Heijj!! Kaikilla on varmasti tiedossa Helsingin tämänhetkinen asuntotilanne. Yksiöt ovat kiven alla ja asuminen on kallista...
Etsin siis nyt mahtavia, avoimia, rentoja, hauskanpitoa arvostavia, mutta kuitenkin rehellisiä ja tunnollisia nuoria ihmisiä etsimään kimppakämppää porukalla! Ihanteena olisi n. 4-5 ihmistä, jotka suostuvat asumaan Helsingin keskustan läheisyydessä :) Sekä miehiä että naisia!
Itse olen 24-vuotias, Vantaalta kotoisin, tällä hetkellä Helsingissä asuva nuori nainen. Olen sosiaalialalla ja rakastan eläimiä. Toivottavasti et siis ole allergikko ... :P
Kirjoittele rohkeasti, niin katsotaan kuinka hyvin pääsemme yhteisymmärrykseen! :)
KÄMPPIKSIÄ HELSINKIIN!
11
989
Vastaukset
- marimari89
Olen syksyllä 20-vuotta täyttävä nuori neiti, ja muutan Tampereelta Helsinkiin opiskelemaan parturi-kampaajaksi. Kouluni sijaitsee Kampissa, joten keskustan läheisyyteen mielelläni itsekin muuttaisin. Työskentelen tällä hetkellä Tampereen Sokoksessa naisten vaatemyyjänä. Olen sosiaalinen, huumorintajuinen ja rakastan myös lemmikkejä yli kaiken! :)
Ehdotuksesi kuulostaa loistavalta ja voisin olla yksi kämppis ehdokas! Nyt kun tosiaan opiskelija budjetille noi yksiöt näyttää aikas reilun hintaisilta... Jos kiinnostaa niin tässä sähköposti osoitteeni [email protected]
Terveisin Mari - Tiitulii
Minä myös ihan avoin tälle ehdotukselle !
Eli olen 19 vuotias kiskan täti Vantaalta ja omaa asuntoa vailla, kuitenkin kahden koiran toinen omistaja, joten koissuja tulisi kimppa kämpässä olevien edes välillä kestää sen verran että eteisestä kuljettaisi pihalle :D
4-5 ihmistä kyllä vähän pelottaa siinä mielessä juuri että itsellä ne kaksi adhd lellikki vauvaa, kaikki kun ei ole koira ihmisiä, mutta ajatuksesi kuulostaa hyvältä!
Terv. Tia K.
[email protected] - repe sorsa
olen 26v kolli helsingistä. kämppikseni muuttaa ulkopaikkakunnalle opiskelemaan joten ihmettelen itselleni uutta luukkua. olen näpäkkä, koiraystävällinen ja melko sisäsiisti kundi. kokemuksien puitteissa en järjestä bileitä yömyöhään kämppisteni riemuksi, enkä sotke yhteisiä tiloja. osaan vaihtaa lampun ja räplätä vesiputkia jos tarve vaatii. opiskelen.
r.sorsa
[email protected]- Andrahifive
Repe Sorsa,vakuutit lyhyellä viestilläs:P oot ehdottomasti messis:P... varsinkin kun lamppuja osaat vaihtaa:)
- tepanepa
Heissan! Elikkä vähintään yksi kämppis olisi vielä hakusessa! Ota yhteyttä niin keskustellaan lisää! :)
- diibadaaba.
Olen 22-vuotias työssäkäyvä nuori nainen. Nykyisessä yksiössäni vantaalla on ihan liian kallis vuokra, ja muutenkin olisi kiva päästä asumaan helsinkiin päin. Kokemusta kämppiselämästä löytyy parin vuoden takaa, joten yhteiset asumisen pelisäännöt pitävät ainakin omalla kohdalla. Olen rento ja h-tajuinen ihminen joka tulee toimeen monenlaisten ihmisten kanssa.
Omistan kultainennoutaja uroksen, joka tulee kaikkien karvaisten ja ei karvaisten kanssa toimeen. Ei sotke, tuhoa eikä pidä meteliä. Ihan helsingin keskustaan esim. kamppiin en voi siis koirani takia muuttaa, mutta helsingin rajojen sisäpuolelle, josta hyvät ja nopeat liikenneyhteydet keskustaan. kyllä kiitos!
Jos vaikutin yhdeltä kämppisehdokkaalta, ota yhteyttä [email protected]
Terkuin Veera - Andrahifive
Moikka,
Olen 19v tyttö Helsingistä ja etsin tällä hetkellä uutta asuntoa:) Kokemusta yhdessä asumisesta on ja olen jo pitkään ollu toooosi kiinnostunu kommuunissa asumisesta.
Opiskelen tällä hetkellä ( Englannin kielellä IB-linjalla) ja käyn sen ohella myös duunissa mutta se ei todellakaan rahoita mun maailma kuvaa. Olen rento ja urheilullinen, ns. people- person:) Voiiii vitsi ihanaa jos voisin asua kommuunissa. Kyllä se mun mielestä olis niin mahtavaa. Sais vähän enemmän yleis tilaa, kunnollisemman keittiön ja kaiken lisäks hyvää seuraa jonka kanssa jakaa:)
Mitä eläimiin tulee niin rakastan eläimiä. Mulla ei kyllä ole tällä hetkellä muutaa kuin kaksi kuollutta hamsteria mutta nekin pysyvät visusti haudoissaan:( RIP:P
Mulla ei olis mitään ongelmaa toisen lemmikkien kanssa ja mielellään auttaisin sen mukaan mitä voin:)
ehkä sun tarvit tavata mut ennen kuin saa kovin selvää kuvaa musta:) viestittelyllä ei varmaan voi antaa kovin tarkkaa kuvailua:)
joten pysytään yhteydessä:)
Terkkuja, ja kiitoskset mahtavasta ideasta
Andra Nemtanu
parhaiten saat muhun yhteyttä sähköpostitse: [email protected] :) - Stinke
Hello!
