Eli olen lueskellut näitä viestejä ja blondi kun olen en silti ole ihan varma mitkä kaikki vakuutukset jenkeistä vuokratussa autossa pitää olla, jotta ei tulisi ikäviä ylläreitä..?
Vielä vaan vuokra-autojen vakuutuksista
1
273
Vastaukset
- Trenomar
Vakuutus on kolme vaiheinen. On pelkkä autovakuutus, mikä korvaa vain jos autolle tapahtuu jotakin. Lisäksi on kolmannen osapuolen vakuutus, mikä korvaa sen mitä sinä kolaroimisellasi aiheutat muille. Viimemisenä henkilövakuutus mikä korvaa hoitokulusi. Minä ottaisin kaksi ensin mainittua vakuutusta ja huolehtisin että on erittäin kattava matkavakuutus joka korvaa ko. hoitokulut. Amerikassa vakuutus on paljon tärkeämpi kuin Suomessa ja niissä ei kannata tinkiä (tingi mieluummin vaikka auton kokoluokasta). Vuokrahinta sisätää yleensä vain tuon ekan vakuutuksen.
Autovuokraanoista itse olen käyttänyt National-Alamoa ja siellä kannattaa aina mainita olevansa paljon vuokraava heidän vakioasiakas ja näin saat ilmaisen upgraden seuraavaan kokoluokkaan.
Kovasti on myös myötyä, jos olisi käytettävissä jonkin "kaverin" osoite USAssa missä voit sanoa että asustelet, sillä säästät vielä 10-20% hinnassa. Ne ei tarkista mitenkään osoitetta, joten kannattaa. Luottokorttisi maksukyky on ainoa mikä niitä kiinnostaa. Voit kokeilla hintaeroa heidän nettisivuilla.
Hauskaa matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741