Joo, tiedän että tämmöiset paremmuusjärjestykseenpanemiset ovat tavallaan hoopoja, mutta saaphan sitä hoopoki olla. Saavat muut siitä ylemmyydentunteita, kun joku höperehtii :)
Siis mikäpä sun mielestäsi tällä hetkellä on se ihanin tango? Minä oon kauan kauan silloin tällöin aina hoksannut hyräileväni tangoa
Tango ruohikolla. Siinä on niin somat sanat.
Lempitangosi?
12
294
Vastaukset
- Tango ..
ruohikolla loppua jotenkin, niin, "kun sun vaimosi vain olla saan?"
Tango merellä soi, ja se soi, ja se soi, on minun mielestäni yksi monista hyvistä. Kauneimpana ja siis parhaana pitää moni tangoa Satumaa. Suosittuna tanssitangona pidetään ja pidän minäkin La Cumparsita tangoa. Tällä on myös hauskantuntuinen, kuin ruuneperinnos, Lankunparsinta.
Meren tango, joka tietääkseni on Olavi Virran aikaansaannos hyviä perustangoja.
Onhan noita. Tangomarkkinoilla kuullu uutuustangot eivät sisällä sitä tangopoljentoa, joka ikäänkuin vetää tanssilattialle, ne ovat siis vain tangomusiikia.Tulisuudelmassa on sitä jotakin, ja toinen on Iris Kangasniemen 1950-luvulla levyttämä Yöperhonen.
- pilvi*
Silloin tango Jalusine. (mustasukkaisuus) Melodia on upea! Jo ensi sävelet vetävät tangon askeliin,siinä on elävyyttä.... rytmi mahdollistaa ihanan pyörimisen:D
Sanat ovat tulinen omistamisen halu....en erikoisesti pidä...sävellyksenä vallan hyvä. pilvi* kirjoitti:
Silloin tango Jalusine. (mustasukkaisuus) Melodia on upea! Jo ensi sävelet vetävät tangon askeliin,siinä on elävyyttä.... rytmi mahdollistaa ihanan pyörimisen:D
Sanat ovat tulinen omistamisen halu....en erikoisesti pidä...sävellyksenä vallan hyvä.hyviä, lisään vielä kultaiset korvarenkaat!
- /rekkaamaton\
marja-liisa41 kirjoitti:
hyviä, lisään vielä kultaiset korvarenkaat!
Nina Päivänurmen esittämä Rannalla tuulee, hyvin harvoin olen sitä radiossa kuulut, mutta...i i i hana, tuossa sanat, koskettavaa ja herkkää.
http://www.tangomarkkinat.fi/kh/rannallatuulee.htm
- mennä on
Nuorena kuolleen Sauli Lehtosen tango suorastaan karmii selkäpiitä, on se niin upea.
- Usein
Siinä on kahden nuoren tapaamisen viime hetket, ero edessä ja noita kysymyksiä siinä normaalissa elämässä pohditaan, jos ei tunne ole molemmin puolista ei kestävyydellä ole edellytyksiä, toinen lähtee toinen jää.
Taisi jäädä ilta tämä viimeiseksi äänitteeksi, - tulenlieskat
Usein kirjoitti:
Siinä on kahden nuoren tapaamisen viime hetket, ero edessä ja noita kysymyksiä siinä normaalissa elämässä pohditaan, jos ei tunne ole molemmin puolista ei kestävyydellä ole edellytyksiä, toinen lähtee toinen jää.
Taisi jäädä ilta tämä viimeiseksi äänitteeksi,Olen pikkutytöstä asti pitänyt sinitaivaasta. Siinä on sitä jotakin, niinkuin sanotaan. Olavi Virta ja metrotytöt. Sanat ovat upeat ja voih, se tango.
Toinen on Oliivien kukkiessa. Isäni soitti sitä haitarillaan ja siksi kai on myös rakkaimpia tangoja.
Oikeastaan, on vaikea laittaa niitä mihinkään paremmuus järjestykseen. Tangot ovat upeita ja tumma ääninen laulaja saa ne elämään.
Tämä Amadeus on kuin pikku Olavi kakkonen, upea ääninen laulaja. Mahtava ääninen nuorimies. Onnea hänelle. - Ramoona*
tulenlieskat kirjoitti:
Olen pikkutytöstä asti pitänyt sinitaivaasta. Siinä on sitä jotakin, niinkuin sanotaan. Olavi Virta ja metrotytöt. Sanat ovat upeat ja voih, se tango.
Toinen on Oliivien kukkiessa. Isäni soitti sitä haitarillaan ja siksi kai on myös rakkaimpia tangoja.
Oikeastaan, on vaikea laittaa niitä mihinkään paremmuus järjestykseen. Tangot ovat upeita ja tumma ääninen laulaja saa ne elämään.
Tämä Amadeus on kuin pikku Olavi kakkonen, upea ääninen laulaja. Mahtava ääninen nuorimies. Onnea hänelle.Taivaan milloin nään sinisen, kaipaan sinisillalle sen, korkeuteen huumaavaan, päästä kahleista maan.
Toinen on Hopeinen kuu, Guarda che luna, guarda che mare.
Olavi Virta on ylitse muiden, mutta joskus on Tapani Kansakin tangoillaan sykähdyttänyt, samoin Kari Tapio. - Hintriika*
Ramoona* kirjoitti:
Taivaan milloin nään sinisen, kaipaan sinisillalle sen, korkeuteen huumaavaan, päästä kahleista maan.
Toinen on Hopeinen kuu, Guarda che luna, guarda che mare.
Olavi Virta on ylitse muiden, mutta joskus on Tapani Kansakin tangoillaan sykähdyttänyt, samoin Kari Tapio.Vaikea on todellakin laittaa tangoja paremmuusjärjestykseen. Kaikki Olavi Virran laulamat kuuluvat nuoruuden nostalgiaan.
Tanssilattialla eniten väristyksiä minuun lienee sittenkin aina saanut La Cumparsita... Aijai, kun orkesteri viritteli sen ensisäveleitä ilmoille, niin koko tanssisalin tunnelma sähköistyi. Jokainen tyttö halusi viejäkseen juuri sen parhaimman tanssijan. Minun armaani oli oikea tanssilattioiden jellona, joka oli silloin nuoresta iästään huolimatta voittanut monta tanssikilpailua.
Vaan aika entinen ei koskaan enää palaa.
.... Kaksin on kauniimpi kesäinen yö.... kun kaksi sydäntä nyt yhtehen lyö...
siihen liittyvät muistot tekevät tangosta kuolemattoman ja rakkaan, nuo kaksi lausetta, elämää suuremmat minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397820Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822