Olen 40 v,nainen. Ja olen kuorsannut ja kovasti murrosiästä lähtien. Lähipiiri on kärsinyt ja nytkin avoliitossa ja mies hermoilee mun kuorsaamisen takia.No en voi siitä syyttää.....Mun kuorsaus on kai lähinnä semmoista korinaa, ei ilmeisesti hengityskatkoksia. Kävin kerran "arvauskeskuksessa", lekuri vilkaisi nieluun ja sanoi et nielurisat norm.kokoiset, ja siinä se. Tosin en muista oliko siinä puhe nielu- vai kitarisoista, koska jommat kummat multa on leikattu. En muista kummatko, se oli murrosiässä. Ai niin, ei ole ylipainoa, 161 cm, 55 kg. Olen joskus kai lukenut jostain leikkauksesta, en ole varma, hmm... Tietoa kellään?
Krooooh, pyyyyhhh...
Karseaa naiselle
3
771
Vastaukset
- hämeestä
On siihen haettava apua jos kumppanikin kärsii. Kyllä siihen hoitoa löytyy kirurgisesti, olet varmasti saanutkin jo infoa.
Omaisten osalta se on piinaavaa, varsinkin jos kuorsaaja kieltää kuorsaavansa... - sairaalaan
uniapneatutkimuksiin.
Jos et saa terveyskeskuksesta, niin mene keuhkolääkärille. - NUKKUMATIN KAVERI
Nukkumisasento vaikuttaa kuorsaukseen. Joskus apu saadaan jo valitsemalla nukkujalle sopiva tyyny. Millään ns. ergonimiatyynyllä ei ole virkaa jos se ei ole säädettävissä nukkujan mukaan. Kannattaa käydä Unikulmassa asiantuntijan juttusilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446