Mainio Veikko Lavi joutui myös UKK:n määräämään julkaisukieltoon Yleisradiossa.
Kuulin, ettei UKK:tä miellyttänyt VL laulun sanoituksessa mainittu kohta; kekkonen on tämän ajan ilmiömies.
Niin että pientä herkkähipiäisyyttä aikansa kymenlaaksolais"turpatuuria" kohtaan oli havaittavissa.
"Hartaana eläydyin tehtäviini ja akkojen silmiä vesitin"!
9
255
Vastaukset
- köpötä
nyt tutimaan, olet ihan hyvä, ei mittää hättää...
- Ympäri vrkn
Miten ne jaksaa, kyllä ovat katkeria mistä niille muuta virkistystä
- samat mummot
Ympäri vrkn kirjoitti:
Miten ne jaksaa, kyllä ovat katkeria mistä niille muuta virkistystä
jotka kuiteski kehuu et on niin paljo kaikkee muuta.
- samat
samat mummot kirjoitti:
jotka kuiteski kehuu et on niin paljo kaikkee muuta.
kommentaattorit kulkevat ketjusta ketjuun ja viestistä viestiin, vaikka määrä ei korvaa laatua.
- saavatpa
samat kirjoitti:
kommentaattorit kulkevat ketjusta ketjuun ja viestistä viestiin, vaikka määrä ei korvaa laatua.
halvalla terapiansa, suodaan se heille!
- capt.cöpenick*
En koskaan tavannut Lavia, mutta paljon hänen kappaleitaan soitettiin alueradiossa. Myös haastateltiin.
varmaan niitä viimeisiä elinvoimaisia oman tyylinsä säilyttäjiä.
No,Lavin kanssa kyllä Haminan useerikerholla samassakin pöydässä usein istuttiin ja joskus Kotkan Kairossakin.
Parikymmentä vuotta sitten oltiin vielä aika nuoria...nääs.
Ai-ai...muisteloita riittäis,muusikkopiirejä kun satuin aika paljon tuntemaan.Yhden,omasta mielestäni hauskankin,kerron Watt Vainiosta.
Kun itekin aikani olin OKK:ssa(opettajakorkeakoulu),jonka kyllä jätin kesken vuoden "opiskelun" jälkeen, niin olin itse siellä musiikkkitunnillani veivaamassa hemmetin harmonia,jotta oppisin virsiä soittamaan (enpä oppinut),niin Watti tuli sinne suorittamaan ehtojaan,oli muuten sannut open paperit,mutta musiikista ehdot.Että nninkin voi käydä.
Olipa se vuosi siellä mielenkiintoinen (opiskelu taisi mennä päin prinkkalaa,kun oli muuta niin mielenkiintoista,heh),esimerkiksi Jukka Kuoppamäki,Aulikki Oksanen,kirjailija,ynnämuita nimeä saaneita taiteilijoita olikin sillä kurssilla.
On muuten tosi paljon taiteilijoita,joilla alunperin opettajan ammattiin pätevyys,vaikkeivät sitten ehkä päivääkään juuri opettajina olleet.
Noniin.....tulipas taas poikettua aiheesta,mikähän lieneekään ollut....ainiin,no väliäkö hällä.- Toinen OKK
Kertoisitko vastauksen?
Toinen OKK kirjoitti:
Kertoisitko vastauksen?
johan siitä herranen aika lähemmä 50 vuotta aikaa...niin ne vuodet ovat hujauksessa menneet.En kyllä usko tältä istumalta,että niin vanha oon,vaikka viel kaiken lisäks niin höperö,että kysyttäessä vahingossa viel vuoden lisään...heh.No,se kai meinaa,etten välitä vuosista,kun erehyn omassa iässänikii.
Kerran kokeiltiin tuolla netissä jotain "oikean" iän testiä...kehtaanko sannookaan,ensin tuli 21 vuotiaaks,sitten toisen kerran kokeiltiin,niin viel nuoremmaks,16-vuotiaaks. Mitähän ois kolmas kerta sanonut!
Sen jälkeen en ennää ihmetellykkään sitä,että olen ikäni identiteettikriisiä pitänyt,toisin sanoen ollut murrosikäinen.
Jokunen vuosi sitten tuntui ihan mukavalta,kun lapset sanoivat,että millonkahan meiän äitistä tullee aikuinen.
No,on merkkejä kyllä jo nähtävissä...
Taas sotkeuduin muihin juttuihin,vaikka vastaukseksi olisi riittänyt Helsingissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä282693- 911034
- 58901
- 66875
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6817Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65794Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135708