Starojen stara!

Oli miten oli!

Oletteko koskaan tulleet aatelleeksi tätä asiaa oikein syvällisesti?
Itse olen pohtinut tätä asiaa montakin kertaa,ja yksinkertaisesti sanottuna - että kaikki ymmärtäisivät - mielestäni Katri Helena on meille suomalaisille aikamoinen "kultakimpale" mitä laulamiseen tulee!
Nimittäin fakta on se,ettei toista yhtä taitavaa naisartistia Suomessa tällä hetkellä ole näköpiirissä! Eikä tule lähiaikoina olemaankaan!
Tämä on tosiasia eikä asia siitä muuksi muutu!
Voisi monet nuoremmat laulajat ottaa hyvin oppia siitä miten määrätietoisella harjoitelulla,ja itsensä kehittämisellä voidaan tehdä ihmeitä! Että siitä vaan kokeilemaan!!

Itse aion mennä kesädiiva shown kyllä katsomaan,ja kuuntelemaan jahka elokuu koettaa.

4

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Diivaillen

Kannattaa kyllä käydä diiva katsastamassa! Itse kävin kesäkuun lopulla Raahessa lomareissun ohessa Katrin keikalla ja pidin kyllä kuulemastani. Uudistusta ja kehitystä on taas kovasti tapahtunut. Se täytyy kyllä sanoa etten ole koskaan niin jäyhän yleisön seassa istunut kuin siellä, mutta ammattilainen hoiti homman kotiin vaikka porukka lämpenikin vasta puoliajan jälkeen. Uusia, hienoja kappaleita meille faneille on tulossa, niistäkin saatiin maistiaisia, mutta 'potin räjäyttävät' kyllä melkein keikalla kuin keikalla katson sineen taivaan ja vasten auringon siltaa. Vanhoja arkistojen aarteita oli myös hyvin lämmitelty. Se on väärin -kappaleen kohdalla jouduin kyllä miettimään onko se joltain Katrin 70-luvun levyltä kun joissain kohdin ääni kuulosti niin Katrin nuoruuden aikaiselta, mutta taitaa kyseinen kappale löytyä todellakin tulevalta levyltä. Enempää en paljasta, käykää ihmeessä toteamassa uudistunut meno! :)

• Eero Joensuusta

Päättyy tie pölyinen alkaa taival kirkkauden kuljen vaan kuljen vaan. Aurinkoo matka vie päättyy tie sinne kirkas tie kuljen vaan kuljen vaan. Eikä käy askelee varjoihi jne. Katrille on suotu töydellisyys ja nämä sanat Paikka auringossa ovat toteutuneet. Kesädiiva ja Salaisuus konsertit sen teille todistavat. Käykää kuuntelemassa ja nauttikaa koko rahalla :))

• hesarin kirjoitus
      • cindy456

tätä poikkeuksellista lumoa ylemme loivat Katri-Helena ja Jari yhdessä Oulun Toppilan Möljällä, kyllä meillä on starojen starat, oi miten ihanaa ............

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      138
      4754
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      177
      3893
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      115
      3586
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      43
      2901
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      138
      1856
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      40
      1658
    7. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      58
      1308
    8. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      26
      1289
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      21
      1251
    10. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      23
      1203
    Aihe