Rammstein tekee Suomessa vuonna 2010 keikan, todennäköisesti vuoden alussa. Rammstein kertoi, että tekevät vuonna 2010 alkupuoliskolla Pohjoismaiden keikat, johon siis sisältyy myös Suomi. Ja koska keikka on todennäköisesti talvella, se tulee mahdollisesti olemaan Helsingin Hartwall Areenalla.
Rammstein Suomeen 2010
13
1061
Vastaukset
- RAMMSTEININ OMA KEIKKA
seuraava suomen keikka.
Tässä vähän aikaan sit uutisissa kerrottiin että pohdittiin mahdollisuutta saada rammstein ensi vuoden ruisrockkiin pääesiintyjäksi
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1707629
Mut kyllä minä enemmän ihan odotan rammsteinin seuraavaa suomen keikkaa että olisi ihan rammsteinin oma keikka. Eniten odotan nimmarit rammsteinilta.- Minä itse
En malta odottaa kun Rammstein saapuu Suomeen!! Se on pakko nähdä paikan päältä!!!!
- ;(
Minä itse kirjoitti:
En malta odottaa kun Rammstein saapuu Suomeen!! Se on pakko nähdä paikan päältä!!!!
Intti tulee perkele mahollisimman huonoo aikaa, jos ne ens talvena on suomee tulossa -.-
- KERRAN JO NÄHTY
Minä itse kirjoitti:
ja oli niin upea show että huh ja soittavat muuten keikalla todella lujaa
- keksit tuon itse
Annapa meille jokin lähde, niin saatamme ehkä uskoa sinua.
- sivulla on
uutinen, jossa lukee, että ensi vuoden alkupuoliskolla ne tekevät keikat mm. Pohjoismaissa. Pohjoismaihin lukeutuu Suomi.
- edellinen
sivulla on kirjoitti:
uutinen, jossa lukee, että ensi vuoden alkupuoliskolla ne tekevät keikat mm. Pohjoismaissa. Pohjoismaihin lukeutuu Suomi.
Rammsteinin sivuilla puhutaan Skandinaviasta eikä Pohjoismaista. Jos et tiedä, mitä eroa noilla käsitteillä on, niin otapa asiasta pikimmiten selvää, ennen kuin alat opettaa maantietoa muille.
Vaikka bändi sanoisikin keikkailevansa Pohjoismaissa, niin he eivät varmasti aio keikkailla *kaikissa* Pohjoismaissa. Mistä tiedät, että Rammstein on tulossa juuri Suomeen? Mitä jos tuohon Skandinavian keikkaan kuuluukin vain Ruotsi ja Norja? - suomeenkin aivan
edellinen kirjoitti:
Rammsteinin sivuilla puhutaan Skandinaviasta eikä Pohjoismaista. Jos et tiedä, mitä eroa noilla käsitteillä on, niin otapa asiasta pikimmiten selvää, ennen kuin alat opettaa maantietoa muille.
Vaikka bändi sanoisikin keikkailevansa Pohjoismaissa, niin he eivät varmasti aio keikkailla *kaikissa* Pohjoismaissa. Mistä tiedät, että Rammstein on tulossa juuri Suomeen? Mitä jos tuohon Skandinavian keikkaan kuuluukin vain Ruotsi ja Norja?varmasti, niillä on täällä suomessa niin kova kannattajajoukko että tulevat
- edellinen
suomeenkin aivan kirjoitti:
varmasti, niillä on täällä suomessa niin kova kannattajajoukko että tulevat
Kannattajajoukko? Onko Rammstein perustunat jonkun aatteellisen järjestön tms.? Tarkoitit varmaankin fanijoukkoa.
Saattahan bändi tullakin Suomeen, mutta varmaa tietoa asiasta ei ole. Jos potentiaaliyleisö ratkaisee, menee vielä moni maa Suomen edelle. Että revi siitä. - ja...
edellinen kirjoitti:
Kannattajajoukko? Onko Rammstein perustunat jonkun aatteellisen järjestön tms.? Tarkoitit varmaankin fanijoukkoa.
Saattahan bändi tullakin Suomeen, mutta varmaa tietoa asiasta ei ole. Jos potentiaaliyleisö ratkaisee, menee vielä moni maa Suomen edelle. Että revi siitä.Till tykkää Suomesta.
- EI TARVI PILKKUA
edellinen kirjoitti:
Saattahan bändi tullakin Suomeen, mutta varmaa tietoa asiasta ei ole. Jos potentiaaliyleisö ratkaisee, menee vielä moni maa Suomen edelle. Että revi siitä.nu..............a
- ehkä tulossa
ensi kesänä. Sellaisia mietti promoottori Juhani Merimaa kun kysyttiin ensi kesän bändeistä.
- ne
ne tulee, ne diggaa suomea ja tietää että täällä on paljon faneja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983