Onko kukaan käynyt Kolmårdenissa syksyllä ? Tarkoitus olisi mennä syyskuussa, kun se sillon on vielä viikonloppuisin auki, mutta ajattelin, että jos joku osaisi kertoo onko vielä silloin eläimet ulkosalla vai pelkästään sisällä.
Vastaukset 5
- lopulla...
Elokuun loppupuoliskolla käytiin muutama vuosi sitten.
Sattui aamusta sadetta ja viileämmän ilman ansiosta safarin eläimet olivat virkeämpiä ja liikkeillä, toisin kuin helteillä.
Varsinaisen eläinpuiston puolelle mentäessä ilma parani ja eläimet olivat ulkona, mutta eivät kovin aktiivisia.
Eli samanlailla kuin korkeasaaressakin.- Kysyjä minä
Kiitosta. Varailin just matkan - piti ottaa oikein lennot kun Finncommilla vissiin Norrköping- avajaistarjouksena 48 eur suuunta. Syksyllä toivottavasti vähemmän tungosta, ja edes pilvipoutaista keliä.
- lento!
Kysyjä minä kirjoitti:
Kiitosta. Varailin just matkan - piti ottaa oikein lennot kun Finncommilla vissiin Norrköping- avajaistarjouksena 48 eur suuunta. Syksyllä toivottavasti vähemmän tungosta, ja edes pilvipoutaista keliä.
Mihin Finncom lentää Norrköpingistä? (Siis Suomessa)
- lennetään
lento! kirjoitti:
Mihin Finncom lentää Norrköpingistä? (Siis Suomessa)
Finncomm lentää Norrköpingiin ihan Helsingistä.
- ainoastaan
lennetään kirjoitti:
Finncomm lentää Norrköpingiin ihan Helsingistä.
Helsinkiin, no kaipa sieltä sitten löytyy edullisia jatkolentojakin muualle Suomeen. Täytyypä googlettaa ja katsella vähän hintoja.
Kiitos vinkistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 98994
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7536Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512