Rammstein tekee Suomessa vuonna 2010 keikan, todennäköisesti vuoden alussa. Rammstein kertoi, että tekevät vuonna 2010 alkupuoliskolla Pohjoismaiden keikat, johon siis sisältyy myös Suomi. Ja koska keikka on todennäköisesti talvella, se tulee mahdollisesti olemaan Helsingin Hartwall Areenalla.
Rammstein Suomeen 2010
13
1061
Vastaukset
- RAMMSTEININ OMA KEIKKA
seuraava suomen keikka.
Tässä vähän aikaan sit uutisissa kerrottiin että pohdittiin mahdollisuutta saada rammstein ensi vuoden ruisrockkiin pääesiintyjäksi
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1707629
Mut kyllä minä enemmän ihan odotan rammsteinin seuraavaa suomen keikkaa että olisi ihan rammsteinin oma keikka. Eniten odotan nimmarit rammsteinilta.- Minä itse
En malta odottaa kun Rammstein saapuu Suomeen!! Se on pakko nähdä paikan päältä!!!!
- ;(
Minä itse kirjoitti:
En malta odottaa kun Rammstein saapuu Suomeen!! Se on pakko nähdä paikan päältä!!!!
Intti tulee perkele mahollisimman huonoo aikaa, jos ne ens talvena on suomee tulossa -.-
- KERRAN JO NÄHTY
Minä itse kirjoitti:
ja oli niin upea show että huh ja soittavat muuten keikalla todella lujaa
- keksit tuon itse
Annapa meille jokin lähde, niin saatamme ehkä uskoa sinua.
- sivulla on
uutinen, jossa lukee, että ensi vuoden alkupuoliskolla ne tekevät keikat mm. Pohjoismaissa. Pohjoismaihin lukeutuu Suomi.
- edellinen
sivulla on kirjoitti:
uutinen, jossa lukee, että ensi vuoden alkupuoliskolla ne tekevät keikat mm. Pohjoismaissa. Pohjoismaihin lukeutuu Suomi.
Rammsteinin sivuilla puhutaan Skandinaviasta eikä Pohjoismaista. Jos et tiedä, mitä eroa noilla käsitteillä on, niin otapa asiasta pikimmiten selvää, ennen kuin alat opettaa maantietoa muille.
Vaikka bändi sanoisikin keikkailevansa Pohjoismaissa, niin he eivät varmasti aio keikkailla *kaikissa* Pohjoismaissa. Mistä tiedät, että Rammstein on tulossa juuri Suomeen? Mitä jos tuohon Skandinavian keikkaan kuuluukin vain Ruotsi ja Norja? - suomeenkin aivan
edellinen kirjoitti:
Rammsteinin sivuilla puhutaan Skandinaviasta eikä Pohjoismaista. Jos et tiedä, mitä eroa noilla käsitteillä on, niin otapa asiasta pikimmiten selvää, ennen kuin alat opettaa maantietoa muille.
Vaikka bändi sanoisikin keikkailevansa Pohjoismaissa, niin he eivät varmasti aio keikkailla *kaikissa* Pohjoismaissa. Mistä tiedät, että Rammstein on tulossa juuri Suomeen? Mitä jos tuohon Skandinavian keikkaan kuuluukin vain Ruotsi ja Norja?varmasti, niillä on täällä suomessa niin kova kannattajajoukko että tulevat
- edellinen
suomeenkin aivan kirjoitti:
varmasti, niillä on täällä suomessa niin kova kannattajajoukko että tulevat
Kannattajajoukko? Onko Rammstein perustunat jonkun aatteellisen järjestön tms.? Tarkoitit varmaankin fanijoukkoa.
Saattahan bändi tullakin Suomeen, mutta varmaa tietoa asiasta ei ole. Jos potentiaaliyleisö ratkaisee, menee vielä moni maa Suomen edelle. Että revi siitä. - ja...
edellinen kirjoitti:
Kannattajajoukko? Onko Rammstein perustunat jonkun aatteellisen järjestön tms.? Tarkoitit varmaankin fanijoukkoa.
Saattahan bändi tullakin Suomeen, mutta varmaa tietoa asiasta ei ole. Jos potentiaaliyleisö ratkaisee, menee vielä moni maa Suomen edelle. Että revi siitä.Till tykkää Suomesta.
- EI TARVI PILKKUA
edellinen kirjoitti:
Saattahan bändi tullakin Suomeen, mutta varmaa tietoa asiasta ei ole. Jos potentiaaliyleisö ratkaisee, menee vielä moni maa Suomen edelle. Että revi siitä.nu..............a
- ehkä tulossa
ensi kesänä. Sellaisia mietti promoottori Juhani Merimaa kun kysyttiin ensi kesän bändeistä.
- ne
ne tulee, ne diggaa suomea ja tietää että täällä on paljon faneja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412685Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4102190Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212066Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171815Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391746Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371669Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211153Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741039
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63935