toivotamme:
Rauhallista matkaa ystävämme!

kaikki kommentit tervetulleita!

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    • alussa

ei ole tarkoitus olla vieelä :)

• ?

mutta huomaa lyriikan lainalaisuudet. Laske tavut, melodian tempo on tavuorjallinen?

• Törski

In his eyes, lives murders vice.
      He’s evil, worse than devil.
      He’s worse than hell, live or die well
      He will hang you, he's gonna dangle you
      Keep silent, he is violent
      You can sense his hungry; he's licking his lips and turning angry
      He has so many prices, but too many spirit dices
      If you pray, he will turn you gray
      His name is Hannibal, and he’s cannibal

Ite tein tota 2 päivää, sain inspiraation hannibal elokuvasta ja sen kannesta :)

• koominen runo

eiks tuo worse tarkoita "huonompi" , eikä "ilkeämpi", mitä teelmän tekijä mitä ilmeisimmin haki

• Hude1975

MAAILMA

Nyt on viimein aikani tullut
      Olen valmiina ollut jo vuosia
      Olen odottanut tätä jo kauan
      Että pääsisin kuoppaani viileään

Nyt hyvästi syntinen maailma
      Olet likaa ja paskaa tulvillaan
      Olet uljas kuin kuollut joutsen
      Olet syntinen ja tiedät sen itsekin

Seisot edessäin mulle väittäen
      Että maailma on puhdas ja lämpöinen
      Etkö näe kuinka se kaikki häviää
      Vain tuska ja kylmyys jäljelle jää

Olen kuullut valheita vuoksi valheiden
      Olen nähnyt kadotetun totuuden
      Eessä jumalan poltettujen kotien
      Vuoksi uskonnon käytyjen sotien

Olen nähnyt lapsien kuolevan
      Ja vanhusten apua huutavan
      Sodan tuulet tulee ja saastuttaa
      Kunnes tulvat saapuu ja puhdistaa

Vuoksi sinun ja minun ja lapsien
      Vanhusten ja muiden avuttomien
      Olen valmis kuolemaan hymyillen
      Sillä maailma kuolee kohta tiedän sen

• Hude1975

Helvetin tulet

Muistan kuinka lapset leikkivät pihoilla leikkejään
      niillä oli hauskaa kun sai vapaana temmeltää
      sitten koitti päivä jolloin taivas putosi
      tuli täytti taivaan ja maailma hajosi

nyt on taivas musta niinkuin synkin syntimme
      lapset ovat peloissaan, mitä heille sanomme
      päättyi viimein aikamme tässä julmassa maailmassa
      nyt on aika päättynyt kun maailma on liekkien vallassa

Nyt istutaan hiljaa ja pidetään toisiamme kädestä
      ja odotetaan hiljaa kun tuli saapuu idästä
      se tulee ja ottaa meidät viimein mukaansa
      on helvetin tulet viimein saanut kokonaan maailmansa

• Hude1975

ELÄMÄN VALO

Sade valuu kasvojani pitkin se kasvoni puhdistaa
      Pimeys painaa minutkin maahan se minua pelottaa
      Ahdistusta ja synkkiä pilviä päälleni kasaantuu
      Elämän valo katoaa ja ihminen luhistuu

Kylmyys mieltäni ahdistaa ja elämä katoaa
      On kaikki myöhäistä ei voi uudestaan aloittaa
      Aamusta iltaan koitan itsellein selittää
      Viikosta toiseen en enää jaksaa sitä käsittää

Taas talvi tekee tuloaan lumi katuja maalailee
      Tuuli hakkaa ikkunoita ja ilmat taas kylmenee
      Tunteidensa vanki istuu sisällä yksinään
      Sisällä lämpimässä lämmittää omaa sydäntään

Aukaisen ulko oven ja astun ulos pakkaseen
      Lumisade iskee ja minut ottaa kylmään halaukseen
      Nyt kuljen tyhjää katua joka minua johdattaa
      Ehkä lähemmäs paikkaa joka sieluni pelastaa

