Vielä vaan vuokra-autojen vakuutuksista

LaCrosse

Eli olen lueskellut näitä viestejä ja blondi kun olen en silti ole ihan varma mitkä kaikki vakuutukset jenkeistä vuokratussa autossa pitää olla, jotta ei tulisi ikäviä ylläreitä..?

1

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trenomar

      Vakuutus on kolme vaiheinen. On pelkkä autovakuutus, mikä korvaa vain jos autolle tapahtuu jotakin. Lisäksi on kolmannen osapuolen vakuutus, mikä korvaa sen mitä sinä kolaroimisellasi aiheutat muille. Viimemisenä henkilövakuutus mikä korvaa hoitokulusi. Minä ottaisin kaksi ensin mainittua vakuutusta ja huolehtisin että on erittäin kattava matkavakuutus joka korvaa ko. hoitokulut. Amerikassa vakuutus on paljon tärkeämpi kuin Suomessa ja niissä ei kannata tinkiä (tingi mieluummin vaikka auton kokoluokasta). Vuokrahinta sisätää yleensä vain tuon ekan vakuutuksen.

      Autovuokraanoista itse olen käyttänyt National-Alamoa ja siellä kannattaa aina mainita olevansa paljon vuokraava heidän vakioasiakas ja näin saat ilmaisen upgraden seuraavaan kokoluokkaan.

      Kovasti on myös myötyä, jos olisi käytettävissä jonkin "kaverin" osoite USAssa missä voit sanoa että asustelet, sillä säästät vielä 10-20% hinnassa. Ne ei tarkista mitenkään osoitetta, joten kannattaa. Luottokorttisi maksukyky on ainoa mikä niitä kiinnostaa. Voit kokeilla hintaeroa heidän nettisivuilla.

      Hauskaa matkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1395
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      152
      1111
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      947
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      793
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      291
      730
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      723
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe