Oletteko koskaan tulleet aatelleeksi tätä asiaa oikein syvällisesti?
Itse olen pohtinut tätä asiaa montakin kertaa,ja yksinkertaisesti sanottuna - että kaikki ymmärtäisivät - mielestäni Katri Helena on meille suomalaisille aikamoinen "kultakimpale" mitä laulamiseen tulee!
Nimittäin fakta on se,ettei toista yhtä taitavaa naisartistia Suomessa tällä hetkellä ole näköpiirissä! Eikä tule lähiaikoina olemaankaan!
Tämä on tosiasia eikä asia siitä muuksi muutu!
Voisi monet nuoremmat laulajat ottaa hyvin oppia siitä miten määrätietoisella harjoitelulla,ja itsensä kehittämisellä voidaan tehdä ihmeitä! Että siitä vaan kokeilemaan!!
Itse aion mennä kesädiiva shown kyllä katsomaan,ja kuuntelemaan jahka elokuu koettaa.
Starojen stara!
4
407
Vastaukset
- Diivaillen
Kannattaa kyllä käydä diiva katsastamassa! Itse kävin kesäkuun lopulla Raahessa lomareissun ohessa Katrin keikalla ja pidin kyllä kuulemastani. Uudistusta ja kehitystä on taas kovasti tapahtunut. Se täytyy kyllä sanoa etten ole koskaan niin jäyhän yleisön seassa istunut kuin siellä, mutta ammattilainen hoiti homman kotiin vaikka porukka lämpenikin vasta puoliajan jälkeen. Uusia, hienoja kappaleita meille faneille on tulossa, niistäkin saatiin maistiaisia, mutta 'potin räjäyttävät' kyllä melkein keikalla kuin keikalla katson sineen taivaan ja vasten auringon siltaa. Vanhoja arkistojen aarteita oli myös hyvin lämmitelty. Se on väärin -kappaleen kohdalla jouduin kyllä miettimään onko se joltain Katrin 70-luvun levyltä kun joissain kohdin ääni kuulosti niin Katrin nuoruuden aikaiselta, mutta taitaa kyseinen kappale löytyä todellakin tulevalta levyltä. Enempää en paljasta, käykää ihmeessä toteamassa uudistunut meno! :)
- Eero Joensuusta
Päättyy tie pölyinen alkaa taival kirkkauden kuljen vaan kuljen vaan. Aurinkoo matka vie päättyy tie sinne kirkas tie kuljen vaan kuljen vaan. Eikä käy askelee varjoihi jne. Katrille on suotu töydellisyys ja nämä sanat Paikka auringossa ovat toteutuneet. Kesädiiva ja Salaisuus konsertit sen teille todistavat. Käykää kuuntelemassa ja nauttikaa koko rahalla :))
- hesarin kirjoitus
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Katri Helena löysi lauluunsa uuden vaihteen/1135248647359
- cindy456
tätä poikkeuksellista lumoa ylemme loivat Katri-Helena ja Jari yhdessä Oulun Toppilan Möljällä, kyllä meillä on starojen starat, oi miten ihanaa ............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607