Tapani veti Ämyrillä niin upean keikan, että oksat pois !
Jätkä on kuuskymppinen ja se ÄÄNI on ihan uskomattoman komea. Millainen voima ja sointi siinä onkaan kun hän Hopeisen kuun, yms. lauloi.
Toisaalta siinä on myös valtavasti herkkyyttä. Amado mio, Anniina, Odotan sinua ... yms.
Lavan eteen oli kerääntynyt runsaasti porukkaa kuuntelemaan ja katselemaan Tapsan esiintymistä. Paljon oli nuoriakin joukossa ( mm.joku polttariporukka) ja kun Tapani R.A.K.A.S:sää Äidin pikkupoikaa, Äidin pikkupojan paluuta ym. muita vauhdikkaita ralleja lauloi niin tunnelma oli kattoakin korkeammalla. Kitaristiakin alkoi jo hymyilyttämään, kun yleisö lauloi, tanssi ja taputti niin innolla mukana.
Tapani oli iloisella mielellä ja esiintymisessä riitti tarmoa.
ÄMYRILLÄ 11.7
10
358
Vastaukset
- Zori
Oli loisto keikka. Tapsan ääni on upeassa kunnossa. Kun hän Ämyrillä niitä Argenttiinalaisia tangoja lauloi niin ne kuulosti vähintäänkin yhtä hienoilta, kun "Päivä jolloin rakastat" - levyllä v.1999.
Muutenkin Tapsa vaikuttaa hyväkuntoiselta ja voimaiselta. Ei ikä tunnu miestä pahemmin painavan.
Orkesterissa näytti olevan tuuraamassa uusi kitaristi. Hyvin hän hommastaan selvisi. Pari kertaa vain Tapsa kävi hänelle jotain sanomassa.
Tunnelma oli tosiaan upea ja näki että Tapsa nautti esiintymisestä ja laulamisesta.
Delilahin kun hän kajautti niin tuntuu ,että meikäläiseltä menee ihan jalat alta. KunTapsa taputettiin takaisin lavalle hän toi mukanaan pinkan ihailijakortteja ja sanoi, että hyvä kun taputitte takaisin, olisin muuten unohtanut nämä kuvat. Kortit hupenivat hetkessä lavanreunalta, kun yleisö niitä rynni siitä hakemaan.- Zori
Täytyy muuten mainita vielä sellaienen hauska seikka ,että kovasti näytti Tapsan viime syksynä vaihtama auto Skoda Superb herättävän mielenkiintoa etenkin miespuolisessa yleisössä. Kiersivät sitä kun kissa kuumaa puuroa, kun se siinä pihalla parkissa oli. Tosin vähän typerää minusta melkein nokka kiinni lasissa kytätä sinne autoon sisälle.
Sen verran minäkin tulin autoa vilkaiseeksi ,että näytti olevan 2,8 litranen kone ja 16V. - Zori
Zori kirjoitti:
Täytyy muuten mainita vielä sellaienen hauska seikka ,että kovasti näytti Tapsan viime syksynä vaihtama auto Skoda Superb herättävän mielenkiintoa etenkin miespuolisessa yleisössä. Kiersivät sitä kun kissa kuumaa puuroa, kun se siinä pihalla parkissa oli. Tosin vähän typerää minusta melkein nokka kiinni lasissa kytätä sinne autoon sisälle.
Sen verran minäkin tulin autoa vilkaiseeksi ,että näytti olevan 2,8 litranen kone ja 16V.Katsoin netistä ,että siinä on V6- moottori ja 142 Kw eli kyllä sillä aika haipakkaakin pääsee tarvittaessa ;-)
- teitä tosifaneja!!
Zori kirjoitti:
Sen verran minäkin tulin autoa vilkaiseeksi ,että näytti olevan 2,8 litranen kone ja 16V.Vai on Tapsukan autokin jotain vallan ihmeellistä teidän mielestä?
Menkääs nyt Zorit ja Justiinaksit jo pikkuhiljaa taas lataamoon, kun alkaa mennä nää jutut liian lujaa.
- hiirulainen...
Eka kerta kun näin ja kuulin Tapsaa livenä ja kyllä hän teki suuren vaikutuksen muhun.
Mielettömän hyvä laulaja, mutta mua ärsyttää kun mä ite olen tällänen pässi.
Tapsa olis ollut tauolla ulkona rappusilla ja olisin voinut mennä pyytään siltä nimmaria, mutta en uskaltanut. Miks mun pitää olla niin ujo ja arka ? Ei se Tapsakaan oo ihmistä kummempi, vaikka kuuluisa onkin. - siellä
Kovin oli Tapsukka kalpeeta poikaa etenkin keikan alussa. Ajattelin jo ,että mitäs sitten tehdään jos se pyötyy siihen lavalle. Mahtavasti se kyllä laulaa ja osaa ottaa yleisönsä.
Hyvässä kondiksessa näyttää Tapsa olevan. Ei oo mikään läskimaha. Tapsa vois vähän neuvoa Vesa-Matti Loiriakin , että miten tämä sais pudotettua painoaan. Vesku on upee taiteilija, mutta tosi surullista ,että hän on päästänyt ittensä niin huonoon kondikseen. Sitä jaksais paljon paremmin, kun olis vähemmän painoo. Kiitos mukavista keikkakuulumisista. Oli kiva lukea niitä :) Mun piti kans alunperin mennä Ämyrille, mutta harmikseni tuli muita menoja mitä ei voinut lykätä. Nyt mä sitten meen Tapsan keikalle parin viikon päästä ja sieltä en jää pois mistään hinnasta :)
- ZaiZai
Kiitos paljon kaikille Ämyrin keikasta raportoineille !
- OK.
Olisi ollut hienoa olla paikalla. No, onneksi on tänäkin kesänä ainakin vielä pari keikkaa sopivan etäisyyden päässä joihin aion mennä.
- jaajo
Ämyri on muuten erittäin ihana ja idyllinen tanssipaikka mielestäni. Siellä on aina innostunut ja lämmin tunnelma Tapanin esiintyessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4149156Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893760- 212228
- 871393
- 1141148
- 271145
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss801116- 751110
- 551063