• Nuaripoeka

Sua ajattelen
      Susta unelmoin
      En pysty mielikuvitustani pysäyttää
      On monia asioita josta sulle kertoa haluaisin
      Mut pelkään mitä vastaat
      Ja mä haluisin sut mun vieree ikuisesti
      Mä oisin aina sun tukena
      Ja en susta ikinä päästäis irti tapahtui mitä tahansa
      Oisit kaikki mitä tarvitsen

Hei,et oo niinku muut
      Sä saat mut roihuu
      Lähtisitkö mun kanssa ulos joku päivä
      Pidettäis vaan hauskaa yhdessä
      Ja painettais pauselle tää paska maailma
      Unohdettais hetkeksi kaikki muu
      Annettais vaan tunteiden viedä

Humaltuisin sun huulillas
      Kertoisin sulle kaikki mun salaisuudet
      Saisit kokee todellisen seikkailun
      Sellasen seikkailun jota et ikinä unoha
      Täällä mä oon
      Ja odotan sua
      Alotetaan seikkailu paras
      Sä oisit mun rakas

Hei,et oo niinku muut
      Sä saat mut roihuu

Kosketa mua
      Niin mä kosketan sua
      Sä oot vastustamaton
      Sitä ei vaan voi kiistää
      Sä kuulut mun unelmiin
      Sä pyörit vaan mun mielessä
      Miten sulle sen sanoisin
      Mä haluun sua niin paljon

Hei,et oo niinku muut
      Sä saat mut roihuu

• Nuaripoeka

Tosiaan pistäkääs kommenteja tosta

• Thou_Cometh

Eleventh subdowner tape: The sun can be a bloody cunt sometimes, when it`s not healing my
      down-to-soul lines. B-cellar citizens have moved into A- bunker, Gotta mix the fix with hepatite C
      junker. I´m still duck walking in the headless chicken field, having subdowner tapes as my shield.

• PILLERIINA

Shameware wire: Stepping in no man`s land. Soon reaching the sky. Dreaming of woman`s hand. Mother of weed and rhye. He was totally bored. Behind the shadows of the Lord. His torch had no flame. And ``Sir``was a broken sword. Inside the monastery`s walls. His mind was playing guys and dolls. Because Citroen DS nineteen. Left the hitch-hiking fist without fighting.

• Igor_Amfetaminsk

Well grilled beach: Fast food went down like bad rhyme/ She is not my sunshine neither gallon
      of slow wine/// Chorus: From exodus to uprising....From catch a fire to burnin...Ten sandowner mates were counting grains on their plates. And rastagirl had no stings for turning.

• Elma_Dotterstorm

Daily wrecks show: I don`t know much about writings for the Christ. Green fairy is my guiding light.
      I don`t mind about the difference between spirit and sprite. In these times when rainbow people have arised. There lies the Godlike poetry, whispering under the lemon tree, truth is an arrow,
      sharp but narrow.

• Talisintti

Beat the puzzle: Black sheep is driving through the gospel side of the country. Picking up strawberries?....NO!....It`s the puzzle of Fiat 1800.

• Cous-cous_Gus

PENCE OF PEACE: Ode to mister Pence, he is sharper than mexican fence. He can read, he can write, almost a man of the year - or 364 days. It is the chance that really pays. He is not error gent.
      Pence for president.

• Reisikki_Revaneva

FLASH IN FLESH : Charlie Shade kept secrets inside the camp of silent age. Lady Mimics was second rate mistress of Rudolf and third reich actress for Adolf. Once they met and she pointed him out while carrying torches of burning plays. Finally she realized that her flat was in grey bunker and bunker was behind her darkest mind. She praised the bombs for creating full colours.

• Ten_Sandmourner_Whales

HURRAH HOORAY: We don`t care about U.S. security zone, we have future loans of our own. We don`t care if sgt.pepper marries miss Mint. We`re only sorry that T-Ford classics are out of print..... Hurrah....Hooray...Kilroy was gay.

