellakaan kannata jakaa ohjeita, jos ei tiedä mistä puhuu, sinun ohjeittesi seuraaminen olisi hyvässä lykyssä aiheuttanut jonkun kuoleman.
- nappi83
Petri6 kirjoitti:
Se kodeiini siis liukenee veteen (eikä tarvitse pitää vuorokautta, puoli tuntia riittää). Ja se paska pohjalla on parasetamolia, joka tuhoaa maksasi tarpeeksi suurella annoksella, siksi se kannattaakin erottaa litkusta esim. suodatinpussilla ja viskata roskikseen. Ei todellakaan kannata jakaa ohjeita, jos ei tiedä mistä puhuu, sinun ohjeittesi seuraaminen olisi hyvässä lykyssä aiheuttanut jonkun kuoleman.
tää ei varmaan ollu mulle. Mut sanonpa kuitenki et pidän useamman tunnin kaapis ja joskus suodatan kahenki pussin läpi et varmasti on pelkkää kodeiinia...
- Anonyymi
nappi83 kirjoitti:
tää ei varmaan ollu mulle. Mut sanonpa kuitenki et pidän useamman tunnin kaapis ja joskus suodatan kahenki pussin läpi et varmasti on pelkkää kodeiinia...
Olihan tolle edelliselle varmaa, kun toi tampio sanoo et kodeiini on pohjalla, kun juurikin se parasetamoli on siellä pohjalla. Kodeiini liukenee veteen, ja se neste siis on vesi/kodeiiniseosta.
Toi äijä on siis vetäny parasetamolia onnessaan =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379