Mä olisin niin messissä!
Rentoa jengiä kimppakämpässä kulttisarja frendien tyyliin? yeees
Oon 19-vuotias rämäpää mimmi vailla kämppää, kämppä lähtee alta elokuussa(diktaattori vuokranantaja päätti nostaa vuokran pilviin) ja veneen alla asustelu tai teltan väsääminen kamppiin ei välttämättä oo ihan ykköslistalla.
Kirjotin ylioppilaaks nyt keväällä ja aattelin ottaa vähän lepoo opiskelusta tän vuoden. oon tällanen seikkailunhaluinen, elämänjanoinen taiteilijasielu, utelias uusia ihmisiä kohtaan ja tuun helposti toimeen ihmisten kanssa. Oon hakemassa teatterikorkeaan, mut nyt oon duunissa. Ootko kasannu kämppikset jo kasaan vai pääseekö vielä listalle?
ps. lupaan tiskata ekat viis kuukautta! 8DDD
kirjottele tänne tai pistä postii [email protected]
toivottavasti vi hörs! - nouhätä
Mä voisi kans tul mukka tähän tei porukka, kyl mar yks turkkulainenki mahtu mukka soppa?
Oon 28-vuotias opiskelija, hajuton, savuton sekä lähes karvaton. Suurimmat bileet olen taakseni jättänyt, mutten kyllä hanttiinkaan laita hyvässä seurassa bileitä.
Jos mukaan mahdun, mukana voisi tulla kenties kaikkia rakastava terrieri. Tämä ei kuitenkaan välttämätöntä...
Repe vaihtaa lamput ja puunaa putket, minä nikkaroin ja korjaan loput. Suunnitteluapuakin saa lähes hommaan kun hommaan.
Olisin erittäin tyytyväinen, jos asunto löytyisi ydinkeskustan/Kampin alueelta.
Laittakaa postia mikä on tilanne... [email protected]
PS: Täällähän on jo useampaan kommuuniin väkeä... - ~Beana
Oon varmaan auttamattoman myöhässä ainakin aloittajan suunnitteleman kommuunin suhteen, mutta jos asunnontarpeessa olevia olisi vielä muitakin niin kyselläänpähän vielä, jos joltakulta vielä kämppäkaveri puuttuisi.
Eli kämppistä/kämppiksiä kaipailisi 24-vuotias naisenalku, joka vielä tällä hetkellä majailee Kuopiossa. Koulu alkaa Helsingissä syyskuussa (aloitan pieneläinhoitajaopinnot Amiedussa), mutta asunnosta ei ole vielä tietoakaan kovasta etsinnästä huolimatta! Joten kimppakämppä oisi oikein hyvä vaihtoehto, niin voisi asunnon löytää kohtuullisempaan hintaan. Mulla on ennestäänkin kokemusta kimppa-asumisesta useampaan otteeseen, ja kämppiksenä olen rauhallinen, sosiaalinen ja rento tapaus :) mukanani muuttaisi keskikokoinen koira, 2-vuotias lapinporokoiranarttu, joka rakastaa ihmisiä ja tulee toimeen hyvin toisten koirien kanssa, sekä muutama terraarioeläin.
Jos kuulostan kämppiskelpoiselta tyypiltä, niin lähettäkää rohkeasti mailia osoitteeseen paula.kemppainen(a)gmail.com- karlamm
Tääl on näköjään porukkaa useempaan kämppään, niin jos on vielä muita, jotka kämppää ettii tai joilla on tarjota huone, niin olkaa ihmeessä muhun yhteydessä :) Vois kattoo jos sais kokoon vähintään jotain kolme-neljä tyyppiä, joiden kanssa ettiä kämppää tai ehkä jollain olis jo mielessä sopiva asunto.
Oon ite pian 21-vuotta täyttävä sosiaalialan opiskelija Helsingistä, luonteeltani avoin, rento, lähes kaikkien kanssa toimeentuleva. Viihdyn ihmisten kanssa, jotka ovat huumorintajuisia ja sosiaalisia, mutta toikaan ei oo mikään vaatimus :) Tykkään keskustella erilaisista asioista erilaisten ihmisten kanssa mut toisaalta viihdyn kans yksin ajoittain. Tykkään käydä keikoilla ja istua baareissa välillä mut en luukuta musiikkia täysillä eikä tapana oo tuoda porukkaa jatkoille, silleen sellasia häiritseviä ainakaan eikä koko lössiä :) Voit myös olla mies taikka nainen, sukupuolella ei ole merkitystä eikä eläimet haittaa, sillä koirani (kts. edellä) ja minä pidämme eläimistä paljon.
Paras sijainti kämpälle olis Kumpula-Vallila-Käpylä-Arabianranta -sektori, myös kantakaupunki, ja metrolinjan varrella voisin nähdä itseni asuvan myös ehdottomasti, mutta esim. länsi-Helsinki eikä kyllä oikeen itäisinkään Helsinki inspaa. Mulla on pieni pian kolmevuotias narttukoira, joka muuttaa mukana, tulee parhaiten toimeen urosten kanssa mutta myös narttujen ja on kaikkeen sopeutuva. Asunnontarve olis heti tai sit joskus kun sopiva porukka ja kämppä löytyy.
Jos täällä on vielä ihmisiä, joilta oma koti puuttuu niin olkaa muhun yhteydessä, vois koittaa kerää kasaan sellasen kivan porukan ja ettiä asunnon!
[email protected]
terkuin, Karla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617540Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242969- 1431803
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1181483Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774