• Doctor_Robbers

LAND HO SAYS RINGO: Got to roll my revolver, ready to take opening lines from a taxman.
      Escaping with yella submarine into paradise, otherwise I``ll be a waxman. Oridinary stories are boring but your bird can sing, scary pants won`t whistle the Dixie when mister Mob has his swing.

• Inari_Hinari

Open stage for free: Gospel gossip whispers, Jesus is too square. /// To sit at round table, instead of superstar we have hair.

• Bully_Ownballs

Malediver without beaver: One Ku-Klux mentalcase slapped against his face. Whole nation freezed, it was not a question of race. He was a gay in the hey,but straight shooter. Nearly disappeared, nicknamed Scooter.

• Lakto-Bob_Hylan

Welcome to the ``Old bark arms.`` Here`s one bone to chew. We have half-star room upstairs, wanna share it with you. This land is called ``New found.`` But nothing new comes around. We will burn your escape boat, and sacrifice you for the goat.

• Kessun-Jorma

Bend over mates: If you`re hangin` out with the police, you have to teach him how to play. But if you`re singing with Doris, then tomorrow is another day. Most of the beach boys are apemen from the cave. Sinking strings cries help in vain , in a classical wave.CHORUS: This is part of bend over tales, these are ten donut doner males.

• Blog_Buuster

MÄLLI: Mällit kovissa kansissa...Mällit kehystettyinä...Mällit passikuvissa...Mällit käteen itsetehtyinä... Mälliä haarojen välissä... Mälliä EI-toivottuna... Mälliä rohkaisuvälineissä... Mälliä jatkaa mätämuna.

• Vinkkulandia

Folkfeathers: Dixie was running out of fiddle-de-dee. At Hanoi, they could`t hear the sound of honey bee. Peter...Paul...and...Fairy. Blew the wind against virgin Mary. Folkfeather jackets sunked into bloody buckets. Raped country was as grey as Robert E Lee.

• Martin_Martyr

Primetime ketchup: Her voice turned into a drill, rock has become a bitch. John Dowland returns to the donkey hot mill, with even more sting of shits.

• Hieho_Nautala

Age of ego system: When you`re crawling into rock`n roll shitbox, that is pure shame but not a sin. I´ll meet you there, down in the rock`n roll shitbox. Your bad taste smells harder than mine. And if you survive from the rock`n roll shitbox, it must be spell of gospel on the air. CHORUS: You wear hats of thirties and use body of twenties, in this roaring ego system. When life is Enola Gay, and Kilroy is everywhere.

• Himmeli_Kurpsahti

For your jerk only: Merry helloweed from hollywood, performed by Phoebe Phony. Never gonna read the bible, except when she`s forced to ride with his pony. Holy cow and her bullfight ring, gives a very special hypocrite thing. White sheets only laundry, with a hint of redneck country. Courage for every poultry chorus to sing.

• Lindströmin_leike

Hairstyle clinic: Redneck clean guy helps no-one. Such a perfect lie, one helluva bum of a gun. Eating in the dark, it`s a rat that swallow. Closing the amusement park, and kids won`t follow. Like a bloody submarine, sunked by Peter Madscene. They though he was a genius, but he was stupid and vicious.

• somebodyinyourmind
    • Leif_Hakkeri

Werewolf of karaoke: I was talking bout me..me...me...and me, until I became a mimic. I sang the sticky pages of love,and though it was terrific. Mother gave me the keys to the hall of mame. Father took the car-keys before the end of the lane.CHORUS: But Jesus buy the ways, if you just give him the case. It is ultra rainbow that lays, then we are straight spiritual gays.

• Alvin_Boss

Two moons: Adolf has left the bunker, pelvis is shaking free. Just a few rainforests to save, got to save them from me. Lute on the wall....Echoing Indian call...Ten moons of sundowner, where do I find her?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
    3. Baaritappelu

Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
    7. Tappo Kokkolassa

Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
    9. Ketä ammuttu ?

Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
    Aihe