Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaaso petti luottamuksen

todella pettynyt ja petetty

Sain sätkyn kun luin tuon allaolevan sulhassekoilun, mulle kävi vähän samoin mutta satun olemaan se morsian. Eli: Meidän vanhemmat oli järkänneet tosi upeet hääjuhlat yhteen leirikeskukseen heinäkuussa, n. 200 vierasta. Jossain vaiheessa yötä mies oli kadonnut, ja joku sano että ne oli lähteneet kaason mökille paukuille. Löysin ne sieltä SÄNGYSTÄ!! On ollut tosi hauska alku avioliitolle, mutta oon yrittänyt olla ajattelematta asiaa. Kaason kanssa en ole tapahtuneen jälkeen ollut missään yhteydessä. Mutta onko tällainen sitte yleistäkin, ilmeisesti. Vaikka paljonkos lohduttaa.

9

5744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aviomies

      Miehesi maksoi oman osuutensa kuluista kalleimmallaan, sinulla. Kaasosi, viiden euron tosiystäväsi tuskin tarvitsee tukeasi koskaan enää jatkossa.
      Etsi kolmanneksi paras kaverisi ja käsitelkää yhdessä tämä tuska pois päiväjärjestyksestä ajan kanssa. Pohjalta ei ole kuin yksi suunta, ylöspäin

      Vahvin lopulta voittaa..

    • koo

      Näitä juttuja, kun lukee niin ei todellakaan voi uskoa, että ne voivat edes olla totta! En kyllä voi uskoa, että tuollaista tapahtuu. Tiedän, että avioliitossa voi tulla hetkiä, jolloin suhde tuntuu epätyydyttävältä, mutta että hääpäivänä ja avioliiton alkuvaiheissa petetään, niin se tuntuu todella oudolta. Itse heittäisin mokoman miehen pihalle ja ikinä en antaisi "ystävällesi" anteeksi

    • Jusu

      Monet naurut tuostakin olisi vielä saanut? Heh heh, olipa mainio hääleikki! Eihän siellä ketään kuollut!

      • sulho myös

        No helkkari, samaa mieltä! Olis morsion pitänyt huolehtia miehestään, eihän niitä yksin passaa jättää! Oma vika! Ei todellakaan ole mitään ennekuulumatonta tuollainen, missä ihmeen 1800-luvulla ihmiset elää??


      • Jii
        sulho myös kirjoitti:

        No helkkari, samaa mieltä! Olis morsion pitänyt huolehtia miehestään, eihän niitä yksin passaa jättää! Oma vika! Ei todellakaan ole mitään ennekuulumatonta tuollainen, missä ihmeen 1800-luvulla ihmiset elää??

        Ai morsiamen vikako se olikin, kun ei miestään koko ajan vahtinut? Siinäpä vasta logiikka......


      • Jerkku

        Ihan ok. Ei siinä pitäis hernettä vetää nenään, jos puoliso vähän käväsee nusasemassa ohimennen. Ei mulla ainakaan olis mitään sitä vastaan vaikka oma morsmaikkuni panisi bestmanini kanssa meidän hääyönä.


    • pahoillani

      ..Jotenkin tuntuu vaikealta uskoa, että tuollaista tapahtuu. Vaikka tosiasia on se, että itsekin vastaavaa tiedän. Uskomattoman pahalta tuntuu se, että ne ihmiset, joihin eniten luottaa ja uskoo, ovat pettureita - ja eräänä elämän tärkeimmistä päivistä.

      Toivon sinulle todella paljon jaksamista. En tosin tiedä, voitko tuon jälkeen enää koskaan mieheesi luottaa. Kaasoa tuskin elämääsi ikinä kaipaatkaan - hyvä niin. Hän ei sinun ystävyyttäsi ansainnutkaan.

    • ihmettelevä

      Tuntuu oudolta, aivan saippuaoopperakamaa. jos tuo juttu on totta, pahoittelen kovasti. Kuinka voit jatkaa avioliittoa tuommoisen tapauksen jälkeen; Sulhanen on todella moukka aivan käsittämätön tapaus?!

    • Piia

      En ole aiemmin törmännyt asiaan, mutta kuulostaa tosi karulta. Itse samaisessa tilanteessa olisin mitätöinyt avioliiton. Minun ylpeyteni ei olisi antanut myöten, että hääpäivänä mies tekee moisen tempun - saati kaason kanssa. Ei tämän päivän ihmisen tarvitse alistua moiseen. Ei varmaan ole ollut ensimmäinen kerta tämä teko... Ja liekö jäänyt viimeiseksikään. Olen todella pahoillani puolestasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe