Omistaja dille ja koirakin!

Killeri?

Tuo "tappajakoira" saatettava tutkimuksiin ja omistaja myös! Jos koira hyökkää aiheetta on 1. vika omistajassa ja 2 koirassa! Koulutus ja ymmärrys puuttuu molemmilta! Toivotaan, että Falkullan ympäristössä pyöräillyt (PUNAINEN polkupyörä) ihmisestä (naisesta) saataisiin poliisille ilmianto!

11

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dille kuten sinäkin

Kolikon toinen puoli on jäänyt sulta katsomatta.. googlaahan piruuttasi dobermannfoorumi krie.. ja kolikon toinen puoli löytyykin sieltä

• eli dobberi

• pidät

• pidät
        pidät kirjoitti:

tuota nettikirjoitusta lehtiuutista uskottavampana?

lehtikirjoitusta uskottavana? Onko toimittaja kysynyt lehtijuttuunsa dobberinomistajan versiota tapahtuneesta? Ja ihan on kuule henkilö ITSE ottanut yhteyttä, joten ei tarvitsisi toimittajan edes hakea dobberinomistajaa käsiinsä!

• osaa..
        pidät kirjoitti:

lehtikirjoitusta uskottavana? Onko toimittaja kysynyt lehtijuttuunsa dobberinomistajan versiota tapahtuneesta? Ja ihan on kuule henkilö ITSE ottanut yhteyttä, joten ei tarvitsisi toimittajan edes hakea dobberinomistajaa käsiinsä!

vastata kysymykseen?

• !!!!
        osaa.. kirjoitti:

vastata kysymykseen?

Pidän nettikirjoitusta uskottavampana, sillä toimittaja ei ollut vaivautunut kysymään vastapuolen versiota asiasta. Huomisessa lehdessä tulee olemaan oikaisu asiaan, jossa itsekin huomaat, miten asia todella oli!

• Dobberin omistaja

Kyllä, mä olen samaa mieltä että sen Tappaja-sheltin sietäisi joutua pääkoppatutkimuksiin. Ja ihan vois ne omistajatkin tutkituttaa. Onko se nyt niin vaikeaa hallita se sheltti ettei sitä päästä pyöräilevän koirakon päälle ja aiheuta pyöräilijän kaatumista kadulle koirineen päivineen? Käsittääkseni 18 kesäinen tytönhupakko kykenee pitelemään tuon kokoista rakkia mennen tullen ellei nyt ihan invalidi ole?

Mitenkäs se muuten olikaan että pääsikös se sheltti vapaaksi tältä omistajaltaan kun lähti koikkelehtimaan pitkin katuja hupakko ja hupakon isä perässään?
      Ja Olikos se ihan asiallista siltä isiltä mennä potkaisemaan sitä dobermannia???

Ja ai miten niin se dobermannin omistaja karkasi paikalta?
      Tytön äitihän oli nimenomaan kehottanut dobermannin omistajaa poistumaan.
      Dobermannin omistaja on käynyt poliisilla tekemässä oman ilmoituksensa,
      Odotan mielenkiinnolla julkaiseeko Ilta-Lehti vastapuolen kertomuksen tarinasta...
      Nämä paskanläyhättämiset saisivat jo loppua.

• omist. ei hallitse koira

Koko tarina on täyttä valhetta, kyllä ihmiset yleensä ovat valmiit sopimaan,
        asian tekee vaikeaksi dopermanin koiran omistaja pakenee paikalta.
        Loukkaavista lausunnoista joutuu vastuuseen, se koskee myös nettiä.

Tiedän, että monet pelkäävät isoja koira, joiden omistajat eivat hallitse niitä

• !!!
        omist. ei hallitse koira kirjoitti:

Koko tarina on täyttä valhetta, kyllä ihmiset yleensä ovat valmiit sopimaan,
        asian tekee vaikeaksi dopermanin koiran omistaja pakenee paikalta.
        Loukkaavista lausunnoista joutuu vastuuseen, se koskee myös nettiä.

Tiedän, että monet pelkäävät isoja koira, joiden omistajat eivat hallitse niitä

paennut paikalta! Poistuisit itsekin, jos sinut ajettaisiin pois potkujen ja päällekarkausyritysten saattelemina! Dobberinomistaja on ihan ITSE ottanut poliisiin yhteyttä. Kukaan ei ole kadonnut maan alle, kuten valheellinen lehtijuttu väittää!

Dobberi oli koko rytäkän ajan kiinni, tosin kun sheltti, joka lehtijutunkin mukaan juoksenteli irrallaan pitkin teitä autojen seassa! Eikös se jo kerro jotakin, että kumpi koira oli hallinnassa ja kumpi ei...

• Rakkaus rakentaa
        !!! kirjoitti:

paennut paikalta! Poistuisit itsekin, jos sinut ajettaisiin pois potkujen ja päällekarkausyritysten saattelemina! Dobberinomistaja on ihan ITSE ottanut poliisiin yhteyttä. Kukaan ei ole kadonnut maan alle, kuten valheellinen lehtijuttu väittää!

Dobberi oli koko rytäkän ajan kiinni, tosin kun sheltti, joka lehtijutunkin mukaan juoksenteli irrallaan pitkin teitä autojen seassa! Eikös se jo kerro jotakin, että kumpi koira oli hallinnassa ja kumpi ei...

Olisin heti pyrkinyt sovintoon, sillätavoin voi parhaiten välttää sakot.
        Voihan pakenemista selittää tavalla tai toisella.
        Tosiasiat perustuu faktoihin.
        Se ei riitä, että netissä syyttää omista virheistään muita
        Valkoisia valheita voi heittää kuka tahansa, mutta rangaistus tulee rikkomuksesta

• ..tuhoaa
        Rakkaus rakentaa kirjoitti:

Olisin heti pyrkinyt sovintoon, sillätavoin voi parhaiten välttää sakot.
        Voihan pakenemista selittää tavalla tai toisella.
        Tosiasiat perustuu faktoihin.
        Se ei riitä, että netissä syyttää omista virheistään muita
        Valkoisia valheita voi heittää kuka tahansa, mutta rangaistus tulee rikkomuksesta

Niinhän se nainen yrittikin päästä sen tytön äidin kanssa sovintoon, mutta äiti vaan käski sen lähteä pois että "tilanne rauhottuisi."
        Älä tule tänne valittamaan jos et tiedä edes koko asiasta mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6394
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2636
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2238
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      356
      1806
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1781
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1540
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1432
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1398
    Aihe