Onko Kauriilla huono itsetunto,puhun nyt tammikuun ihan alun Kauriista.Kestääkö esim. jos tyttöystävää katselee muutkin miehet,sanoi että olen kaunis,mutta ei halua seurustella tuntuu,että keksi tekosyitä lopettaaksee seurustelun.
Kauriiden itsetunto
5
793
Vastaukset
- halua seurustella,
on täysin riittävä syy sille, ettei seurustele.
(jk. tietysti katsella saa kunhan eivät normaaleja kohteliaisuuskosketuksia tai ystävyydenilmaisuja enempää "rutistele".)- draamakuningatar
Niin minäkin! :D
- kauriin sykolooki
sitä rakkautta ja huolenpitoa kuin minkä he tarvitsisivat, ja heidän odotetaan olevan niin viisaita ja aikuisia jo lapsena. Heillä on kovat vaatimukset ja pieniä harteita painaa heti polven korkuisesta suuri vastuu. Sellainen on kauriin elämä, vailla hellyyttä ja rakkautta, suuret taakat aina harteillaan.
Eikä kaurista voi muuttaa, se on hänen kohtalonsa. Eivätkä he osaa rentoutua kuin sekunniksi kerrallaan - ja taas painaa maailman huolet heitä. Ihmekös tuo, jos itsetunto ei ole päässyt kehittymään täysiin mittasuhteisiinsa, kun rakkauden on aina saanut joku muu. Kauris on niin velvollisuudentuntoinen, että sama jatkuu hautaan asti. Turha edes yrittää muuttaa. Kauriin täytyy vaan uhrautua. Se on tähtiin kirjoitettu,,,:(- Kapricorn
Mutta noinhan kauriista kyllä sanotaan. Kyllä se vähän tuohon suuntaan menee, mutta kun "draama" on asialla, niin hän lisää aina puolet draamaa:D
Kauris on semmonen, joka myös itse kerää itselleen niitä taakkoja ja velvollisuuksia, hän tekee itsekin oman elämänsä rankaksi, ja sitä paitsi hän tekee kaiken aina kaikkein vaikeimman kautta. Ilmeisesti sitten nauttii itsensä kiduttamisesta. No, ei nyt sentään.
Velvollisuudentunto on kyllä kauriin perusluonteen ominaisuus. Tiedä sitten, mitä nämä vähän nuoremmat kauriit tähän sanoisivat:)
Jouskarin seura ei kauriille ehkä ole terveellisin mahdollinen. Itse olen havainnut erityisen ärsyttäväksi jouskarin tavan nälviä ja päällepäsmäröidä, mitä jouskari ei itse luultavasti edes huomaa. Hän todennäköisesti jopa kuvittelee tekevänsä toiselle palveluksen huomauttelemalla aina tämän vioista. Kauriissa EI ole vikaa, sillä hän on luomakunnan huippusaavutus, mikä laatutiedottomille jouskareille harvoin menee jakeluun. Kun siis seuraavan kerran luulet olevasi vain herttaisen rehellinen, suorasanainen vikojenpoistaja, katso tarkkaan kauriin reaktiota. Kuuntele äänensävyä. Jollei muu auta, lakkaa tuijottamasta omaan napaasi. Ehkä sitten huomaat, ettei kukaan inhoa arvostelua yhtä paljon kuin kauris. Laske nyt mielessäsi kaikki ne kerrat, kun olet laukonut "totuuksia", jotka kauris on saattanut laskea loukkauksiksi. Kerro luku kolmella. Nyt tiedät suunnilleen, paljonko seurasi kalvaa kauriin itsetuntoa. Joskus vastaus kysymykseen on peilissä, jopa jousimiehillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728