Kauriiden itsetunto

Jousityttö suruissaan

Onko Kauriilla huono itsetunto,puhun nyt tammikuun ihan alun Kauriista.Kestääkö esim. jos tyttöystävää katselee muutkin miehet,sanoi että olen kaunis,mutta ei halua seurustella tuntuu,että keksi tekosyitä lopettaaksee seurustelun.

5

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halua seurustella,

      on täysin riittävä syy sille, ettei seurustele.

      (jk. tietysti katsella saa kunhan eivät normaaleja kohteliaisuuskosketuksia tai ystävyydenilmaisuja enempää "rutistele".)

      • draamakuningatar

        Niin minäkin! :D


    • kauriin sykolooki

      sitä rakkautta ja huolenpitoa kuin minkä he tarvitsisivat, ja heidän odotetaan olevan niin viisaita ja aikuisia jo lapsena. Heillä on kovat vaatimukset ja pieniä harteita painaa heti polven korkuisesta suuri vastuu. Sellainen on kauriin elämä, vailla hellyyttä ja rakkautta, suuret taakat aina harteillaan.

      Eikä kaurista voi muuttaa, se on hänen kohtalonsa. Eivätkä he osaa rentoutua kuin sekunniksi kerrallaan - ja taas painaa maailman huolet heitä. Ihmekös tuo, jos itsetunto ei ole päässyt kehittymään täysiin mittasuhteisiinsa, kun rakkauden on aina saanut joku muu. Kauris on niin velvollisuudentuntoinen, että sama jatkuu hautaan asti. Turha edes yrittää muuttaa. Kauriin täytyy vaan uhrautua. Se on tähtiin kirjoitettu,,,:(

      • Kapricorn

        Mutta noinhan kauriista kyllä sanotaan. Kyllä se vähän tuohon suuntaan menee, mutta kun "draama" on asialla, niin hän lisää aina puolet draamaa:D

        Kauris on semmonen, joka myös itse kerää itselleen niitä taakkoja ja velvollisuuksia, hän tekee itsekin oman elämänsä rankaksi, ja sitä paitsi hän tekee kaiken aina kaikkein vaikeimman kautta. Ilmeisesti sitten nauttii itsensä kiduttamisesta. No, ei nyt sentään.

        Velvollisuudentunto on kyllä kauriin perusluonteen ominaisuus. Tiedä sitten, mitä nämä vähän nuoremmat kauriit tähän sanoisivat:)


    • Jouskarin seura ei kauriille ehkä ole terveellisin mahdollinen. Itse olen havainnut erityisen ärsyttäväksi jouskarin tavan nälviä ja päällepäsmäröidä, mitä jouskari ei itse luultavasti edes huomaa. Hän todennäköisesti jopa kuvittelee tekevänsä toiselle palveluksen huomauttelemalla aina tämän vioista. Kauriissa EI ole vikaa, sillä hän on luomakunnan huippusaavutus, mikä laatutiedottomille jouskareille harvoin menee jakeluun. Kun siis seuraavan kerran luulet olevasi vain herttaisen rehellinen, suorasanainen vikojenpoistaja, katso tarkkaan kauriin reaktiota. Kuuntele äänensävyä. Jollei muu auta, lakkaa tuijottamasta omaan napaasi. Ehkä sitten huomaat, ettei kukaan inhoa arvostelua yhtä paljon kuin kauris. Laske nyt mielessäsi kaikki ne kerrat, kun olet laukonut "totuuksia", jotka kauris on saattanut laskea loukkauksiksi. Kerro luku kolmella. Nyt tiedät suunnilleen, paljonko seurasi kalvaa kauriin itsetuntoa. Joskus vastaus kysymykseen on peilissä, jopa jousimiehillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe