Omistaja dille ja koirakin!

Killeri?

Tuo "tappajakoira" saatettava tutkimuksiin ja omistaja myös! Jos koira hyökkää aiheetta on 1. vika omistajassa ja 2 koirassa! Koulutus ja ymmärrys puuttuu molemmilta! Toivotaan, että Falkullan ympäristössä pyöräillyt (PUNAINEN polkupyörä) ihmisestä (naisesta) saataisiin poliisille ilmianto!

11

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dille kuten sinäkin

      Kolikon toinen puoli on jäänyt sulta katsomatta.. googlaahan piruuttasi dobermannfoorumi krie.. ja kolikon toinen puoli löytyykin sieltä

      • eli dobberi

      • pidät

      • pidät
        pidät kirjoitti:

        tuota nettikirjoitusta lehtiuutista uskottavampana?

        lehtikirjoitusta uskottavana? Onko toimittaja kysynyt lehtijuttuunsa dobberinomistajan versiota tapahtuneesta? Ja ihan on kuule henkilö ITSE ottanut yhteyttä, joten ei tarvitsisi toimittajan edes hakea dobberinomistajaa käsiinsä!


      • osaa..
        pidät kirjoitti:

        lehtikirjoitusta uskottavana? Onko toimittaja kysynyt lehtijuttuunsa dobberinomistajan versiota tapahtuneesta? Ja ihan on kuule henkilö ITSE ottanut yhteyttä, joten ei tarvitsisi toimittajan edes hakea dobberinomistajaa käsiinsä!

        vastata kysymykseen?


      • !!!!
        osaa.. kirjoitti:

        vastata kysymykseen?

        Pidän nettikirjoitusta uskottavampana, sillä toimittaja ei ollut vaivautunut kysymään vastapuolen versiota asiasta. Huomisessa lehdessä tulee olemaan oikaisu asiaan, jossa itsekin huomaat, miten asia todella oli!


    • Dobberin omistaja

      Kyllä, mä olen samaa mieltä että sen Tappaja-sheltin sietäisi joutua pääkoppatutkimuksiin. Ja ihan vois ne omistajatkin tutkituttaa. Onko se nyt niin vaikeaa hallita se sheltti ettei sitä päästä pyöräilevän koirakon päälle ja aiheuta pyöräilijän kaatumista kadulle koirineen päivineen? Käsittääkseni 18 kesäinen tytönhupakko kykenee pitelemään tuon kokoista rakkia mennen tullen ellei nyt ihan invalidi ole?

      Mitenkäs se muuten olikaan että pääsikös se sheltti vapaaksi tältä omistajaltaan kun lähti koikkelehtimaan pitkin katuja hupakko ja hupakon isä perässään?
      Ja Olikos se ihan asiallista siltä isiltä mennä potkaisemaan sitä dobermannia???

      Ja ai miten niin se dobermannin omistaja karkasi paikalta?
      Tytön äitihän oli nimenomaan kehottanut dobermannin omistajaa poistumaan.
      Dobermannin omistaja on käynyt poliisilla tekemässä oman ilmoituksensa,
      Odotan mielenkiinnolla julkaiseeko Ilta-Lehti vastapuolen kertomuksen tarinasta...
      Nämä paskanläyhättämiset saisivat jo loppua.

      • omist. ei hallitse koira

        Koko tarina on täyttä valhetta, kyllä ihmiset yleensä ovat valmiit sopimaan,
        asian tekee vaikeaksi dopermanin koiran omistaja pakenee paikalta.
        Loukkaavista lausunnoista joutuu vastuuseen, se koskee myös nettiä.

        Tiedän, että monet pelkäävät isoja koira, joiden omistajat eivat hallitse niitä


      • !!!
        omist. ei hallitse koira kirjoitti:

        Koko tarina on täyttä valhetta, kyllä ihmiset yleensä ovat valmiit sopimaan,
        asian tekee vaikeaksi dopermanin koiran omistaja pakenee paikalta.
        Loukkaavista lausunnoista joutuu vastuuseen, se koskee myös nettiä.

        Tiedän, että monet pelkäävät isoja koira, joiden omistajat eivat hallitse niitä

        paennut paikalta! Poistuisit itsekin, jos sinut ajettaisiin pois potkujen ja päällekarkausyritysten saattelemina! Dobberinomistaja on ihan ITSE ottanut poliisiin yhteyttä. Kukaan ei ole kadonnut maan alle, kuten valheellinen lehtijuttu väittää!

        Dobberi oli koko rytäkän ajan kiinni, tosin kun sheltti, joka lehtijutunkin mukaan juoksenteli irrallaan pitkin teitä autojen seassa! Eikös se jo kerro jotakin, että kumpi koira oli hallinnassa ja kumpi ei...


      • Rakkaus rakentaa
        !!! kirjoitti:

        paennut paikalta! Poistuisit itsekin, jos sinut ajettaisiin pois potkujen ja päällekarkausyritysten saattelemina! Dobberinomistaja on ihan ITSE ottanut poliisiin yhteyttä. Kukaan ei ole kadonnut maan alle, kuten valheellinen lehtijuttu väittää!

        Dobberi oli koko rytäkän ajan kiinni, tosin kun sheltti, joka lehtijutunkin mukaan juoksenteli irrallaan pitkin teitä autojen seassa! Eikös se jo kerro jotakin, että kumpi koira oli hallinnassa ja kumpi ei...

        Olisin heti pyrkinyt sovintoon, sillätavoin voi parhaiten välttää sakot.
        Voihan pakenemista selittää tavalla tai toisella.
        Tosiasiat perustuu faktoihin.
        Se ei riitä, että netissä syyttää omista virheistään muita
        Valkoisia valheita voi heittää kuka tahansa, mutta rangaistus tulee rikkomuksesta


      • ..tuhoaa
        Rakkaus rakentaa kirjoitti:

        Olisin heti pyrkinyt sovintoon, sillätavoin voi parhaiten välttää sakot.
        Voihan pakenemista selittää tavalla tai toisella.
        Tosiasiat perustuu faktoihin.
        Se ei riitä, että netissä syyttää omista virheistään muita
        Valkoisia valheita voi heittää kuka tahansa, mutta rangaistus tulee rikkomuksesta

        Niinhän se nainen yrittikin päästä sen tytön äidin kanssa sovintoon, mutta äiti vaan käski sen lähteä pois että "tilanne rauhottuisi."
        Älä tule tänne valittamaan jos et tiedä edes koko asiasta mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe