Katse viipyilevä
hymy helmeilevä
Onnen liplattavat laineet
ajavat eksyneenkin paatin satamaan
Naurulokki kaarsi
pääni yllä
kyllä minä sen huomasin
vaikka olinkin keskittynyt
katselemaan sinua
Tunne lämmin ja koskettava
suudelmasi huulillani
jaksan taas
eteenpäin
Satamassa
9
226
Vastaukset
- Kauris-62
Lepään samettikivellä
nyt minulla on rauha koskematon
Ei enää puhalla myrskytuulet
ei kastele jalkoja rankkasateet
Olet siinä
niin lähellä
niin kosketeltavissa
niin rakkaana
Niin Sinuna- runo64-1
... lepäävät tyyneys ja rauha sydämessäsi,
on varmuus hiipinyt sinne
tunne uskomaton
eikä myrskyt enää riepottele
ja sade etsijää kastele
rakkaan ollessa vierellä
rakkaimman ...
herkän kaunista runoutta,
puhtaita sanoja kumpikin runo.
tosi hyvä ,hyvä kauris !!! - lindalinda1
mutta viehättävä,
runo puhuu rakkauden.
Viimeinen säkeistö erityisesti
oli mieleeni. - Kauris-62
runo64-1 kirjoitti:
... lepäävät tyyneys ja rauha sydämessäsi,
on varmuus hiipinyt sinne
tunne uskomaton
eikä myrskyt enää riepottele
ja sade etsijää kastele
rakkaan ollessa vierellä
rakkaimman ...
herkän kaunista runoutta,
puhtaita sanoja kumpikin runo.
tosi hyvä ,hyvä kauris !!!Kiitos sinulle :)
- Kauris-62
lindalinda1 kirjoitti:
mutta viehättävä,
runo puhuu rakkauden.
Viimeinen säkeistö erityisesti
oli mieleeni.Kiitoksia linda:)
"Katse viipyilevä
hymy helmeilevä"
kuinka ne hyväilevätkään kohdettaan ja lämmin
suudelma, miten miellyttävältä se tuntuukaan
kuin myös toinen runosi huokuu kaunista tunnelmaa,
ilo lukea näin hempeää tunteellisuutta, kuitenkin
ilman liikaa kermamaisuutta, taito se on sekin
osata kirjoittaa juuri sopivasti tunteella, kiitos. :)- Kauris-62
Kiitos diinaliin,hyvää alkanutta viikkoa sinne ! Sää suosii runoilua...
satamassa?
lämpimät sanat
kirjoitettu hellällä kädellä
rakkauden.
Näitä lukee mielellään!
Kiitos lukunautinnosta.- Kauris-62
Kiitos itsellesi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540