Moikka!
Etsin hyväkuntoista yksiötä Helsingistä, mieluiten Siltasaaren alueelta. Myös Hakaniemi ja Etu-Kallio käyvät jos sopiva asunto löytyy. Lautalattiat ja korkea huonekorkeus plussaa. Neliöitä saisi olla vähintään 25m2.
Olen 28-vuotias, keskustassa vakituisessa työssä käyvä (Art director), siistit elämäntavat omaava nuori nainen. En omista lemmikkejä, en polta, luottotiedot kunnossa ja varma vuokra!
Ystävälliset yhteydenotot:
[email protected]
Kiitoksia!
Etelä-Hgistä kiva yksiö?
L.A.
2
152
Vastaukset
- m.m.a
Hei!
Vuokrattavana yksiö 27m2 hienossa kunnossa pienkerrostalossa, hyvät yhteydet, meren ja lenkkipolun vieressä 1.9.2009 alkaen.
yhteys mikäli vuokrasopimuksen aika sopii
ystävällisin terveisin
[email protected]- L.A.
Hei ja kiitos paljon viestistä. Valitettavasti asunnon sijainti ei ole minulle suotuisa, joten joudun passaamaan tarjouksen.
Kiitokset ja hyvää kesän jatkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693