Hakusessa on siis hyvä maaliruisku jolla saisi siististi ja helposti maalattua huonekaluja. Löysin ClasOhlsonista tällaisen: http://www.clasohlson.fi/link/m3/Product,Product.aspx?artnr=30-9875 , mutta ongelma on etten ole koskaan perehtynyt näihin vekottimiin, enkä siis osaa arvioida onko kyseinen ruisku hintansa väärti. Mielipiteitä ja/tai muita ehdotuksia kaipaisin! hintakattona on suunnilleen se 35€.
Iso kiitos kaikille ketkä viitsivät vastata! :)
maaliruisku
4
1242
Vastaukset
- Mungo.
vielä paineilmakompressorin että voisit käyttää tuollaisia laitteita! Katselehan vaikka Biltema:n sivuilta vieläkö siellä on myynnissä sähkökäyttöisiä maaliruiskuja, hinta kylläkin menee yli mainitsemasi mutta en tiedä oikein halvempaakaan ratkaisua tällä hetkellä tähän tapaukseen.
- ennen kuin
aloin kirjoittelemaan, näyttääkin tällä hetkellä löytyvän hintaan 29,90.
- lilla_inka
ennen kuin kirjoitti:
aloin kirjoittelemaan, näyttääkin tällä hetkellä löytyvän hintaan 29,90.
Kiitos, taidanpa vilkaista. En olisi itse keksintyt tuolta Biltemasta etsiäkään.
- kjhfklgdfklg
lilla_inka kirjoitti:
Kiitos, taidanpa vilkaista. En olisi itse keksintyt tuolta Biltemasta etsiäkään.
Sähkökäyttöinen maaliruisku hintaan 24.99e.
http://www.lidl.fi/fi/home.nsf/pages/c.o.20090727.p.Maaliruisku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178